بیانیه پنج نهاد جمهوری خواه سوسیال دموکرات و لائیک-سکولار ایران: پس از هفتاد پنج سال جنگ، آیا راه دیگری نیست؟ 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جنگ و خشونت هولناکی که در روزهای اخیر منطقه خاورمیانه را فراگرفته موجب نگرانی شدید ماست. خشونت، جنگ و ترویج تروریسم نه تنها راه حل اختلافات هفتاد و پنج ساله فلسطین و اسرائیل نیست، بلکه این مخاصمات و کشتار غیرنظامیان و نابودی مناطق شهری در هر دو جبهه، آنچنان ابعاد وسیع و غیر انسانی به خود گرفته است که متخصصان از وقوع جنایت علیه بشریت سخن میگویند.
حماس، سازمانی اسلامیست-تروریستی است، که یکی از شبکه های اخوان المسلمین می‌باشد، که ارتباط چندانی با جنبش فلسطین ندارد، از نظر مالی و نظامی مورد حمایت قطر و جمهوری اسلامی ایران و برخی از کشورهای منطقه قرار دارد. حماس از سال ۲۰۰۹ به شکل تاکتیکی مورد استفاده و حمایت نتانیاهو، جهت تضعیف دولت خودگردان فلسطین، میباشد. حماس تشکیلاتی اسامیست-تروریستی است که از زیر‌ساخت‌ها و امکانات ساختاری نوار غزه، مانند مدارس و بیمارستانها و غیره، که طبق قوانین بین‌المللی نباید برای پایگاهای نظامی استفاده شوند، بی محابا از عواقب آن، برای اهداف نظامی خود استفاده میکند. روز شنبه ۷ اکتبر حماس در یک تجاوز نظامی به جنوب خاک اسرائیل، در مرزهای شمالی و شرقی غزه، صدها تن از شهروندان اسرائیلی از جوان و کودک تا زن، مرد، بیمار و سالخورده، را با ابزار سرد و گرم کشت. بر اساس آمار انتشار یافته در رسانه‌ها و مطبوعات از جمله CNN ، حماس شمار ۱۹۹ تن از ملیتهای مختلف را  ربود و اسیر کرد و به گروگان گرفت. بیش از ۲۰۰ پسر و دختر شرکت کننده در جشنواره موسیقی “سوپرنوا” را با قساوتی فجیع و باور نکردنی به قتل رساند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که در مسئولیت اخیرش به عنوان نخست وزیر اسرائیل، در شرایط خاصی و خالی از مشروعیت و مقبولیت ملی و جهانی به قدرت رسید، در اداره داخلی کشور دچار مشکلات عمده بود. او بلافاصله پس از حمله حماس برنامه نظامی انتقام‌جویانه، قصه آب و برق و گاز و کوچ اجباری شهروندان بی‌پناه و مجازات دسته جمعی مردم فلسطین را اعلام کرد.  قوای نظامی بزرگی به را نوار غزه بسیج نمود به  سرکوب شهروندان پرداخت. سیاست چشم در برابر چشم و استفاده از شهروندان فلسطینی به عنوان گوشت دم توپ، دور از شرافت انسانی است.
