بیانیه حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران در کنار مردم کردستان هستیم‎‎

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هم اکنون در ایران همه مردمانی که به آزادی و برابری باور دارند در یک نبرد بزرگ با تحجر، رذالت و شرارت  بپاخاسته‌اند.

هم اکنون حکومت اسلامی سفاک هموطنان شهرهای کردنشین را به خاک و خون میکشد، به طوری که  در ۴۸ ساعت گذشته حداقل ۱۳شهروند کرد در اثر شلیک مستقیم نیروهای این حکومت جنایتکار کشته شدند.

هم اکنون جنایات علیه بشریت در بوکان، جوانرود، مهاباد و پیرانشهر در حال وقوع است. بنا بر گزارش های رسیده نیروهای امنیتی حکومت اسلامی دیروز و امروز با خودروهای نظامی همراه با مسلسل‌های سنگین برای ایجاد رعب و وحشت، در مهاباد گشت‌ می‌زنند و به روی مردم بیگناه تیراندازی می‌کنند.

همچنین خبرهایی مبنی بر قطع آب و برق در برخی نقاط شهرها گزارش شده است.

از  ۱۷سپتامبر، حکومت اسلامی بیش از ۴۳۰ غیر نظامی از جمله ۶۰ کودک را در بیش از ۱۵۵ شهر به هنگام تظاهرات کشته است.

حکومتی که شهروندان خودش را به خودی و ناخودی تقسیم می‌کند نمی‌تواند دوام بیاورد .

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران باوردارد که امروز بیش از هر زمان ایرانیان باورمند به آزادی و برابری در برابر یک وظیفه وجدانی، اخلاقی و ملی   بزرگ و دشوار قرار دارند و آن اینکه این خونهای ریخته شده و این فداکاری‌های بی‌نهایت آزادی‌خواهانه و انسان دوستانه را به یاد داشته باشیم.

هم میهنان گرامی ما باید همگی در هر کجا از ایران و دنیا که هستیم در جهت حمایت و کمک از کردستان و مردم زجر دیده آن که امروز تحت محاصره قرار دارد به خیابانها آمده و یک صدا با عزمی راسخ به این رژیم سفاک نشان دهیم که خون گرم جانباختگان میهن بیهوده بر زمین ریخته نشده است، بلکه این ملت تولد نوینی را در پیش روی خود می بینند که آن حکومت مردم، توسط مردم، برای مردم و برای تمامی ایران زمین است.

نهاد راهبردی حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران

بیست و دوم نوامبر ۲۰۲۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

4 پاسخ

  1. بله زنده باد کردستان، بلوچستان و خوزستان و ترکمن صحرا پیشانی و دست و پا و بدنها و مغزهای عزیز ایران. من خودم ترکیبی از دو قوم هستم و چندین سال است در تهرانم و دلم خونین است. در خبر ها آمده که دوباره سیدمحمد خاتمی را میخواهند به میدان آورند اگر چه جامعه از اینان دیری ست که گذر کرده و هماتن موقع هم فکر میکرد میشود ار اینان برای رسیدن به مقصد استفاده کرد. اگر چه مردم اینان را همچون نجاستی میدانند که باید پنهانشان کرد برای همیشه و به قول خودشان الی الابد! اما لازم میدانم چندین نکته در اینجا بنویسم. همچنانکه در جای دیگری نیز با همین محتوا نوشته ام. چرا که این سید محمد خاتمی از دوستان بسیار نزدیک سرمایه داران و غارتگران ارشد این نظام ضد بشری ست. ایشون تمامی ازدواجهای سرمایه داران، غارتگران، بسازبفرشها، کارخانه داران کارچاقکنها ثروتمندان، نایاکی ها و خبرنگاران BBC را، خودشان را، و آقازاده هایشان را عاقد و دلاله ی محبتشان بوده است. برای همین خاتمی و تمامی اصلاح طلبان که در ایران به آنها افضاطلب گفته می شود منافعشان در این است که این رژیم همینطور چند سال اصلاحطلب و چند سال اصولگر پیش رود و طبق اصل قانون اساسیشان که تا ابد تجاوز و غارت و سرکوب و بیشرفی ست ادامه پیدا کند. شما را دعوت میکنم تا به این اصل توجه کنید :

