فرشتگان نجات ریحانه و سهیل از یکسو و جلادان ریحانه و ریحانه‌ها از سوی دیگر وارد می‌شوند!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام

سایت وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران امروز اعلام کرد سهیل عربی به اتهام تجاوز به اعدام محکوم‌شده و نه ارتداد!

«سهیل به دلیل «توهین به پیغمبر» و ارتداد به اعدام محکوم نشده بلکه شاکی خصوصی دارد و متهم به تجاوز است!» این ادعایی است که شبکه اطلاع رسانی دانا امروز مطرح کرد. سایتی که با بی‌رحمی و با نوعی افتخار در همان صفحه اول عکس دو جوان را پخش کرده که در مشهد و درملأعام اعدام شدند.

 سایت دانا می‌نویسد: «فرشتگان نجات ریحانه واردشده‌اند و در رسانه‌های بین‌المللی جنجال بپا کرده‌اند که یک وبلاگ نویس محکوم به اعدام‌شده است درحالی‌که این فرد به اتهام تجاوز به اعدام محکوم‌شده است.» فقط باید گفت زهی بی‌شرمی و وقاحت. این بیانیات حکومت اسلامی است، حکومتی که همین امروز ۹ نفر را در زندان‌های مختلف ایران کشت. این حکومت به اعدام احتیاج دارد برای زهرچشم گرفتن از مردمی که حکومتشان را نمی‌خواهند. برای ترساندن مردمی که از این حکومت و اسلام و جانی معمم و مکلای این حکومت منزجرند و برای ترساندن مردمی که با به مزاح گرفتن پیامبر و اسلام و خدا و خامنه‌ای و خمینی و همه این جلادان، پاسخ محکم خود را به این‌ها می‌دهند.

این بار حکومت اسلامی می‌خواهد با کشتن یک جوان وبلاگ نویس از میلیون‌ها جوان انتقام بگیرد و به خیال خود آن‌ها را بترساند که زیر سیطره خدا و پیامبر و مردان خدا، زندگی را بر آن‌ها جهنم کرده و روزانه این میلیون‌ها جوان صبح خود را با مسخره کردن خامنه‌ای و خمینی آغاز می‌کنند و با این نقد و مزاح‌ها حکومت اسلامی و سنت‌ها و قوانین و ایدئولوژی این نظام را به زباله‌دان تاریخ تف می‌کنند.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام از همگان دعوت می‌کند برای نجات جان سهیل عربی به هر اقدامی که می‌توانند دست بزنند. خبر را وسیعا پخش‌کنید و از دنیا بخواهید کمک کنیم جان یک جوان و پدر یک دختر پنج‌ساله را از اعدام نجات دهیم.

دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام

27 نوامبر 2014

 

— 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.