دهه‌هاست که بخش بزرگی از مردمان اسرائیل و فلسطین، خسته از جنگ و خشونت و آوارگی، در جستجوی همزیستی مسالمت آمیز هستند و میخواهند پس از سال‌ها منازعه در آسایش و امنیت زندگی کنند، اما دولت‌های افراطی، قدرت‌های ذی‌نفوذ جهانی و عوامل ذینفع خارجی به شیوه‌های گوناگون از پیشرفت روند صلح این دو ملت جلوگیری به عمل میاورند. این روزها به دنبال کشتار هولناک حماس، نتانیاهو با توسل به سیاست صهیونیستی خود نشان داد در صدد حذف دولت خودمختار فلسطین، ادامه اشغال بقیه سرزمین‌های آن می‌باشد. او به خوبی واقف است که مردم بی‌سرزمین و ملت بی‌دولت محکوم به آوارگی و نابودی هستند.
باید قبول کرد که در دهه سوم قرن بیست‌ویکم، وجود اسرائیل و فلسطین به عنوان دو دولت-ملت مستقل و آزاد در منطقه پرآشوب جنوب غربی آسیا یک واقعیت انکار‌ناپذیر بوده و وجود مستقل هر دو آنها، برای صلح جهانی و این منطقه پرآشوب لازم و ملزوم است.  هیچ منطق عملی از دامنه نگرانی‌های اقدامات انتقام جویانه‌ و برنامه ریزی شده‌ی حماس و طرفدارانش، به ویژه جمهوری اسلامی، که آشکارا در امور ملل دیگر دخالت میکند و نتانیاهو و هم‌پیمانانش، که خلاف قوانین بین‌المللی، به‌ویژه معاهده درگیری‌های مسلحانه،  (ماده ۳ کنوانسیون ژنو، و پروتکل الحاقی شماره ۲ آن) اقدام میکنند نکاسته، برعکس تشویش انسان‌دوستان، آزادیخواهان و طرفداران عدالت و صلح را بیش از پیش برمی‌انگیزاند.
ما، پنج نهاد سوسیال دموکرات و لائیک-سکولار ایرانی که برای آزادی ملت ایران از  استبداد و  افراطی‌گری و حکومت دینی، علیه جمهوری اسلامی مستقر در ایران مبارزه می‌کنیم و  خواستار دوستی و صلح و روابط مسالمت‌آمیز با کشورهای جهان هستیم، از بروز و گسترش این جنگ ناخواسته و تحمیلی نسبت به مردم بیگناه منطقه، ابراز نگرانی کرده و از مقامات سازمان ملل متحد و رهبران کشورهای دموکرات و انسان‌دوستان جهان تقاضا داریم هرچه زودتر، با استفاده از تمام امکانات خود به کمک جنگ‌زدگان دو طرف پرداخته و متخاصمان را ملزم به آتش بس کنند.
ما همچنین خواستار رفع خشونت و خنثی کردن تروریسم و رعایت حقوق بشر و اصول  قوانین بین‌المللی برای انتخابات آزاد و عادلانه و دموکرات در فلسطین هستیم، تا این دو ملت هر کدام در سرزمین خود، دولت مستقل خود را برگزینند و همسازی و همزیستی بین این دو دولت – ملت به واقعیت بپیوندد.