    اصل 12 قانون اساسی
    «دین رسمی ایران، اسلام و مذهب جعفری اثنی عشری است و این اصل الی الابد غیرقابل تغییر است و مذاهب دیگر اسلامی اعم از حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی دارای احترام کامل هستند و پیروان این مذاهب در انجام مراسم مذهبی، طبق فقه خودشان آزادند و در تعلیم و تربیت دینی و احوال شخصیه (ازدواج، طلاق، ارث و وصیت) و دعاوی مربوط به آن در دادگاه‌ها رسمیت دارند و در هر منطقه‌ای که پیروان هر یک از این مذاهب اکثریت داشته باشند، مقررات محلی در حدود اختیارات شوراها بر طبق آن مذهب خواهد بود، با حفظ حقوق پیروان سایر مذاهب.»
    بنا بر این، این قانون اساسی از نظر تئوریک و از نظر عملی غیر قابل تغییر است. برای همین نه تنها از زمان انقلاب ۱۳۵۷ تا کنون بلکه از ۱۴۰۱ سال پیش تا کنون این دین، این اسلام، این تشیع و این تسنن چه حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و چه زیدی همشان غیر از تجاوز غیر از غارت و تعدی و بیشرفی نکرده اند. بزرگترین تجاوز و بیشرفی را در حق زنان روا داشته اند و  تا زمانی که چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی بر قدرت باشند روا خواهند داشت. کوچگترین تفاوتی در بینشان نیست. اگر هم دعوائی هست مشاجره بر سر قدرت است.  به نظر من که در این جنوب تهران ساکنم و همه چیزم را در راه آزادی خواهی باخته ام با صراحت و درستی اعلام میکنم که خاتمی و گروه او به مراتب خطرناکتر از خامنه ای و رئیسی و خمینی هستند. چرا که آنان با راستی و شفافیت ضد انسان بودن و ضد ایران بودنشان را با صدای بلند میگویند، اما اینان نقش ماسک و پوشش آنان را بازی میکنند. من ۱۸ تیر در دانشگاه بودم کشتار و سرکوبها را دیدم و خاتمی بیشرف را هم دیدم که همان شب به دیدار خامنه ای رفت و در آنجا سرسپردگی خودش را اعلام کرد. بار دیگر از پس کشتار ۱۵۰۰ نفر و تجاوز و غنیمت گیری دختران و چند ازاله بکارت گفت که «نظام و مردم باید همدیگر را ببخشند» این بیشر فی را نهایتی نیست و البته طبیعی ست.
    یکی از کارهای این رژیم چه اصلاحطلب و چه اصولگر ازدواجهای آنان است. این مثل ذنجیره ی فساد همشان به هم جسبیده اند مثلا خاتمی و خرازی بده و بستان نر و ماده داشته اند. اینرا فقط به صورت نمونه عرض میکنم ثروتمندان نیز همینطور فلالن غارتگر با بهمان غارتگر ازدواج میکند و خاتمی عاقد آنها ست!
    فرزندان همشان در خارجند در انگلیس و اروپا و آمریکا هستند و در خانه های آنچنانی زندگی میکنند. نوع دیگر ذنجیره ای بودنشان عاقد بودنشان است. یعنی خاتمی عقدهائی که میکند در حقیقت با ثروتمندان و عارتگران فامیل میشود. خاتمی واقعا پدرخوانده غارتگران است. حسن روحانی همینطور. در حقیقت غارتگران خواهان ادامه همین نظامند چرا که میتوانند به غارتشان ادامه دهند. در جریان برجام هزاران نفر از خانوادههای نزدیکان حکومت توانستند از آمریکا و اروپا ویزا و کارت سبز بگیرند و میلیاردها دلار از ایران به اروپا و آمریکا بفرستند. این سرمایه داران و غارتگران در طول تاریخ وجود داشته اند اما با این وسعت و سبعیت کسی ندیده است. کاخهائی که امروز در مناطق اعیان نشین همه شهرها خصوصا در تهران وجود دارد اصلا در زمان شاه وجود نداشته. کاخهای شاه در برابر کاخهای ملایان و مداحان و بسازبفروشها و هتل سازها و کارخانه دارها و ایر غارتگران خانه های سازمانی ست.
    برای همه اینها به هممیهنان هشدار میدهم تا کوچکترین عقب نشینی نکنند و در دام همراهی با اصلاحطلبان نیفتند. زوزه های حاج حسین سلامی نشان میدهد که پایانشان بسیار نزدیک است و طبق خبری موثق قرار است حاج حسین سلامی از پستش کناره گیری کند و یا عزل شود. اینها همه نشانه ی های مثبتی هستند.
    شکاف حتمی ست و پیروزی حتمی تر
    زنده باد ایرانی آزاد، آباد و شاد و غیر دینی

