اخباروگزارشات کارگری31شهریور1393

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

– اعتصاب کارگران کارخانه کاشی گیلانا وارد ششمین روزشد

آزادی کارگران بازداشتی درپی تجمع کارگران وخانواده‌هایشان مقابل ساختمان پلیس امنیت

– دور دوم اعتصاب کارگران معدن سنگرود آغاز شد

– اعتصاب وتجمع۱۵۰کارگر پیمانی قطار شهری اهواز(شرکت پیمانکاری کیسون )مقابل ساختمان مرکزی در اعتراض به تعویق ۴ ماه حقوق

– رشد فزاینده تعداد کارگران فصلی در بروجرد

– جزئیات شرایط جدید استفاده از بازنشستگی نوسازی صنایع

– پرونده اتهامات مرتضوی در تأمین اجتماعی به وزارت اطلاعات واگذار شد

– یکی از مدیران شاخص دوران تصدی‌گری سعید مرتضوی به تامین اجتماعی بازگشت

– ایران بانرخ بیکاری 3/18درصدی دررده چهارم جهان

– سیل اخراج و مرخصی اجباری در پایگاه معدنی ترکیه

– اعتصاب کارکنان شرکت آمازون در آلمان

– پیشنهاد مدیریت ایرفرانس برای توقف اعتصابات رد شد

اعتصاب کارگران کارخانه کاشی گیلانا وارد ششمین روزشد

آزادی کارگران بازداشتی درپی تجمع کارگران وخانواده‌هایشان مقابل ساختمان پلیس امنیت

بیش از ۱۵۰ کارگر کارخانه کاشی گیلانا صبح امروز، دوشنبه (۳۱ شهریور)، در ششمین روز از شروع اعتراضات‌شان بار دیگر در محوطه کارخانه تجمع کردند.

به گزارش31شهریورایلنا،یکی از کارگران حاضر در تجمع امروز، گفت: عصر روز گذشته ۸ نفر از کارگران کاشی گیلانا بدون دلیل بازداشت و سپس در ساعات پایانی شب آزاد شدند، کارگران در اعتراض به روش غیرقانونی برخورد با اعتراض صنفی‌شان صبح امروز برای ششمین روز تولید را متوقف کردند و به تحصن در محوطه کارخانه پرداختند.

او در تشریح جزئیات اعتراض کارگران گفت: از روز سه شنبه (26 شهریور) که اعتراض کارگران کاشی گیلانا برای دریافت مطالبات معوقه‌شان تشدید شد کارفرما با حمایت مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان در چندین نوبت اسامی تعدادی از کارگران را به عنوان اغتشاش‌گر به مراجع قضایی اعلام کرد و روز گذشته، در پنجمین روز از آغاز اعتراض کارگران ماموران نیروی انتظامی به دستور دادستان کارت‌های ورود و خروج همه کارگران بجز چند نگهبان را برداشتند که این کار تهدید آشکار به اخراج است.

این کارگر در ادامه گفت: امروز صبح پس از آزادی کارگرانی که بازداشت شده بودند، یکی از کارگران بازداشت شده از سوی مسئولان قضایی مامور به آرام کردن اعتراض کارگران شده بود اما کارگران بعد از شنیدن سخنان وی حاضر به متوقف کردن اعتراضاتشان پیش از دریافت تعهد کتبی از کارفرما نشدند.

این کارگر در ادامه پیرامون نحوه آزادی ۸ کارگری که عصر روز گذشته بصورت جداگانه و تدریجی توسط پلیس امنیت منجیل احضار  و سپس بازداشت شده بودند، گفت: کارگران بازداشتی به اسامی آقایان علیرضا یحیایی، مهدی کشاورز، موسی محسنی، اسماعیل جمشیدی، غلامعلی چگینی، جهان سلیمی و جواد عزیزخانی و خانم طاهره فتحی بودند که شب گذشته با ادامه اعتراضات کارگران وخانواده‌هایشان مقابل ساختمان پلیس امنیت در ‌‌نهایت حوالی ساعت ۱۰ شب آزاد شدند.

