شرکت فدراسیون بین المللی جامعه های حقوق بشر در کنفرانس مهم منطقه ای در باره مجازات اعدام

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

فدراسیون بین المللی جامعه های حقوق بشر و چند سازمان عضو آن در آسیا در روزهای 12ـ11 ژوئن 2015 (22ـ21 خرداد 1394) در دومین کنگره منطقه ای در باره مجازات اعدام در کوالا لامپور/مالزی شرکت خواهند کرد.

اولین کنگره منطقه ای در سال 2012 در مراکش برگزار شد و به این موضوع در خاورمیانه و آفریقای شمالی پرداخت. کنگره امسال که «با هم علیه اعدام» (ECPM) و «ائتلاف جهانی علیه اعدام» (WCADP) به طور مشترک برگزار می کنند برای اولین بار در آسیا برگزار می شود و به این موضوع در آسیا می پردازد.

فلورانس بلیویه، رییس ائتلاف جهانی علیه اعدام و نایب دبیرکل فدراسیون، گفت: «مجموع افرادی که هر سال در آسیا اعدام می شوند از مجموع اعدام ها در سراسر جهان بیشتر است. دیدار و همکاری کنشگران اصلی منطقه ای برای تعیین راهبردهای مشخص و فعالیت های لازم برای الغای مجازات اعدام بسیار مهم است.»

سیصد شرکت کننده از 30 کشور در این کنگره دو روزه حضور خواهند داشت. در میان این عده نمایندگانی از جامعه مدنی، دولت ها و سازمان های بین دولتی فعال در منطقه حاضر خواهند بود. پنج سازمان عضو فدراسیون از بنگلادش، اندونزی، ایران، مالزی و تایلند نیز در این گردهمایی شرکت خواهند کرد.

ادامه در پیوست یا در اینجا: https://www.fidh.org/article17817

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.