  2. ضمن پشتیبانی از هممیهنان کردستانی و بلوچستانی و ایرانیان سرتاسر خاک ایران و هم ایرانیان خارج از کشور و خارجی هائی که از ما دفاع میکنند و…
    توجه کنید حاج حسین سلامی می گوید:
    «نمی توانید ایران را از ما پس بگیرید، این رجزخوانی نیست…». این جمله به خودی خود و خصوصا « این رجزخوانی نیست» نشان میدهد که خو.د اینها نیز در اشغالگر ِ ایران بودنشان نه تنها شک ندارند بلکه اعتراف هم میکنند. و گر نه حتا اشاره ای میکرد که :«بابا ما ایرانی هستیم، چظور شما میخواهید ایران را از ایرانی پس بگیرید. در ضمن یکبار دیگز اعلام کنم که این آقا حتا از نظر جسمی بسیار بیمار است و به قول خودش روزی ۳۰ تا قرض میخورد و هنمیشه یک پزشک دم دستش است. تریاک هم دیگر افاقه نمی کند و آرانش و تسکینی نمی دهد. به زودی ایشون سکته خواهد کردندش! در بینشان چنان دعواست که از نزدیکان خامنه ای گفته است غیر از یک سطح از نزدیکان آقا بقیه همه دارند توی سر هم می زنند. این ماه آذر ماه داغ و آتشینی ست که اتفاقات مهمی در راه است. چند سردار زمان جنگ به سرداران غارتگر کنونی نامه نوشته اند.

    فقط ای مردم در صحنه بمانیم.

    راه فقط یکی ست و خیابان و کوچه و محله است و…

    و قرار ملاقات همه ی نسلها میدانهای آزادی همه شهرها و همه ی روستا ها ست.

    زنده باد ایرانی آزاد و آباد و دموکراتیک و لائیک و زنده باد تو که نظر میدهی و نظر میخوانی

  3. در رابطه با تجاوز ها و کشتارها و خودکشی های پس از تجاوز. من یک آموزگار هستم و بسیار هم بیمارم اما من از خودم میپرسم که آیا یک گروه از ارتش و یک فرمانده از میان گروهها و فرماندهان و خلبانها وجود ندارد تا در یک اقدام ملی مراکز تجمع روحانیون و مداحان و حوزه های علمیه ی ضد بشری و خصوصا بیت خامنه ای اهریمن را بمبباران کنند. یعنی این نامبردگان از ریشه بیشرف شده اند ! یعنی دیگر نمی شود هیچ امیدی به افراد ایرانی در میان سپاهیان و ارتشیان و حتا بسیجیان دید !؟ یعنی آیت الله و ملا و مداح و طلبه توانسته اند تا این اندازه شماها را ضد ایران و ضد ایرانی کنند. ای مردم باشرف ایرانزمین:

    با اینهمه کشتار،

    با اینهمه تجاوز،

    با اینهمه ازاله بکارت،

    با اینهمه بیشرفی ،

    با این همه غارت،

    با اینهمه دروغ،

    با اینهمه فحشاء،

    با اینهمه رذالت،

    با اینهمه فریب،

    با اینهمه فقر،

    با اینهمه و باز هم با اینهمه، که همه اش بدون استثناء زائید اسلام و تشیه در تمامی نحله هایش اعم شیعه و سنی و حنبلی و حنفی و شافعی و زیدی ست، بله باز هم:

    قسم امام حسین بخورید

    بازهم قسم «به قرآن »بخورید

    بازهم بگوئید «یا ابوالفضل» ، بگوئید «به ابوالفضل»

    بازهم بگوئید «یا علی»

    بازهم بگوئید «یا الله»

    باز هم بچه هاتان را ختنه کنید،

    بازهم دخترانتان را و پسرانتان را به طریق الاسلامیه عقد کنید.

    باز هم از زیر قرآن برای مسافرت رد شوید.

    بازهم قرآن ضد بشر و دستوالعمل قتل و جنایت و تجاوز و شکنجه را «کریم و مجیدش« بخوانید.

    باز هم به خراسان بروید آن شهر ایرانی را اسلامی و مشهدش بنامید.

    بازهم به امام رضا قاتل ایران و ایرانیت دخیل ببندید و او را ضامن آهو بنامید.

    بازهم در گوش راست نوزادانتان اذن و در گوش چپشان اقامه بخوانید

    و سر انجام بازهم فرزندان تجاوز شده و به قتل رسیده و پدر بزرگ و مادر بزرگ مرده تان را با تلقین و نماز میت اسلامی به خاکشان بسپارید. و اینچنین در برابر متجاوز اعظم اسلام کرنش کنید و تملق بگوئید.

    و همین طور در ادامه خط سیاه فقر شرف و انسانیت و ایرانیت و توسری خوری و تحقیر قدم بر میداریم. حسین سلامی در مورد جنگ جهانی میگوید و درست هم میگوید زیرا اسلام از بدو تمدنش با جهان و خصوصا ایران سر جنگ داشته و دارد. این نمذهب ضد بشر همیشه چنین بوده تا جائی که ادیبان و فیلسوفان ایرانزمین نیز می بایستی برای زنده بدن وانمود کنند که مسلمان هستند. من در اینجا باصدای بلند اعلام میکنم که تمامی نخبه گانی که به نام اسلام سخن میگویند همگی در همان جبهه ضدانسانی و ضد ایرانی جای دارند. سروش و کدیور و اشکوری و بازرگان و خاتمی میرحسین موسوی و کروبی و خامنه ای و خمینی و سروش دباغ و همه ی این اسلام پژوهان و نواندیشان سایتهای زیتون وکلمه و دیگر جنبش سبزیها و ملی مذهبی ها و آٔمهاشان مثل اکبر گنجی و علی افشاری و مهدی خلجی و بهزاد نبوی اینان همشان اسلامی هستند و با تمام قوانین اسلام ضد بشری موافقند و حالا در حال موج سواریند. و زر زن زندگی آزادی را هم سر میدهند.
    من به سایت شما و همه ی سایتهای آزادیخواه پیشنهاد میکنم تا در صدد تشکیل یک جبهه واحد در زیر پرچم سه رنگ ایران با شیروخورشید که این پرچم از آن هیچکسی نیست مگر ایران و تمامیت ارضیش با هر گرایش سیاسی اعم از پادشاهی طلب و جمهوریخواه و با از قومیت برآیند. هر قدر دیرتر این ائتلاف و اتحاد شکل بگیرد کشتار بیشتری و تجاوزان جنسی بیشتری و خودکشی های بیشتری از پس تجاوز خواهیم داشت بنا بر این آنهائی که مانع این ائتلاف میشوند، آنهائی که نمی بینند چگونه سرتاسر ایران بر ای کرد و بلوچ سینه چاک میکند و کشته میدهد و تجاوزش میشود و در سخن از تجزیه و فدرالیسم می زنند اینان خواسته یا مغرضانه و ناخواسته و ساده لوحانه در جبهه ی حکومت اسلامی هستند. به نظر من که در تبریز زندگی میکنم هم داماد کرد دارم و هم عروس فارس در اینجا اعلام میکنم که باید خانم مسیح علینژاد آقای رضا پهلوی، آقای حسین رونقی، آقای حامد اسماعیلیون، خانم فاطمه سپهری، خانم فرح پهلوی و…یک اتحاد و ائتلاف درست کنند و بیانیه برای کذار این حکومت ضد بشری بدهند. خواهند دید که چنین اعلامیه ای پاسخ مثبت خواهد داد. آنها باید نوع حکومت پادشاهی یا جمهوری را به یک رفراندوم عمومی و زیر نظر سازمانهای بین المللی حواله دهند. در غیر این صورت ما باید کشته هامان را مسروقه بشماریم و مورد تجاوز شده هامان را از ننگ تجاوز پنهان کنیم چنانکه کرده ایم. و آقا ها و آقا زاده های این حکومت ضد بشر را در اروپا و آمریکا در حال عیش و نوش نظاره گر باشیم.

