زندانی کردن مجدد آقای دکتررشیدی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

  جــبــهه مــلی ایــــران

هم میهنان گرامی: از دوسال پیش که دزدی کلان سه هزارمیلیاردی به وسیله تنی چند از قدرتمندان حکومت جمهوری اسلامی از سوی رسانه ها فاش گردید، آقای دکترعلی رشیدی اقتصاددان مبرز مقاله ای درانتقاد ازین دزدی حیرت انگیز و تاسف بار نوشت وانتشار آن در هیئت رهبری جبهه ملی ایران که آقای دکتررشیدی یکی از اعضای آن بود مورد تصویب قرار گرفت .

انتشار این مقاله که ذکرواقعیتی ننگبار به شمار می رفت، هشداری به اولیای امور بود که برای پیش گیری از وقوع این گونه دزدی ها با ارقام نجومی با شدت وبر طبق موازین قانونی اقدام نمایند.

متاسفانه به جای استقبال از آن، دستگاه اطلاعات وامنیت کشور آقای دکتررشیدی را که مقاله اش حاکی از لزوم تامین امنیت مالی کشور از دستبرد دزدان مقتدر بود به دوسال زندان محکوم کرد وبه بندانداخت.ولی پس از چند ماه که متوجه ناموجه بودن این بازداشت شد اورا آزاد نمود. تا اینکه اخیرا بدون آن که هیچ دلیلی برای زندانی کردن مجدد آقای دکتررشیدی وجود داشته باشد ایشان را بازهم روانه زندان کرده است .

جبهه ملی ایران با انتقاد واعتراض شدید از زندانی کردن دوباره دکتررشیدی ، متذکرمیشود که همین اقدام ناموجه مایه جری شدن متجاوزان به بیت المال می گردد ونتیجه اش تشویق غارت گری هاست.

دکتررشیدی اقتصاددان مسلمی است که این سرزمین می تواند از نظریات او برای ترمیم اقتصاد خراب مملکت استفاده کند. زندانی کردن وی حکایت از عدم درایت سیاسی وظلم به یکی از افراد کاردان کشوراست.

                                                                                                  تهران – 21شهریورماه 1393

                                                                               

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.