تا چند ساعت دیگر اعدام می‌شود!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

محسن امیر اصلانی زنجانی به دلیل اعتقادات مذهبی در آستانه اعدام قرار گرفته است. حکم اعدام با دوندگی و تلاش آملی لاریجانی جنایتکار قرار است تا چند ساعت دیگر در رجایی شهر انجام شود.

جلادان داعشی به خانواده محسن گفته‌اند، آخرین ملاقات را انجام دهند و سپس بی‌شرمانه گفته‌اند، فردا بیایید جسد را تحویل بگیرید.

طبق اخباری که به ما رسیده، جنایتکاران حکومت اسلامی از قبل مانع علنی شدن و تماس خانواده  محسن امیر اصلانی با رسانه‌ها و یا نهادهای علیه اعدام‌شده و با وعده‌ووعید آن‌ها را وادار کرده‌اند سکوت کنند.

خانواده محسن میگویند، به ما گفتند سکوت کنیم تا راه سازش و عفو و آزادی محسن فراهم شود. امروز به آن‌ها گفته‌اند بیایید و آخرین ملاقات را انجام دهید.

محسن از سال ۱٣۸۵ به اتهام ” بدعت در دین”  در  زندان بود. 

اکنون فقط تا اجرای حکم چند ساعت فرصت هست. در همین ساعات باید به بان کی مون و سازمان ملل نامه نوشت و روحانی جلاد را تحت‌فشار گذاشت و جلوی اجرای حکم را گرفت.

چند سال قبل وقتی احمدی‌نژاد یکی دیگر از روسای جمهور حکومت داعش در ایران در نیویورک بود، قرار بود سینا پایمرد را اعدام کنند، که با اعتراض در سازمان ملل و تماس با خبرنگاران و یا مقامات سازمان ملل، عملاً جلوی اجرای حکم اعدام در روز دیگر گرفته شد.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام از همگان می‌خواهد کمک کنند محسن امیر اصلانی اعدام نشود، به‌ویژه از ایرانیان ساکن نیویورک می‌خواهیم که فوراً به اقدامات اعتراضی دست بزنند.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام

۲٣ سپتامبر ۲۰۱۴

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.