  4. جمله نخست ما برای عبور از این نظام ضد بشر باید و باید زندگی ساز است تا از اسلام و کلیتش عبور کنیم.

    در رابطه با تجاوز ها و کشتارها و خودکشی های پس از تجاوز متنی نیمه تمام نوشتم که اینک آنرا به دخترم میدهم تا آنرا کاملتر براتان بفرستند. من یک آموزگار هستم و بسیار هم بیمارم اما من از خودم میپرسم که آیا یک گروه از ارتش و یک فرمانده از میان گروهها و فرماندهان و خلبانها وجود ندارد تا در یک اقدام ملی مراکز تجمع روحانیون و مداحان و حوزه های علمیه ی ضد بشری و خصوصا بیت خامنه ای اهریمن را بمبباران کنند. یعنی این نامبردگان از ریشه بیشرف شده اند ! یعنی دیگر نمی شود هیچ امیدی به افراد ایرانی در میان سپاهیان و ارتشیان و حتا بسیجیان دید !؟ یعنی آیت الله و ملا و مداح و طلبه توانسته اند تا این اندازه شماها را ضد ایران و ضد ایرانی کنند. ای مردم باشرف ایرانزمین:

    با اینهمه کشتار،

    با اینهمه تجاوز،

    با اینهمه ازاله بکارت،

    با اینهمه بیشرفی ،

    با این همه غارت،

    با اینهمه دروغ،

    با اینهمه فحشاء،

    با اینهمه رذالت،

    با اینهمه فریب،

    با اینهمه فقر،

    با اینهمه و باز هم با اینهمه، که همه اش بدون استثناء زائید اسلام و تشیه در تمامی نحله هایش اعم شیعه و سنی و حنبلی و حنفی و شافعی و زیدی ست، بله باز هم:

    قسم امام حسین بخورید

    بازهم قسم «به قرآن »بخورید

    بازهم بگوئید «یا ابوالفضل» ، بگوئید «به ابوالفضل»

    بازهم بگوئید «یا علی»

    بازهم بگوئید «یا الله»

    باز هم بچه هاتان را ختنه کنید،

    بازهم دخترانتان را و پسرانتان را به طریق الاسلامیه عقد کنید.

    باز هم از زیر قرآن برای مسافرت رد شوید.

    بازهم قرآن ضد بشر و دستوالعمل قتل و جنایت و تجاوز و شکنجه را «کریم و مجیدش« بخوانید.

    باز هم به خراسان بروید آن شهر ایرانی را اسلامی و مشهدش بنامید.

    بازهم به امام رضا قاتل ایران و ایرانیت دخیل ببندید و او را ضامن آهو بنامید.