این کارگر در پایان گفت: کارفرمای جدید که بدون هیچ قراردادی ادعای مالکیت کارخانه را دارد حق اخراج کارگرانی که سال‌ها در این واحد خدمت کرده‌اند را ندارد و کارگران در شرایطی می‌توانند به کار خود بازگردند که کارفرما به تعهدات قانونی خود در خصوص پرداخت به موقع حقوق و سایر مطالبات صنفی کارگران پایبند باشد.

دور دوم اعتصاب کارگران معدن سنگرود آغاز شد

کارگران معدن البرز غربی (سنگرود) صبح امروز در اولین روز از دور دوم اعتراضاتشان، در واکنش به لغو نشدن موضوع انحلال شرکت زغال سنگ البرز غربی با وجود تعهدات قبلی به کارگران و همچنین تعویق بیش از ۲ ماه حقوق، بار دیگر تولید را متوقف کرده و در مقابل ساختمان اداری این واحد معدنی تجمع کردند.

به گزارش31شهریورایلنا،۳۱۰ کارگر معدن سنگرود پس از پنج روز وقفه در برپایی تجمعات اعتراضی؛ صبح امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان کشوری، استانی و همچنین کارفرما در خصوص لغو نشدن موضوع انحلال معدن و تعویق حقوق کارگران دست از کار کشیده و در محوطه معدن تجمع کردند.

براساس این گزارش،روز گذشته در پایتخت جلسه‌ای برای مشخص شدن وضعیت انحلال معدن سنگرود با حضور مدیر عامل شرکت ایمیدرو، وزیر صنعت و معدن، وزیر اقتصاد، رئیس سازمان خصوصی سازی و کارفرمای این واحد تشکیل شده است.

آنچه امروز باعث تشدید اعتراضات کارگران این واحد شده شائبه مخالفت وزیر اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در خصوص متوقف کردن انحلال این واحد تا پایان سال ۹۵ است. که در صورت صحت این خبر، این معدن تعطیل و ۳۱۰ کارگر آن بیکار می‌شوند.

این گزارش می افزاید،پیش از این نیز (روز ۳۱ خرداد) صورت جلسه‌ای میان نمایندگان کارگران و کارفرما و نماینده مردم رودبار در مجلس در حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل وزارتخانه کار به امضا رسید که کارفرما را مکلف می‌کرد تا سال ۹۵ موضوع انحلال شرکت زغال سنگ البرز غربی را به تعویق بیاندازد.

برپایه این گزارش،بنا به آنچه از سوی کارفرمای این معدن به کارگران ابلاغ شده دلیل انحلال معدن اتمام ذخایر معدنی و توجیه اقتصادی نداشتن استخراج ذکر می‌شود با این حال مسئولان می‌توانند با رویت مدارک و نقشه‌های موجود ورگه‌های زغالی که نشان دهنده ذخایره غنی معدنی در سنگرود است به این باور برسند که این معدن همچنان می‌تواند به تولید خود برای سالیان دراز ادامه دهد.

قابل یادآوری است که هم اکنون به واسطه دایر بودن این معدن علاوه بر معاش ۳۱۰ خانوار کارگری، هزینه‌های زندگی بیش از ۴ هزار خانوار دیگر در محدوده ۵۰ روستای مجاور از قبل فعالیت‌ها یاین معدن در حال تامین است.

گفتنی است در سال ۸۵، مسئله تعطیلی این معدن مطرح شده بود که پس از مسافرت کارگران به تهران و برپایی تجمعاتی، این اقدام از برنامه دولت احمدی‌نژاد کنار گذاشته شد.

اعتصاب وتجمع۱۵۰کارگر پیمانی قطار شهری اهواز(شرکت پیمانکاری کیسون )مقابل ساختمان مرکزی در اعتراض به تعویق ۴ ماه حقوق

صبح امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور ماه) بیش از ۱۵۰کارگر پیمانی قطار شهری اهواز در اعتراض به عدم دریافت بیش از ۴ ماه حقوق در در مقابل ساختمان مرکزی قطار شهری اهواز تجمع کردند.

به گزارش31شهریورایلنا،یکی از کارگران در تشریح دلایل تجمع امروز کارگران طرف قرارداد با شرکت پیمانکاری کیسون، گفت: شرکت کیسون پیمانکار ساخت قطار شهری اهواز حدود ۹۰۰ کارگر پیمانی دارد که از اردیبهشت ماه سال جاری حقوق نگرفته‌اند.