 

۱۴ اکتبر  ۲۰۲۳
اندیشکده آگاهی و شناخت
حزب آزادی و رفاه ایرانیان ( آرا)
حزب جمهوریخواه سوسیال دموکراتیک و لاِئیک ایران (عضو جبهه ملی ایران)
صدای زنان سوسیال دموکرات ایران
همگرایان سوسیال دموکراتیک ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

نوروز خجسته‎

از سینه‌ی فراخ زمین، زین مادر زمان، بهار، از بهار، نوروز آمد به بار. آوردی ماندگار، نیکی و داد را یادگار، رُفت تاریکی ، شُست

مطالعه بیشتر

7 پاسخ

  1. آقایان مثلا این سایت شما « بنیان اندیشه و بیان» است! شما حتا نامی از سربریدن داریوش مهرجوئی و همسر نبرده اید. شرم بر شما باد. من در شگفتی هستم ارز دوست دانشمکندم که مرا به سوی سایت شما کشانید. در هر حال باعث حجالت است! من در پاسخ کسی به نام Babak Saffari در سایت گویا نظری نوشتم که ناپدید شد همان دوستی که گفتم مرا گفت تا آنرا برای سایت شما نیز بفرستم و میفرستم.
    آن نظر در مورد نوشته ی َلی مصفا دوست و بازیگر داریوش مهرجوئی ست که میتوانید در اینجا آنرا ببینید:
    news.gooya.com/2023/10/post-80435.php
    دوست عزیز مهرجوئی که رهبر سیاسی نبود. او انسان بسیار هنرمند و در عین حال بی ریا و ساده دل بود. «دوست» بسیار عزیز او دشمن بسیار نزدیکش بود آن دشمن نزدیکیهایش به قول شیعیان تا رگ گردن به او نزدیک بود. آن آدم محمدرضا شریفی نیا ست. آن بیشرف بازاری که هم خودش و هم پدرش جزو حجتیه ایها بودند.
    مهرجوئی فقط دلش میخواست فیلم به دلخواه خودش بسازد. او به خوبی میدانست که شهبانو فرح پهلوی فیلم گاوش را شخصا کمک کرده بود تا بسازد. او همچنانکه گول انقلابیون را مبنی به آزادی خواهی و آزادی دهی خورده بود اینبار نیز گول دشمن عزیزش محمدرضا شریفی نیا را خورده است. من از دوستان خواهش میکنم همه چیز را مخلوط و قاطی پاتی نکنند. ما باید برسمیت بشناسیم که جامعه ی ایران از شاه تا گدا از چپی و راستی و ملی و ۲۸ مردادی و مصدقی همه و همه یک اشتباه و یک خودکشی تاریخی کردند و کردیم و به قول مهرجوئی کلاه سر م رفت و خودن نیز در این کلاه گذاری شرکت و نقش اصلی را داشتیم و اینک نیز داریم. حالا معلوم شده اسلام، بله برای حتا مسلمان معلوم شده که اسلام از هر نوعش ضد بشر و خصوصا ضد ایران و ضد پیشرفت انسان دوپاست. ما ایرانیان مسئولیت تمامی فجایعی که به نام اسلام در سراسر جهان از فردای ۱۳۵۷ اتفاق افتاده و می افتد مسئول و مقصریم. کشتار بیروت، ۱۱ سپتامبر، کشتار لندن، کشتار مادرید، کشتار پاریس، کشتار نایس، کشتار عراق، کشتار سوریه، کشتار اسرائیل، کشتار فلسطینی ها، کشتار یمن، کشتار عربستان در برائت از مشرکین و سربریدنهای استادان لائیسیته در فرانسه و…به وجود امدن القاعده و طالبان و داعش و حزب الله و بوکوحرام و….آری ما همگی مقصریم و داریم بهای این تقصیر را می پردازیم. حالا تازه روزی برسد که در هر گوشه تهران و ایران برادران اسلامی بمبها منفجر کنند در بازار و مترو اتوبوس و مسجد و حسینیه و سر ایرانیها ببرند. ایران و ایرانی باید برای پرهیز از چنین روزی حتما و ضرورتن به خیابان آید و آیت الله و مداح و طلبه را به سزای اعمالشان برساند و خیل عظیم مغزهای متفکر ایرانی که در منطقه بیمانندند به ایران برگردند و ایران را بسازند.
    بله مرگ بر حماس و جهاد اسلامی و حزب الله و داعش و آیت الله و مداح و طلبه و حکومت اسلامی و زنده باد ایران و اسرائیل و فلسطین و غرب لائیک و سکولار.
    برای ایران راهی غیر از تمامیت ارضی حکومت مقتدر مرکزی پرچم شیروخورشید احترام و جبران خسارات به اقوام وجود ندارد. تجزیه طلبی و فدرالیسم در ایران به خاطر موقعیت جغرافیائی و همسایگان همه و همه دشمن امکان ندارد. اگر امکان داشت من خودم یکی از فدرالیستها بودم. شاید صد تا دویست سال دیگر بشود در این مورد بحث کرد. اما با وجود روسیه طالبان، ترکیه امروزین، عربستان سعودی، قطر و عراق و سوریه و…غیر ممکن و غیز ممکنات است!

  2. news.gooya.com/2023/10/post-80436.php
    ایکاش نظر همسر مرا حذف نمی کردید. شاید هم هنوز نخوانده ای و در دفتر بررسیتان است! در هر حال بدانید که بیمارستان غزه را خود حماس بمب باران کرده. اینرا حتا تلویریون الجزیره هم منتشر کرده. موشکهائی بوده که همانند سینما رکس آبادان که با فتوا منفجرش کردند برای مظلوم نمائی یا نمایش مظلومیت غزه که اسرائیل باعث بانیش است جا بزنند. در تهرزان دیدم که موتورسواران رژیم اهریمکنی و پیاده نظامش در حال رفتن به سوی سفارت انگلیس هستند. ای داد از این جنایت ای داد از این حماقت و ای شرم بر این همه دروغ و خیانت و شقاوت و سفاکی.

