جنبش بخشش در اوج اعدام‌ها در ایران یک پاسخ محکم به جنایت و قتل عمد دولتی است!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

٣۰ بخشش در یک ماه، بازگرداندن سی نفر به زندگی و شادی صدها نفر از نجات عزیزانشان از اعدام

بخشش ۱۴ نفر در قم، بخشش ۱۶ زندانی در کاشان، ساوه، زابل، زاهدان، زنجان و … در یک ماه گذشته، این خبرها خوشبختانه روزانه در کنار اخبار اعدام‌ها به گوش می‌رسد.

در روزهایی که اخبار دل‌خراش اعدام صدها نفر محکومین مواد مخدری در زندان‌های سراسر ایران از چند ماه اخیر، نفس در سینه‌ها حبس کرده، هرچند روز یک‌بار یک خبر خوشحال کننده نیز از درون زندان‌ها به ما می‌رسد،

بخشش زندانی در پای چوبه دار و یا قبل از اینکه طناب دار به کردن فردی انداخته شود، خانواده‌ها او را می‌بخشند. مردمی که عزیزانشان قربانی شده، کسانی که زخم بزرگی در سینه دارند، متهمین به قتل عزیزان خود را می‌بخشند تا نشان دهند که با قتل و اعدام هیچ زخمی درمان نمی‌شود و بر عکس در این سیاست ضد انسانی حکومت اسلامی، خود زخم خوردگان تبدیل به قاتل می‌شوند و این روند خون‌ریزی و جنایت ادامه می‌یابد.

با هر بخششی موجی از شادی و احترام در بین مردم نثار خانواده‌هایی می‌شود که بخشوده‌اند و همین فرهنگ باعث گسترده‌تر شدن بخشش‌ها می‌شود.

حکومت اسلامی ایران قاتل هزاران نفر است و در این راه سعی می‌کند برای خود شریک جرم پیدا کند. قتل و آدمکشی را ساده کرده و در مقابل خون، از ریختن خون دفاع می‌کند و آن را سازمان می‌دهد. در ایران در ابعادی گسترده به این اعدام‌ها مردم پاسخ منفی می‌دهند و این صد چندان مهم است چرا که بعد از توافق لوزان در ایران موج گسترده و وحشتناک اعدام‌ها در جریان است و مردم عملاً با این موج بخشش به اعدام‌ها در ایران نه میگویند.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام، به همه مادران و پدران و همسران و اعضای خانواده‌هایی که به اعدام نه میگویند و جنبش بخشش را گسترده‌تر می‌کنند، صمیمانه درود می‌فرستد. شما عزیزان با این کار خودتان، پرچم دفاع از حق حیات و پرچم نه به اعدام را در دست گرفته‌اید و عملاً به همه راه‌نشان می‌دهید، ما باید متحدانه مانع اعدام‌ها در ایران شویم و نگذاریم حکومت اسلامی بیش از این جنایت کند.

بر علیه اعدام محکومین مواد مخدری و اعدام فعالین سیاسی و همه اعدام‌ها در ایران باید متحدانه به میدان آمد و مانع آدمکشی بیشتر حکومت اسلامی شد.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام

4 تیر 1394

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.