او با بیان اینکه صبح امروز در پی ادامه بی‌توجهی‌های کارفرما بیش از ۱۵۰ کارگر در بخشهای ترانسفور، تعمیرات، عملیات خاکی و اجرا دست از کار کشیده‌اند، افزود: تعویق حقوق کارگران با احتساب حقوق شهریور به ۵ ماه می‌رسد که کارفرما به بهانه کمبود منابع مالی از پرداخت آن به کارگران صرف نظر کرده است.

به گفتهٔ وی؛ کارفرما شرکت کیسون در حالی بهانه «کمبود منابع مالی» را برای پرداخت نکردن حقوق کارگران مطرح می‌کند که تمام صورت وضعیتهای شرکت کیسون به موقع از سوی شرکت قطار شهری اهواز پرداخت شده است.

او با بیان اینکه کارگران شاغل در پروژه قطار شهری اهواز هر ماهه حقوق خود را با تاخیر دریافت می‌کنند، افزود: پیش از این حقوق کارگران در خردادماه ۵ ماه به تعویق افتاده بود که در روز ۵ شنبه ۲۲ خردادماه دستمزد ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته کارگران پرداخت شد.

این کارگر در ادامه یاد آور شد: همچنین با تغییر رئیس کارگاه شرکت کیسون دستمزد فروردین ماه کارگران روز ۲۶ مردادماه پرداخت شد و کارگران انتظار دارند که مابقی معوقات حقوقی خود را هر چه سریع‌تر دریافت کنند.

این کارگر شرکت پیمانکاری کیسون در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه با هر بار تجمع تعدادی ازکارگران به بهانه‌های مختلف از کارگاه اخراج می‌شوند افزود: در آخرین تجمع اعتراضی کارگران کیسون که بیش از ۵ روز در خردادماه سال جاری صورت گرفت تعداد ۴ نفر ازکارگران که پیگیر مطالبات صنفی خود و همکارانشان بودند به بهانه‌های مختلف و عموما غیر صنفی اخراج شدند.

رشد فزاینده تعداد کارگران فصلی در بروجرد

رشد فزاینده تعداد کارگران فصلی در بروجرد، نتیجه معضل بیکاری و کمبود شغل دائمی است.

به گزارش31شهریور فارس، هر روز صبح هنگام مراجعه به محل تحصیل یا کار با خیل عظیم کارگرانی رو به رو می‌شویم که در میدان یا سر چهار‌راه‌های شهرهای استان جمع شده و منتظرند تا کسی آنها را برای کارهای ساختمانی و… سوار خودرو خود کند و ببرد.

این افراد کارگر فصلی بوده و برای گذران زندگی خود و خانواده در سرما و گرمای هوا هر نوع مشقتی را به جان خریده و در بخش‌های مختلف نظیر کار در ساختمان‌سازی و زمین‌های کشاورزی به فعالیت می‌پردازند.

هجوم کارگران فصلی و تجمع آنها در اطراف خودروهایی که برای انجام کارهای خود به دنبال یک یا چند کارگر به محل تجمع کارگران آمده، گویای تلاش مظلومانه کارگران فصلی برای به دست آوردن یک لقمه نان در آن روز و بیکار نماندن است.

متاسفانه این قشر سخت‌کوش همواره مورد بی‌مهری مسئولان قرار داشته و هیچ‌گاه حمایت‌های چشمگیری برای رفع مشکلات معیشتی آنها صورت نگرفته است.

در چنین شرایطی افزایش تعداد کارگران گویای واقعیت تلخ افزایش معضل بیکاری در جامعه است که موجب شده افرادی که سرمایه کافی برای ایجاد کسب و کار ندارند، به ناچار به این سمت کشیده شوند.

در این میان حضور جوانان تحصیلکرده‌ای که پس از فراغت از تحصیل به دلیل نبود بازار کار مرتبط با رشته تحصیلی به منظور امرار معاش ناگزیر به خیل عظیم کارگران پیوسته و این‌گونه وارد بازار کارشده‌اند در نوع خود تاسفبار است.