  3. می گویند قاتل داریوش و وحیده مهرجوئی را دستگیر کرده اند. اما عامل و عوامل سربریدن جنین و آن زن در اسرائیل و قاتلان نه تنها دستگیر نمشده اند بلکه توسط برادران مسلمانشان تشویق هم شده اند. النصر بالرعب! النصر به الترور. و اما اسلام ناب و حکومت اسلام ناب ضد بشر و ضد بشر ناب آدمهای بسیاری دارد که آنها را برای انفجار رعب و ویروس ترس در جامعه ساخته و پرداخته تا آنها بکشند و سپس آنها را دستگیر کند و بکشد و یا در پستوهای ٰزیم برای کارهای بعد مصرف و خرجشان کند. اینان مواد اولیه ی ساخت ترس و ترور در جامعه هستند. حکومت اسلامی از زمان حضرت محمد صاد تا علی عین و تا عمر رضی و تا خمینی بت شکن و تا خامنه ای و تا زمین و زمان هست و به قول خودشان الی یوم القیامه آدم سرخواهند برید و کشتار خواهند کرد و جنین از شکم زنان در خواهند آورد و آنها را سر خواهند برید. سینما رکس آبادان را با ۵۰۰ بیگنا، رویا پارتی یهودیان را در اسرائیل و داریوش ها و پروانه ها و مختاریها و پوینده ها و وحیده ها و مهساها و آرمیتاها و حدیث ها و ژیناها و زهرا ها و ها ها و ها را سر خواهند برید. بیمارستان را در غزه منفجر خواهند کرد اینان مواد اولیه تولید ترس و وحشت و ترور هستند و ترور یعنی ترساندن و ترسیدن فردی و جمعی و همگانی و… بشمار تا میلیارد و نترس برو جلو. این دین دین شقاوت است و تو ایرانی حق و حقوق انسانی نداری که در این دین آدمکشی و آدمکشان درجا بزنی.

  4. کسانی از حاج علی اکبر ولایتی پرسشهائی کرده اند که گوئی برلای تولید موج است تا کشتار اسرائیلی ها و غزه ای ها توسط حکومت اسلامی ملاهای ایران ماتحت الشعاع قرار گیرد در این میان آقائی که خودش را ارواج جاودان میداند نظری نوشته و من پاسخی به او داده ام در سایت گویا و چون گویا با من بد افتاده و نظراتم را منتشر نمیکند آنرا در اینجا میگذارم شاید منتشر شد شاید نشد. در هر حال دست کم یک نفر آنرا میخواند.

    جناب روح جاودان! این فقط ایشون نیست که تریاکی ست! از آنجا که در زمان پیامبر بچه باز و تفخیذکار هنوز تریاک به عقبستان نرسیده بود در قرآن کثیف نامی از تریاک نیست. پس رهبر مخنث و بچه باز که خودش طبق گفته شیخ علی تهرانی بچه ی دیگران بود و شخص حاج شیخ علی تهرانی او را در خزینه در حالی که ذَکـَر مردی در مقعد حضرت آقا بوده را دیده که گوئی پیامبر است و علی ابن ابی طالب پس رهبری فرموده که تریاک مباح است و در مواقعی واجب هم هست. رهبری حتا طبق خبر موثق دو سه نوجوان حرم را به یبوست مبتلا میکردند و هنوز هم میکنند چنانکه با حاج سعید طوسی سیزده ساله کردند تا حتا از مدفوع متراکم آنها مثل تریاک بکشند و کیفور شوند. این البته از کارهائی ست که طبق اخبار شفاهی شیعه و سنی پیامبر گرامی اسلام با علی یازده ساله میکرده تا لذت ببرد. اینک طالبان در افغانستان این کارها را با نوجوانان پاکستانی افعانی میکنند. اینکه روز عیذ مطهر غدیر پیامبر اعظم علی را سر دست بلند میکند و میگوید هر کس را که من مولای او هستم علی همین این کاره است اشاره ی پیامبر رحمت همین حالت هاست تا تنگی مقعدها حفظ شوند. معنیش این است که من علی را هزار بار کرده امش ارشاد! و ارشاد از فعل رَشَدَ می آید یعنی ارضاء دو طرف: هم فاعل و هم مفعول. پس لطفا آقا روح جاودان به این معانی توجه کنید! من بیشتر از این مزاحم نمیشوم اگر کاری داشتید با گروه تروریستی مجاهدیم تماس بگیرد آنها نیز موارد خوبی را از حاج مسعود امام رجوی دارند. یک مجاهد سابق در تهران گفت که رجوی پس از عمل جراحی زیبائی که از هیولائی ساخته بود با استفاده از تریاک مسموم که رهبری ترتیب فرستادنش را داده بود به دیوانگی رسیده بود تا جائی که از مدفوع خود…رد. الله و اعلم!

