برف سنگین، تهران و بسیاری از نقاط ایران را فلج کرد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بارش سنگین برف در ۱۷ استان ایران، باعث قطع برق، تعطیلی مدارس، بسته شدن جاده‌ها و راهها و اختلال در رفت و آمدهای شهری شده و لغو پروازها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهنام سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران امروز یکشنبه (۲۸ ژانویه/۸ بهمن) اعلام کرد که در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، گلستان، کردستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه و مرکزی برف باریده است.

به گفته آقای سعیدی، ۱۶ تن در این استان‌ها به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و هزار خودرو که دربرف گرفتار شده بودند، رها شده‌اند.

گزارش شده که مدارس نوبت صبح و عصر تهران امروز یکشنبه (۲۸ ژانویه/۸ بهمن) تعطیل اعلام شده است.

گزارشها از ایران همچنین حاکی از آن است که برخی از پروازهای به مقصد تهران به دلیل بارش برف شدید در فرودگاههای دیگز از جمله فرودگاه اصفهان به زمین نشسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم “مسافران قطارهای مشهد – تهران که قرار بود در حرکت های مختلف از ساعت ۵ صبح به ایستگاه تهران برسند با گذشت حدود ۴.۵ ساعت هنوز به تهران نرسیده‌اند.”

در همین رابطه گزارشها حاکیست که قطار گرگان-تهران هم در محدوده ورامین به شهرری به دلیل بارش سنگین برف و یخ‌زدگی متوقف شده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز دستکم ۷۰۰ مورد قطع برق در تهران گزارش کرده است.

ایسنا به نقل از آرش کردی، مدیر عامل توانیر، نوشته است که “ممکن است رفع خاموشی‌ها زمانبر باشد، اما پیش‌بینی می‌شود که نهایتا تا غروب وضعیت این ۷۰۰ مورد نیز پایدار شود.”

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، بارش برف و کاهش محسوس دما در تعدادی استان‌های ایران تا روز دوشنبه نهم بهمن، ادامه خواهد یافت.

برف سنگین، تهران و بسیاری از نقاط ایران را فلج کرد

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.