*نبود نظارت بر پرداخت دستمزد کارگران

یکی از کارگران فصلی در این زمینه گفت: دستمزد کم برای کارگرانی که باید معاش خانواده خود را تامین کنند، زندگی را خیلی دشوار کرده است.

ر.مرادی ادامه داد: نبود هیچ‌گونه پشتوانه مالی و دستمزدهای مستمر و ثابت و در کنار آن نرخ‌های سرسام‌آور بسیاری از اقلام پرمصرف، موجب شده که قادر به پس‌انداز اندوخته مالی برای آینده مالی فرزندانمان نباشیم.

وی اضافه کرد: وجود برخی کارگران با دریافت دستمزدهای پایین گاه موجب بیکاری ما شده، چراکه کارفرمایان ترجیح می‌دهند، کارگرانی را به کار گمارند که میزان دستمزد پرداختی به آنها پایین‌تر است.

مرادی افزود: از آن گذشته هیچ ضمانت و نظارتی بر پرداخت دستمزد قشر کارگر وجود ندارد و همه چیز به وجدان و انصاف پیمانکاران بستگی دارد.

*کاهش چشمگیر ساخت و ساز تشدیدکننده بیکاری کارگران

یکی دیگر از این کارگران به بیکاری فصلی اشاره و اظهار کرد: در فصل زمستان که کارگران عمدتا به دلیل کاهش چشمگیر ساخت و سازها فصل بیکاری خود را می‌گذرانند به دلیل نبود درآمد به شدت با مشکل مواجه شده و قادر به تامین هزینه‌های زندگی خود نیستند.

ف.رضایی بیان داشت: سه فرزند دانش‌آموز دارم که علاوه بر تامین مخارج مختلف زندگی، تهیه لوازم‌التحریر، کتاب، لباس و دیگر مایحتاج تحصیلی آنها هم‌زمان با بازگشایی مدارس بار مالی مضاعفی به من تحمیل کرده که توان پرداخت آن را ندارم.

وی تاکید کرد: نداشتن قرارداد کاری با پیمانکاران، بیمه حوادث و حمایت از سوی مسئولان امر سختی کار ما را چندین برابر می‌کند.

*محیط کار ناایمن برای کارگران

یکی دیگر از کارگران گفت: کار یدی سنگین به مرور زمان موجب بروز بیماری‌های مختلف و آسیب‌های حاد جسمی نظیر آرتروز یا دیسک کمر شده و اغلب کارگران را در سنین پایین از کار افتاده می‌کند.

ع.سبزی ادامه داد: در کنار خطرها و حوادث گاه و بیگاه حین کار، نبود پوشش بیمه‌ای و دستمزد‌های پایین، شرایط زندگی را برای قشر عظیم کارگر طاقت‌فرسا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نبود وسایل ایمنی در محیط‌های کاری سلامت کارگران را تهدید می‌کند، یادآور شد: بسیاری از کارفرمایان شرایط کار در محیط ایمن را برای کارگران خود فراهم نکرده و اصلا به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.

ع.ممدوحی کارگر دیگری است که گفت: کارگران بسیاری به دلیل نبود محیط کار ایمن سلامت آنها به خطر افتاده و گاه جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان اشت: بی‌شک افزایش واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی در شهرستان بروجرد در کاهش آمار نگران‌کننده بیکاری و فعالیت متمرکز کارگران این شهرستان نقش موثری دارد.

جزئیات شرایط جدید استفاده از بازنشستگی نوسازی صنایع

به موجب مصوبه هیات وزیران از کارفرمایان مشمول ماده ۱۰ قانون نوسازی بازسازی صنایع از این پس می‌توانند با پرداخت کل بار مالی مربوط به اجرای قانون بازنشستگی نوسازی و بازسازی صنایع نسبت به بازنشسته کردن کارگران مشمول اقدام کنند.

هیات وزیران به پیشنهاد وزارت‌خانه‌های کار و صنعت طی مصوبه‌ای چگونگی اجرای قانون بازنشستگی در شرایط نوسازی و بازسازی صنایع را ابلاغ کرد.

