درد و رنج مردم را نمی‌بینند بد حجابی را درد مینامند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

محسن هاشمی‌

حال  ۳۵ سال از حکومت دیکتاتوری و فاسد اسلامی می‌گذرد که در تمام این مدت حاصلش برای مردم به جز بد بختی و فقر و اعدامها چیز دیگری نبوده است.

اکنون پس از گذشته سال‌های زیادی از عمر این رژیم فاسد اسلامی امروز نمی‌توان وضع کشور را حتی یک روز آرام و مناسب برای مردم دید،از خودسری و یک دنده بودن مسئولین برای به دست آوردن به قول خودشان انرژی صلح آمیز هسته‌ای،و از طرف دیگر ترس کشورهای غربی از ایران هسته‌ای ،که این نشانگر تصویر خراب و فاسد این رژیم است.

زیرا آنها به خوبی‌ میدانند این رژیم برای بقای بیشتر خود دست به هرکاری میزند ،حتی ساختن بمب هسته‌ای و یا تسلیحات هسته‌ای و این میتواند خطر بزرگی‌ برای تمام خاورمیانه و حتی کشورهای غربی باشد،حتی ساختن بمب هسته‌ای و یا تسلیحات هسته‌ای و این میتواند خطر بزرگی‌ برای تمام خاورمیانه و حتی کشورهای غربی باشد،زیرا که بنیانگذار این حکومت در ابتدای کار سخن ازبین بردن و محو کردن اسرائیل را به زبان میاورد ،حال اصرار به پایان دادن به فعالیتهای هسته‌ای از غرب و انکار و ادامهٔ آن از  این رژیم باعث تحریم‌های زیادی بر علیه ایرن شده که دودش اول و آخر در چشم مردم و به خصوص قشر ضعیف جامعه میرود.که کمترین اینها اهم از بیکاری جوانان با تحصیلات بالا،پایین آمدن درصد ازدواج ،با رفتن آمار طلاق ،گرانی رزانهٔ محصولات و مصارف عامیانهٔ مردم و گرانی مسکن،کمبود دارو و غیره…که اینها کمترین چیزها برای یک زندگی‌ متوسط است.

حال مسئولین خود را به مانند تمام سال‌های سپری شدهٔ این رژیم به خواب زده و کسی‌ پاسخگوی درد و رنجه مردم نمی‌باشد و همه چیز را در قالب یک حکومت تمام دیکتاتوری اسلامی پیش میرود،تا آنجایی که عده‌ای جیره خور این رژیم و به قولی‌ نا‌ن به نرخ روز خوران به راه افتاده‌اند و خود را مسئول امر و نهی کردن به مردم میدانند.

 همه چیز را در قالب یک حکومت تمام دیکتاتوری اسلامی پیش میرود،تا آنجایی که عده‌ای جیره خور این رژیم و به قولی‌ نا‌ن به نرخ روز خوران به راه افتاده‌اند و خود را مسئول امر و نهی کردن به مردم میدانند.

این گروه با نام انصار حزب‌ا‌لله اواسط شهریور امسال با اعلان رسمی‌ به کار گشت‌های موتوری این گروه برای منکوب کردن مفسدین و حامیانشان به گونه‌ای که مفسدان را که به دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته‌اند منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند.

انصار حزب‌ا‌لله که با عنوانه گروه فشار هم از آنها یاد میشود،از اعضای تندروهای نهادهای حکومتی مانند بسیج تشکیل شده و از ده ۱۳۷۰ در فضای سیاسی اجتمایی‌ فعال بوده.

حال این نکته به ذهن می‌رسد که در این وضعیت آیا به راه انداختن گروه‌های این چنینی برای دخالت در زندگی‌ مردم و نوع پوشش آنها کمکی‌ به فقر و درد و رنجه مردم می‌کند ؟
مطمئنا پاسخ خیر است….
یا اینکه بهتر این است به جای این ۴۰۰۰ علا ف‌‌‌  و مفتخور که سعی‌ در دخالت  و آزار و اذیته مردم را دارند ،۴ نفر از مسئولین به طور مثال آقای روحانی و ۳ تان از همکارانشان بیایند و درد و رنج و گرفتاری مردم را حل کنند نه راه چگونه به بهشت رفتنشان را تحمیل کنند.

  به امید ایران آزاد

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.