zistboom 01

انجمن زندگی، زیستبوم وآزادی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

zistboom 01

zistboom 01

اخیرا آغاز کار انجمن تازه ای در پاریس اعلام شد که هدف اصلی اش در زمینه زیستبومی و بحران زیست محیطی میباشد. نام این نهاد “انجمن زندگی، زیستبوم وآزادی” است. برگزاری گفتگو و تبادل نظردر باره مسائل زیستبومی و بحرانی که در جهان و ایران موجود است، فعالیت مرکزی این انجمن میباشد. پژوهشگر و متخصص و اندیشمند و فعال زیست محیط و روشنفکرو سیاستمدار وشهروند و همه وهمه، جایشان در اینجاست تا دیدگاه و تجربه خود را بازگو کنند. یک تریبون آزاد برای بیان افکار در زمینه زیست محیطی میباشد. گپگاهی برای کنکاش و ایجاد حساسیت بیشتروآگاهی ژرفتراست. بنیانگذار این انجمن آقای جلال ایجادی، استاد دانشگاه در پاریس، و از اعضای حزب سبز های فرانسه است.

اولین اقدام رسمی این انجمن برگزاری نشست ۲۹ اکتبر درپاریس است. در این نشست آقای عطا هودشتیان، فیلسوف مقیم کانادا، در باره “مدرنیته، مسئله طبیعت وایران” صحبت میکند و آقای ایجادی بعنوان یک دانشگاهی اکولوژیست در باره “دیدگاه فلسفی، اقتصادی، اجتماعی اکولوژیکی و بحران محیط زیست در ایران” سخن می گوید.

مسئله اکولوژی یک امر اساسی است وچنین نشست هائی بطور منظم سازماندهی خواهد شد. این انجمن بمثابه یک نهاد کوچک در کنار تمامی نهاد ها و سازمانها وکانون هائی که برای حفظ محیط زیست تلاش میکنند قرار دارد و مشتاق هرگونه همکاری در این عرصه است. بحران زیستنگاهی جهانی است و تلاش یرای بیشبرد پروژه های زیستبومی و افزایش دانش وآگاهی باید گسترده باشد.

بخش نخست

{youtube width=”600″ height=”360″}smG6oZ5FlGo{/youtube}

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.