به گزارش 31شهریورایلنا،براساس مصوبه‌ای که در تاریخ ۲۳ شهریورماه سال جاری به تصویب هیات وزیران و به امضای معاون اول رئیس جموری رسیده است، شرایط جدید استفاده کارگران و کارفرمایان متقاضی بازنشستگی پیش از موعد قانون نوسازی و بازسازی صنایع مشخص شد.

به موجب این مصوبه‌، با اضافه شدن تبصره‌ جدیدی به آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل نوسازی صنایع کشور از این پس کارفرمایان مشمول می‌توانند با پرداخت کل بار مالی مربوط به اجرای قانون بازنشستگی نوسازی و بازسازی صنایع نسبت به بازنشسته کردن کارگران مشمول اقدام کنند.

به موجب ماده ۱۰ قانون نوسازی و بازسازی صنایع که به قانون بازنشستگی ۲۵ ساله‌ها نیز مشهور است، کارگران شاغل در واحدهای صنعتی به شرط داشتن حداقل ۲۵ سال سابقه پرداخت حق بیمه و پرداخت شدن حق بیمه مربوط به ۵ سال باقیمانده می‌توانند بصورت پیش از موعد بازنشسته شوند.

به موجب آیین نامه قبلی پرداخت حق بیمه مربوط به ایام باقیمانده به نسبت مساوی میان دولت و آخرین کارفرمای کارگران مشمول تقسیم می‌شد اما از آنجا که دولت در عمل به تعهدات قانونی خود دچار مشکل شده بود سازمان تامین اجتماعی از چند سال پیش به استناد داشتن بار مالی از صدوراحکام بازنشستگی برای کارگران مشمول این ماده قانونی خودداری می‌کرد.

پرونده اتهامات مرتضوی در تأمین اجتماعی به وزارت اطلاعات واگذار شد

وکیل کارگرانی که علیه عملکرد سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی شکایت کرده‌اند، از واگذاری ادامه تحقیقات پرونده رسیدگی به تخلفات اتفاق افتاده در سازمان تامین اجتماعی در دوران تصدی‌گری او به وزارت اطلاعات خبر داد.

به گزارش31شهریورایلنا،مصطفی ترک همدانی با اعلام این خبر گفت: این تصمیم که به درخواست وکیل شاکیان پرونده تخلفات سعید مرتضوی مطرح شده بود مورد موافقت بازپرس پرونده نیز قرار گرفته است.

وی در خصوص دلایل این درخواست یادآور شد: به موجب قانون «ارتقاء سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد اداری» کار‌شناسان وزارت اطلاعات می‌توانند به عنوان ضابط قضایی خاص به پرونده‌های مربوط به مفاسد اقتصادی کلان رسیدگی کنند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: براین اساس چون شکایت کارگران معترض به عملکرد مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی برمبنای گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی طرح شده و در ادامه تشکیل پرونده قضایی نیز تحقیقات بازپرسی تا اندازه‌ای صورت گرفته است بنابراین ادامه روند تکمیل این پرونده به استناد قانون به وزارت اطلاعات محول شده است.

وی افزود: براین اساس پس آنکه کار‌شناسان وزارت اطلاعات در مقام ضابط قضایی خاص، تحقیقات مربوط به این پرونده را تکمیل کردند، پرونده شکایت از سعید مرتضوی برای ادامه سیر قانونی دوباره به شعبه بازپرسی ارجاع داده خواهد شد.

یکی از مدیران شاخص دوران تصدی‌گری سعید مرتضوی به تامین اجتماعی بازگشت

با حکم مدیرعامل تامین اجتماعی، یکی از مدیران شاخص دوران تصدی‌گری سعید مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی به سمت مدیرکلی تامین اجتماعی شرق استان تهران منصوب شد.

به گزارش 31شهریورایلنا، «غلامحسین ستوده خو» که پیش از این در دولت‌ محمود احمدی‌نژاد مدیرکلی تامین اجتماعی در استان‌های بوشهر و چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشت، پس از روی کارآمدن دولت یازدهم و همزمان با مدیرعاملی تقی نوربخش در تامین اجتماعی به عضویت هیئت مدیره این سازمان رسیده بود، اینک با حکم نوربخش مسئولیت اداره این سازمان بیمه‌گر در شرق پایتخت را به عهده گرفته است.