  5. در مورد قضاوت رهبری بسیاری اشتباه میکنند. ایشون به هول و قوه الهی کارشان را درست انجام میدهند. در روز قیامت معاندین باید پاسخ گو باشند. ایشون برای نوجوانان حرم جان جانانند. رئیس دولت اقتدار و تدبیر با السیسی ریدار کرده. گروهی ایراد گرفته اند. بی آنکه اوجب واجبات را فراموش کرده باشند.
    من با ادای احترام مخصوص به رهبری این ادعاها را رد میکنم! رهبری فرمودند چنانکه بنیان گذار نظام مقدس فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است بنا براین، اینکه خوردن نجاست السیسی ست ما برای برای خوردن نجاست نتانیناهو و حتا سربازان زیر صفر آنها ایستاده ایم. یعنی مردم درخواب ایران باید بدانند معنی اوجب واجبات خوردن نجاست از حتا کون مردگان نیز جایز که هیچ واجب هم هست. امام خامنه ای حتا میخواستند از مدفوعات محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر که توسط السیسی کشته بخورند اما محمد مرسی با شکم خالی به ایران آمده بوده و وقتی رفت نزد رهبری حضرت آقا فرمودند برو گم شو
    و ایشان فوران رفتند. من آن موقع خبر نگار صدا و سیمای اسلام ناب بودم. والله من خودم دیدم که امام خامنه ای مدفوع محمدحسین باراک اوباما را خوردند و حتا در زمان ترامپ وقتی محموله رسید امام خامنه ای دندان درد داشتند و معظم الله نتوانستند برای همین از مقام حاج قاسم یک سیدالشهدا و سالار شهیدان جدید ساخته شد. برای همین رهبری حتا سخنان مردم را برای ماندن بر قدرت گوش کردتد و چندین پرچم فلسطین را برای ماندن بر قدرت را در کون مبارکشان کردند. ببینید:
    پاسخ ملت #ایران در استادیوم پرچم #فلسطین رو بکن تو ک.و.ن.ت
    youtube.com/watch?v=U0AsGq-7P-o&ab_channel=ShahramSabzevari
    رژیم اشغال گر جمهوری اسلامی پرچم فلسطین رو بکن تو ک ون ت…
    youtube.com/watch?v=I4YFu27cjOM&ab_channel=AmirArfa
    من البته رهبر مخنث انقلاب را می ستایم که برای ماندن و برکتشان این چنین سرسختند. اللهم صل علی مدفوعک فی لسان الرهبریه!

  6. من در ابتدا باید به کاردانی سایت محترم رنگین کمان هم تبریک بگویم. فرزندان من میگویند از طرف ما هم تبریک بگو! چرا که ما به گویا هم گفتیم. اما در رابطه با فلسطین رئیسی چپیه اش را با پرچم لوله کرده و سید ابراهیم نبوی که حالا یک منش هم بهش اضافه کرده در این صفحه نظری زیر مطلب نوشته ببینید
    news.gooya.com/2023/11/post-81281.php
    و من این جواب را برایشان نوشته ام اگر خوشتان آمند آنرا چاپ کنید. اگر نه که ببخشید!
    ولی

    اسد ابرام شما افترا می زنید و ناقص سخن میگوئید ایشون چپیه و نه چفیه را، چونکه ما پ داریم عرب پیامبر اعظم پ ندارند و اتفاقا ابن خلدون گفته بود ما که ایران را تخریب کردیم اقلا پ آنها برداریم اینگونه مجبور نیستیم به پیامبرمان بگویم فِهـِن که ایرانی ها نفهمند. در هر حال افترای شما این است پرچم بوده که در کون رئیسی رفته با چوب پرچم و البته چپیه هم روش و توش. یادمان باشد که سربازان امام زمان حزب الله لبنان و پاسداران ولایت پس از تجاوزات مکرر چوب جارو را در مقعد محسن روح الامینی شکسته بودند و رامین پوراندرجانی پزشک وظیفه تبریزی در بازداشتگاه کهریزک آن چوب جارو را از بدن زخمألود محسن بیرون آورده بود. محسن همان شب به قتل رسیده بود و رامین پوراندرجانی را که میخواست رهبری را ببیند و توضیح بدهد چه دیده را پاسداران ولایت کشتند! اما اتفاق جالب این بود که پدر بیشرف محسن فردایش رفته بود به بیت و فرزندش را فدائی رهبری خوانده بود و به او پیش کش کرده بود. گفته منیشود رهبری آن چب جارو لیسیده بود بی آنکه بداند آن سرش را اما عج دارد می لیسد. در هر حال آسد ابرام اشتباه نکن. حالا هم قرار است آن پرچم و آن چوب را ببرند تا هم امام عج و هم امام امت خانه ای مخنث آنرا با هم بلیسند. چرا که مدفوعات نتانیاهو و ترامپ و بایدن و بن سلمان در شکم حاج سید ابراهیم رئیسی بوده و این چند تبرک این دو امام مبین را اعلاعلئین خواهد برد. اینگونه حفط نظام از اوجب واجبات معنیش را پیدا میکند! یادمان باشد روی دیوار مسجد تجاوززاده اما سجاد چه نوشته شده بود:

    مذهب مردم ایران اگر این اسلام است

    بر چنین مذهب و پیغمبر آن باید رید

    توجه داشته باشید که امام سجاد در اثر تجاوز امام حسین به شهربانو ساسانی شش ساله ی قمری زاده شده. برای همین بیمار بوده و تمام عمر نمی توانسته بنشیند. چون روده و بیضه اش از شکمش بیرون بوده و طفلک همیشه سرش روی زمین و باسن مبارکش هوا بوده. برای همین او را اما سجاد زین العابدین بیمار لقب داده اند. هم بیمار بوده و هم تمام عمر در حال سجده ی حاد و دردناک بوده و سجاد یعنی همین و بیمار یعنی همان. اما مرتب برای دیگرا معجزه میکرده و مررریدها می آمدهد بیضه و روده آن حضرت را به عنوان تبرک میلیسیدند. گفته میشود که یک میلیون نفر که کور بوده اند از ترشحات معده و رو.ده آن حضرت شفا یافته اند. برای همین بیمارستان الشفا در غزه و شفای تهران به نام آن هرزت است! البته آسد ابراهیم نبوی که از نسل آن امام هدا هستند اینها بهتر میدانند.

    و سرانجام هم رنگین کمان و هم گویا میگویند پس بشنویم از تهران

  7. من از دوستان سابق این شهید بزرگوار هستم. خبر گویا موثق و مبرهن است. از آنجا که مسلمانان واقعی نظرشان در گویا منتشر نمی شود دوستان بنده به من فرمودند تا نظرم را در اینجا بگذارم. خصوصا که در مورد کسی ست که خواهان نابو.دی اسرائیل غاصب بود.
    news.gooya.com/2023/12/post-82752.php
    من شخصا به مدت سه سال و هفت ماه جزو محافظین سید رضی موسوی شهید بزرگوار این ابرمرد خدا بوده ام. اصلا در اسلام هر کسی میتواند به درجه شهادت برسد حتا در حال جماع هم باشد خطائی نکرده، همچنانکه امیر مومنان در حال نماز به درجه ی رفیع شهادت نائل آمدند ایشون هم طبق علائم با این خانم شهیده بوده اند.از آنجا دو بدن مطهر روی هم منفجر شده اند احتمالا در حال مقاربت بوده اند. و چه فیضی از این بالاتر. در درجات شهادت هیچ ممنوعیتی برای هیچ کسی مطلقا وجود ندارد و نمیتواند باشد. همه اوتاد و اولیاء الله دارای هوسهای جنسیه هستند. شخص امام خمینی ره میفرمایند حتا در ادامه حیات و رفع نعوذ میتوان تفخیذ با شیرخوار را نیز انجام داد. البته به شرط محافظت و احترام به طفل و رعایت اصول مبنی بر امتناع از دخول و وطی. سید رضی درجه شهادتش خیلی بالاست و البته بنده شاهد بوده ام که در بسیاری مواقع ایشون خودش خطبه های عقد را در مورد دست کم هفت دختر بین شش تا یازده ساله را خوانده است. هنوز صدای ایشان که زوجتک النفسی …را میخواند و قبلتو دخترها در گوش من است. حتا در مواقع خطیر جنگ ایشون موارد جنسیه را رعایت میکردند. پیامبر اکرم حتا در جنگها رفع شهوت را واجب میدانستند و خود آن حضرت رعایت اصول میفرمودند. باترها برای ایشون عنیمت ها دختر بچه آورده بودند. حتا در اسلام پسر بچه های دشمن نیز میتوانستند و میتوانند از غنائم باشند. پیامبر اکرم ص گاهی در یک شب نیازشان به ۹ زن جوان میرسید. اصولا رسول الله ص برای محافظت از دختر بچه های بسیار جوان حجاب را واجب دانستند تا از چشم نامحرمان و گناه دور شوند. من رجای واثق دارم که سید رضی و زوجه ی جوان ایشان اینک در بهشت و مهمان فاطمه زهرا و علی مرتضی و پیامبر اکرم و اولیاء الله هستند. الحمد لله رب العالمین.
    اینجانب احمدرضا ایوبی پاسدار و محافظ سابق سید بزرگوار از خراسان رضوی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.