    بازهم در گوش راست نوزادانتان اذن و در گوش چپشان اقامه بخوانید

    و سر انجام بازهم فرزندان تجاوز شده و به قتل رسیده و پدر بزرگ و مادر بزرگ مرده تان را با تلقین و نماز میت اسلامی به خاکشان بسپارید. و اینچنین در برابر متجاوز اعظم اسلام کرنش کنید و تملق بگوئید.

    و همین طور در ادامه خط سیاه فقر شرف و انسانیت و ایرانیت و توسری خوری و تحقیر قدم بر میداریم. حسین سلامی در مورد جنگ جهانی میگوید و درست هم میگوید زیرا اسلام از بدو تمدنش با جهان و خصوصا ایران سر جنگ داشته و دارد. این نمذهب ضد بشر همیشه چنین بوده تا جائی که ادیبان و فیلسوفان ایرانزمین نیز می بایستی برای زنده بدن وانمود کنند که مسلمان هستند. من در اینجا باصدای بلند اعلام میکنم که تمامی نخبه گانی که به نام اسلام سخن میگویند همگی در همان جبهه ضدانسانی و ضد ایرانی جای دارند. سروش و کدیور و اشکوری و بازرگان و خاتمی میرحسین موسوی و کروبی و خامنه ای و خمینی و سروش دباغ و همین آقای زیدآبادی و همه ی این اسلام پژوهان و نواندیشان سایتهای زیتون وکلمه و دیگر جنبش سبزیها و ملی مذهبی ها و آٔدمهاشان مثل اکبر گنجی و علی افشاری و مهدی خلجی و بهزاد نبوی اینان همشان اسلامی هستند و با تمام قوانین اسلام ضد بشری موافقند و حالا در حال موج سواریند. و زر زن زندگی آزادی را هم سر میدهند.

    من به سایت شما و همه ی سایتهای آزادیخواه پیشنهاد میکنم تا در صدد تشکیل یک جبهه واحد در زیر پرچم سه رنگ ایران با شیروخورشید که این پرچم از آن هیچکسی نیست مگر ایران و تمامیت ارضیش با هر گرایش سیاسی اعم از پادشاهی طلب و جمهوریخواه و با از قومیت برآیند. هر قدر دیرتر این ائتلاف و اتحاد شکل بگیرد کشتار بیشتری و تجاوزان جنسی بیشتری و خودکشی های بیشتری از پس تجاوز خواهیم داشت بنا بر این آنهائی که مانع این ائتلاف میشوند، آنهائی که نمی بینند چگونه سرتاسر ایران بر ای کرد و بلوچ سینه چاک میکند و کشته میدهد و تجاوزش میشود و در سخن از تجزیه و فدرالیسم می زنند اینان خواسته یا مغرضانه و ناخواسته و ساده لوحانه در جبهه ی حکومت اسلامی هستند. به نظر من که در تبریز زندگی میکنم هم داماد کرد دارم و هم عروس فارس در اینجا اعلام میکنم که باید خانم مسیح علینژاد آقای رضا پهلوی، آقای حسین رونقی، آقای حامد اسماعیلیون، خانم فاطمه سپهری، خانم فرح پهلوی و…یک اتحاد و ائتلاف درست کنند و بیانیه برای کذار این حکومت ضد بشری بدهند. خواهند دید که چنین اعلامیه ای پاسخ مثبت خواهد داد. آنها باید نوع حکومت پادشاهی یا جمهوری را به یک رفراندوم عمومی و زیر نظر سازمانهای بین المللی حواله دهند. در غیر این صورت ما باید کشته هامان را مسروقه بشماریم و مورد تجاوز شده هامان را از ننگ تجاوز پنهان کنیم چنانکه کرده ایم. و آقا ها و آقا زاده های این حکومت ضد بشر را در اروپا و آمریکا در حال عیش و نوش نظاره گر باشیم.

    جمله پایان، تکرار جمله ی نخست است ما برای عبور از این نظام ضد بشر باید و باید زندگی ساز است تا از اسلام و کلیتش عبور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.