کشتار روزنامه‌نگاران “شارلی هبدو” در قلب پاریس

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

کشتار روزنامه‌نگاران “شارلی هبدو”

در قلب پاریس

4429517 charliehebdo 545x460 autocrop

  داعش ارتجاعی به قلب آزادی زد. کشت، ویران کرد و وجشت آفرید. امروز هفتم ژانویه در ساعت یازده و نیم نفرات داعش ارتجاعی مسلح به ابزار سنگین نظامی در قلب پاریس به محل روزنامه  charlie Hebdo  حمله کردندو 11 نفر از روزنامه‌ نگاران و کاریکاتوریست‌های این مؤسسه از جمله Charb طراح و مسئول روزنامه‌Wolinski، Tignous و Cabu  کاریکاتوریست های بنام  رابه قتل رسانیدند. براساس اطلاعاتی که در دست است جان چند نفر دیگر به که به شدت مجروح شده اند در مخاطره جدی می‌باشد.حمله به مقر روزنامه‌ charli Hebdo درواقع حمله به همه طرف‌داران آزادی بیان و اندیشه است.

 

کشتار وحشیانه نویسندگان و روزنامه‌نگاران کاریکاتوریست های فرانسوی به دست و به دستور رهبران ارتجاعی ترین حاکمیت اسلامی در شرایطی انجام می‌پذیرد که جمهوری اسلامی ایران بی‌محابا و هر روز بیش از روز گذشته زندانیان سیاسی و افراد بی‌گناهی که فقط خواستار حقوق انسانی خود هستند تا بتوانند در شرایطی عادی نظرات و عقاید خود را بیان کنند را به بهانه‌های پوچ به چوبه‌های دار می‌آویزد و تیرباران می‌کنند. کشورها و مقامات طرف معامله جمهوری اسلامی نسبت به تجاوز به حقوق بشر در ایران هیچ‌گونه جدیتی به خرج نمی‌دهند. امروز کشور فرانسه شاهد کشتار دسته‌جمعی روزنامه‌نگاران مستقل و آزادی است که تنها گناهشان دگراندیشی و انتقاد به احکام و رفتاری ارتجاعی می‌باشد.  تعلل در سرکوب این جریان ارتجاعی بی‌لیاقتی سران کشورهای اروپایی و امریکایی را در دفاع از آزادی و حقوق بشر را نشان می‌دهد.   

تعلل قدرت‌های بزرگ در خنثی نمودن جدی داعش در عراق و سوریه بدون شک می‌تواند موجب ضربات سنگین‌تری در پایتخت‌های گوناگون کشورهای اروپایی و امریکایی بگردد. کشتن روزنامه‌نگاران و دگراندیشان که تنها گناهشان ابراز اندیشه های منتقدانه است نه تنها از نظر انسانی کاملاً مردود می‌باشد بلکه عاملان این جنایت باید با شدت عمل خنثی شوند. جکومت ارتجاعی داعش نه‌تنها در کشورهای خاورمیانه مردمان بی‌گناه را در چارچوب قوانین و مقررات شریعت اسلام مورد تجاوز قرار می‌دهد بلکه با اعمال خود مصمم است فضای ترس و وحشت را  در سایر نقاط جهان مستقر سازد.

جامعه رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.