پیش از این، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین اقدام پس از تصدی وزارت، سعید مرتضوی را از ریاست تامین اجتماعی برکنار کرده بود و انتظار می‌رفت برکناری مدیرعامل جنجالی در اولین فرصت ممکن به قصد اعلام موضعی صریح با تفکر سیاسی مسلط بر سازمان بیمه‌گر کارگران بوده باشد اما در شرایط فعلی روی کارآمدن مجدد مدیران منسوب به جریان فکری دولت احمدی‌نژاد تأمل برانگیز به نظر می‌آید.

ایران بانرخ بیکاری 3/18درصدی دررده چهارم جهان

ایران با3/18درصدنرخ بیکاری دررده چهارم جهان پس ازیونان،آفریقای جنوبی واسپانیا قراردارد.

به گزارش30شهریور مهر، بررسی جدیدترین تغییرات نرخ بیکاری در کشورهای مختلف جهان نشان می دهد که بیکاری همچنان به عنوان یک مشکل اساسی در مناطقی از اروپا وجود دارد. نرخ بیکاری در یونان در حال حاضر، 27.3 درصد و در اسپانیا نیز 24.5 درصد است.

در عین حال، وضعیت بازار کار در برخی از مناطق جهان به ویژه در آسیای جنوب شرقی و در کشورهایی مانند ژاپن با 3.7 درصد، سنگاپور 2 درصد، کره جنوبی 3.5 درصد، تایوان 4 درصد و تایلند نیز 1.2 درصد است.

سیل اخراج و مرخصی اجباری در پایگاه معدنی ترکیه

حدود 4000 معدنچی از معادن زغال سنگ خصوصی در استان زونگولداک که قلب معدنکاری زغال سنگ ترکیه است، اخراج شدند.

به گزارش31شهریور ماین نیوز، این اقدام به دنبال تصویب مقررات جدید در پارلمان ترکیه به منظور بهبود ایمنی معادن صورت گرفت.

زونگولداک اکنون با مهاجرت و روزهای سخت به دلیل اخراج این معدنچیان روبروست.

حداقل 22 معدن تاکنون در این شهر 110 هزار نفری که محل زندگی حدود 15 هزار معدنچی است تعطیل شده اند. علاوه بر کسانی که اخراج شده اند بسیاری دیگر نیز به مرخصی اجباری فرستاده شده اند.

اعتصاب کارکنان شرکت آمازون در آلمان

به گزارش22سپتامبریورونیوز،کارکنان پنج مرکز توزیع متعلق به شرکت آمازون در آلمان روز دوشنبه دست به اعتصاب زدند.

کارکنان این مراکز را که به شرایط کاری و حقوق و دستمزد خود اعتراض دارند، اتحادیه کارگری آلمانی بنام «وردی» به اعتصاب دعوت کرده است.

آمازون در ۹ مرکز پشتیبانی در آلمان حدود ۹ هزار نفر نیروی کار دارد. آلمان دومین بازار مهم پس از ایالات متحده آمریکا برای این شرکت بزرگ آمریکایی فعال در زمینه تجارت الکترونیکی محسوب می شود.

پیشنهاد مدیریت ایرفرانس برای توقف اعتصابات رد شد

به گزارش22سپتامبریورونیوز، سندیکای خلبانان و کارکنان شرکت هواپیمایی ایرفرانس پیشنهاد مدیریت این شرکت برای متوقف کردن اعتصاب را رد کرد.

پیش از این الکساندر دو ژونیاک، مدیرعامل ایرفرانس به نمایندگان سندیکاها از برنامه این شرکت برای به حالت تعلیق درآوردن پروژه توسعه «ترانساویا» شاخه ارزانقیمت ایرفرانس در اروپا تا ماه دسامبر سال جاری میلادی خبر داده بود.

مدیریت ایرفرانس پیشنهاد مذکور را آخرین راه حل پیشنهادی به سندیکاها برای خروج از بحران اعتصاب که از هفته پیش آغاز شده عنوان کرده بود.

سندیکاهای کارکنان ایرفرانس اعتقاد دارند پروژه گسترش ترانساویا، شرایط و موقعیت کاری آنها را به خطر می اندازد.

سی ویکم شهریورماه1393

akhbarkargari2468@gmail.com

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.