پیام همدلی مهندس عباس امیر انتظام خطاب به مهندس کورش زعیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

از خبر نا خوشایند احضار شدن جناب آقای زعیم بسیار متاسف گشتیم ولی شوکه نشدیم زیرا که به رغم آرامش بیرونی شرایط از درون ملتهب و بحرانی به نظر می رسد. اینجانب که سالیان سال، به جز هشت سال اخیری که به دلیل بیماری های عدیده در مرخصی استعلاجی به سر برده و تمدید می گردد، طی سی و هفت سال گذشته در دوره های بسیار کوتاهی که به مرخصی می آمدم و یا بلاتکلیف در بیرون از زندان به سر می بردم همواره ساک زندانم جهت بازگشت آماده بود زیرا بارها تجربه کرده شد که حتی در زمان مرخصی مشخص مسئولین هر لحظه می توانستند اینجانب را به زندان بازگردانند که بارها گرداندند.

بنابراین برای فردی چون مهندس زعیم که بی وقفه در جهت اهداف ستودنی ملیون ایران زمین، که همانا دست یابی به یک دموکراسی و مردم سالاری نسبی و برقرقراری نسبی عدالت اجتماعی و رشد نسبی اقتصاد کشور ( که البته از توان باالقوه بسیار بالایی برخوردار است ) تلاش نموده و می نمایند خیلی متوقف کردن فعالیت خالصانه و قابل تقدیر ایشان نمی بایست غیر مترقبه باشد. آرزومند سلامت، طاقت، مقاومت و سربلندی ایشان را در طول این دوره از خداوند متعال آرزومندم. باشد که این دوران تکراری و غمبار هرچه سریع تر سپری گشته و ایشان را به زودی با قدرت و عشقی بیشتر در میان خود بیابیم.

امیدوارم خداوند خود حامی ایشان و یکایک زندانیانی که به خاطر نظر و اندیشه خود و در راه هر گونه مبارزه برای اعتلای جامعه و وطن دربند هستند باشد.

عباس امیرانتظام

29 تیر 1395

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.