روز جهانی کارگر 2015 در تهران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ایران و مردم ایران بنا بر قضاوت تاریخ تحمل این چنین شرایطی را نمی‌توانند بکنند. تاریخ نشان داده است که هرگونه تغییر در رژیم های استبدادی در ایران بدون مساعدت نیروهای اجتماعی به ویژه با همکاری و دخالت کارگران و به خصوص کارگران صنایع بزرگ از جمله صنایع نفت و گاز و برق امکان‌پذیر نمی‌باشد.

1 mai 2015 tehran

تجمع کارگران در میدان فلسطین لحظاتی پیش به پایان رسید و تظاهرکنندگان اکنون در حال پراکنده شدن هستند. گفته می‌شود جمعیت تظاهرکنندگان علاوه بر میدان فلسطین در سه نقطه دیگر از یکدیگر جدا می‌شدند. خبرنگاران ایلنا از حضور 3 هزار نفر در بخش شرقی خیابان فلسطین و ایجاد فاصله بین آنان و تجمع کنندگان میدان فلسطین خبر می‌دهند. همچنین گزارش شده است جمعیتی حدود پنج هزار نفر نیز در بخش جنوبی خیابان فلسطین تجمع کرده بودند. برگزارکنندگان مراسم از عزیمت 720 اتوبوس از شهرهای مختلف اطراف تهران در تجمع امروز خبر می‌دهند. گفته می‌شود به صورت پراکنده در این تجمع بیش از 20 هزار کارگر شرکت کرده بودند اما به دلیل انسداد مسیر راهپیمایان در خیابان‌های منتهی به محل تجمع در میدان فلسطین، کارگران بصورت یکپارچه قادر به برپایی تجمع نشدند و سخنرانی‌های این مراسم نیز در دو ضلع جنوب شرقی و شمالی میدان فلسطین برگزار شده است.

پس از قرائت قطعنامه تظاهرکنندگان شعار «قرارداد موقت، الگوی برده داری» و «قرارداد موقت ملغی باید گردد» سر می‌دهند. عده دیگری در مخالفت با واگذاری تامین اجتماعی به وزارت بهداشت شعار می دهند «وزیر بهداشت حیا کن تامین اجتماعی را رها کن»

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.