تجمع اعتراضی مردم کوشکک مقابل شرکت گازاستان فارس

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع اعتراضی مردم کوشکک مقابل شرکت گازاستان فارس وبازداشت چند دانشجوازطرف حراست

به گزارش ۳مهرفارس از شیراز، بعد از ظهر امروز جمعی از اهالی محله کوشکک شیراز که ماه‌هاست پیگیر مشکلات خود در اداره‌های مختلف، از جمله شرکت گاز استان فارس هستند، تجمعی اعتراض‌آمیز در مقابل این شرکت برپا کردند.

یک ماه پیش، یکی از مسئولان شرکت گاز استان فارس، پس از مراجعات مردم محله کوشکک، قول ساماندهی وضعیت گاز این محله تا قبل از فرا رسیدن فصل بارندگی یعنی اول مهر ماه را داده بود که به این گفته، عمل نشد.

تعدادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های این استان نیز برای پوشش این خبر به شرکت گاز استان فارس واقع در میدان گاز شیراز، حضور یافتند و همچنین تعدادی دانشجو که ماه‌هاست پیگیر مسئله کوشکک هستند، به دعوت مردم این محله به محل تجمع آمده بودند اما از سوی یکی از مسئولان این شرکت، برخوردی نامناسب با دانشجویان صورت گرفت به گونه‌ای که پس از پایان جلسه مردم با چند تن از مسئولان، این دانشجویان همچنان در اختیار حراست این شرکت بودند.

پس از تلاش‌های مردم، بالاخره جلسه‌ای با حضور سه تن از نمایندگان مردمی کوشکک و سه تن از مسئولان شرکت گاز این استان، برقرار و در پایان اعلام شد که تا ۱۵ مهر ماه جاری، مشکل گاز محله کوشکک، برطرف می‌شود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.