پشت پرده سونامی اخراج کارگران صدرا

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

کارگران صدرادرگروگان کارفرمایان جهت تصفیه حساب های مالی!

*خدیور با اشاره به مباحث مربوط به عدم تمدید قرارداد کارگران تاکید کرد: در حال حاضر فازهای پارس جنوبی که مربوط به صدرا هستند توسط وزیر نفت در اولویت نخست نیستند و در اولویت‌های بعدی قرار دارند و این موضوع نیز در تمدید نشدن قرارداد کارگران تاثیرگذار بوده است.

مدیر کارخانه کشتی‌سازی صدرا بوشهر گفت: هم‌اکنون با ۱۰ میلیارد تومان مشکلات کارگران در کارخانجات صدرا حل می‌شود.

*مدیر کارخانه فراساحل جزیره صنعتی صدرا گفت: کارگران صدرا در مجموع حدود ۹۲ میلیارد ریال مطالبات دارند.

وی اضافه کرد: راهکارهای مختلفی برای پرداخت معوقات کارگران مطرح شده و امیدوار هستیم با تزریق پول به این مجموعه شاهد مرتفع شدن بخش عمده‌ای از مشکلات کارگران باشیم.

مدیر کارخانه فراساحل جزیره صنعتی صدرا با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون دلار جنس در گمرک داریم ابراز داشت: اگر مشکلات گمرکی برای ترخیص این مقدار کالا و قطعات و تجهیزات صدرا مرتفع شود می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات موجود را رفع کنیم.

لیراوی یادآور شد: بخش زیادی از مشکلات نقدینگی قرار است با فروش اوراق مشارکت مرتفع شود که انتظار داریم تا اوایل هفته آینده این مهم محقق خواهد شد.

*مدیر کارخانه کشتی‌سازی جزیره صنعتی صدرا گفت: بابت کشتی افراماکس ۲۱ میلیون یورو از ونزوئلا طلبکار هستیم.

ضربی با اشاره به آماده شدن کشتی افراماکس در بهمن ماه ۹۱ تصریح کرد: برای نخستین بار یک پروِژه با این وسعت مطابق برنامه زمان‌بندی آماده و تکمیل شده و به دلایل واهی ونزوئلا از تحویل کشتی امتناع کرده‌اند که پیگیری‌های حقوقی در جریان است و اکنون امیدوار هستیم مشکلات مربوط به تحویل این کشتی بزرگ و مهم رفع شود.

با تحویل کشتی به ونزوئلا بخش عمده مشکلات صدرا رفع می‌شود

وی با بیان اینکه بابت کشتی افراماکس ۲۱ میلیون یورو از ونزوئلا طلبکار هستیم ابراز داشت: در صورت رفع مشکلات موجود و تحویل کشتی به ونزوئلا بخش عمده مشکلات صدرا رفع می‌شود.

مدیر کارخانه کشتی‌سازی جزیره صدرا با اشاره به مشکلات صدرا در اداره دارایی و بدهی مالیاتی این مجموعه افزود: وزیر وقت دستور صریح دادند که بدهی صدرا تقسیط شود که تاکنون محقق نشده است.

* پرآور معاون سیاسی استاندار بوشهر، با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در شرکت صدرا اشتغال دارند گفت: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۲ هزار نفر نیز به طور غیرمستقیم از طریق صدرا امرار معاش می‌کنند و ثبات این مجموعه موجبات ثبات این خانواده‌ها می‌شود و وجود مشکل در این شرکت نیز خانواده این افراد را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

وی اضافه کرد: از اداره تامین اجتماعی نیز می‌خواهیم نسبت به تقسیط بدهی و بخشودگی جرایم شرکت صدرا همت کند تا از این فرصت در راستای پرداخت حقوق کارگران استفاده بهینه شود.

منبع:مهر-۳مهر

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.