حکم اعدام محی الدین ابراهیمی، زندانی سیاسی تأیید شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تأیید حکم اعدام زندانی سیاسی محی الدین ابراهیمی، در دیوان عالی مزدوران علی خامنه ای

کم اعدام محی‌الدین ابراهیمی، زندانی سیاسی اهل روستای “آلکاوی” از توابع اشنویه در شعبه ١٩ دیوان عالی رژیم جمهوری اسلامی در تهران تأیید شد.

یک منبع آگاه در این رابطه گفت: این زندانی سیاسی در شعبه دوم بیدادگاه انقلاب ارومیه به اتهام “بغی و عضویت در یکی از احزاب اپوزیسیون کرد” به اعدام محکوم و دیوان عالی کشور این حکم را عیناً تأیید کرده است.

پرونده این زندانی پس از تأیید حکم در دیوان عالی کشور به دادگاه محل سکونت وی ارجاع داده شده است.

این زندانی سیاسی برای دومین بار از سوی شعبه دوم بیدادگاه انقلاب ارومیه به اعدام محکوم و روز شنبه ۲۸ دی‌ ماه ۱۳۹۸، این زندانی سیاسی به مددکاری زندان مرکزی ارومیه احضار و این حکم به وی ابلاغ شده بود.

حکم اعدام محی‌الدین ابراهیمی اسفند ماه سال ٩٧ در دیوان عالی کشور نقض و پرونده وی جهت رسیدگی مجدد به شعبه دوم بیدادگاه انقلاب ارومیه ارجاع داده شده بود.

رسیدگی مجدد به پرونده این زندانی سیاسی در شعبه دوم بیدادگاه انقلاب ارومیه و توسط قاضی جنایتکار شیخلو برگزار و وی به اتهام “بغی و عضویت در یکی از احزاب کرد اپوزیسیون ” بار دیگر به اعدام محکوم شد.

این زندانی سیاسی ۱۲ آبان‌ ماه سال ۱۳۹۶ در پی تیراندازی مزدوران جمهوری اسلامی زخمی و سپس بازداشت شده بود.

محی‌الدین ابراهیمی پس از زخمی شدن به بیمارستانی در ارومیه منتقل و بدون تکمیل دوره درمان به شکنجه گاه اطلاعات سپاه سیدالشهدای ارومیه منتقل و به اتهام “همکاری و عضویت در یکی از احزاب کُرد اپوزیسیون رژیم” مورد بازجویی و ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفته بود.

۲۹ مرداد ماه سال ٩٧ محاکمه محی‌الدین ابراهیمی در شعبه دوم بیدادگاه انقلاب ارومیه و بدون دسترسی به وکیل تعیینی برگزار و ۱ مهر ماه همان سال، صدور حکم اعدام رسما به او ابلاغ شد.

همچنین سال ۱۳۹۶ برادر این زندانی سیاسی به نام “نورالدین ابراهیمی” بر اثر شلیک مستقیم مزدوران مرزبانی در حین کولبری جان خود را از دست داد.

این زندانی سیاسی متأهل و هم اکنون در بند ۱۲ زندان مرکزی ارومیه به سر می برد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.