فراخوان به تظاهرات در مقابل سازمان ملل متحد در نیویورک!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 
  

هم میهنان مبارز ، روز  پنجشنبه ، بیست و پنج سپتامبر 2014 ، حسن روحانی (فریدون) رئیس جمهور رژیم دار و شکنجه جمهوری اسلامی برای تطهیر و بزک چهرۀ  کریه این رژیم قرار است در نشست سالیانۀ سازمان ملل متحد در نیویورک شرکت نماید. و این فرصتی است تا با تجمع در مقابل دفتر این سازمان صدای اعتراض میلیونها هم وطن ستمدیده که از ظلم و بیداد وحشیانه 35 سال سلطه جمهوری اسلامی جانشان به لب رسیده را به گوش جهانیان برسانیم.   

 ایرانیان آزاده! واقعیتی انکار ناپذیر است که رژیم جمهوری اسلامی  که جهت سرکوب انقلاب سال 57 به قدرت رسید در تمام این سالها با دار و شکنجه و زندان هر صدای حق طلبانه ای را در گلو خفه ساخته و برای تسهیل شرایط استثمار و غارت دسترنج رنجبران از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده است. این رژیم عامل اصلی همۀ مصائب ، بدبختی ها و نکبتی است که در این فاصله گریبان اکثریت قریب به اتفاق مردم جامعۀ ما را گرفته است.  در زیر سلطه این رژیم و سیاستهای ارتجاعی اش مطالبات بر حق زنان ، کودکان ، جوانان، کارگران، زحمتکشان ، هنرمندان ، معلمین ، دانشجویان ، استادان ، روشنفکران و خلقهای تحت ستم و اقلیت های قومی و مذهبی با بیرحمی تمام سرکوب شده است. این رژیم که یکی از اولین جلوه های سلطه بنیادگرائی اسلامی در منطقه می باشد در این فاصله در اقصی نقاط خاورمیانه راه قدرت گیری ارتجاعی ترین دارو دسته های اسلامی را هموار نموده و در همه جا یار و یاور چنین مرتجعینی بوده است.

ایرانیان مبارز! در اعتراض به جمهوری اسلامی که ایران رابه  زندان بزرگی برای کارگران و زحمتکشان تبدیل نموده و هر روز تعدادی را در گوشه و کنار کشور به دار می آویزد  فعالین چریکهای فدائی خلق ایران  همه شما را فرا میخوانند تا با شرکت هرچه گسترده تر در تظاهرات افشاگرانه و اعتراضی روز بیست و پنج سپتامبر و با فریاد  شعار جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته نابود باید گردد هم چهره ددمنش سردمداران جمهوری اسلامی را افشاء کنید و هم بار دیگر بر این واقعیت  تاکید نمائید که تنها راه خروج جامعۀ ما از این شرایط اسفناک ، سرنگونی جمهوری اسلامی با همۀ دستجات و جناحهای مافیائی ان و به دست مردم رنجدیده و در طی یک انقلاب توده ای می باشد .

جمهوری اسلامی با هر جناح ودسته نابود باید گردد!  فعالین چریکهای فدائی خلق ایران در کانادا و آمریکا زمان: پنجشنبه 25 سپتامبر 2014 ساعت 10 صبح  مکان : مقابل دفتر سازمان ملل در نیویورک

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.