اعتراض جمعی از کارگران خدمات شهری قم به پرداخت نشدن مطالباتشان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اعتراض جمعی از کارگران خدمات شهری قم به پرداخت نشدن مطالباتشان

تعدادی از کارگران خدمات شهری منطقه چهار قم از پرداخت نشدن حق سنوات، بخشی از عیدی سال ۹۲ و حقوق اسفند سال گذشته ابراز نگرانی کردند.

به گزارش۲اردیبهشت مهر، این کارگران که تعدادشان حدود ۴۰۰ نفر است در بخش خدمات شهری چهار ناحیه منطقه چهار قم مشغول خدمت هستند و خواستار پیگیری مطالباتشان شدند.

یکی از کارگران خدمات شهری ناحیه دو قم گفت: پیمانکاری که در بخش خدمات شهری فعالیت می‌کرد از کارش اخراج شده و حقوق اسفند، بخشی از عیدی و سنوات سال ۹۲ کارگران را پرداخت نکرده است.

او که حدود یک سال در این حرفه فعالیت می‌کند اظهار کرد: بعضی از کارگران چند سال در بخش خدمات شهری کار کردند ولی حق سنوات خود را دریافت نکردند.

آن طور که این کارگر خدمات شهری می گوید زمانی که پیمانکار در حال انتقال تجهیزات و وسایل خود بود، کارگران خدمات شهری اعتراض خود را اعلام کردند ولی مسئولان شهرداری منطقه چهار قم به کارگران اطمینان دادند که با توجه به وثیقه‌ای که از پیمانکار در اختیار دارند تمامی حق و حقوق آنها را پرداخت خواهند کرد.

بنا بهمین گزارش،تاخیر در پرداخت حق و حقوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز یکی از نقاط پرچالش پیمانکاران خدمات شهری بود و اعتراض کارگران را همراه داشته است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.