تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان مقابل کانون درشهررشت

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان مقابل کانون درشهررشت دراعتراض به عدم پرداخت طولانی مدت فاکتورهای حق بیمه تکمیلی و بیمه عمر

به گزارش خبرگزاری۳۰دی فارس، جمع زیادی از مستمری‌بگیران کانون بازنشستگان گیلان پیش از ظهر امروز در مقابل این کانون تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

یکی از معترضان اظهار کرد: بیش از هفت ماه فاکتورهای بیمارستانی ما پرداخت نشده است.

وی افزود: طبق قرارداد با بیمه ایران قرار بود این فاکتورها در مدت دو ماه پرداخت شود اما با قرارداد بیمه دی این موضوع انجام نشد.

این شهروند گفت: زمانی که برای دریافت حق بیمه تکمیلی و بیمه عمر خود به کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان در رشت مراجعه کردیم به ما گفتند قرارداد با بیمه دی لغو شده و بیمه آرمان نیز هزینه‌های دی را نپذیرفت و قرار است بیمه آتیه‌سازان مبلغ معوقه بیمه تکمیلی و بیمه عمر را پرداخت کند، در حالی که بیمه آتیه‌سازان بیمه عمر ندارد و پولی از این بابت پرداخت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه در تمام سال‌هایی که پدر مرحوم ما بیمه عمر شده بود، احساس می‌کنیم رودست خوردیم، اظهار کرد: هر بازنشسته‌ای که فوت می‌کرد از آنجا که طرف قرارداد با بیمه دی بود این بیمه موظف بود ۲ میلیون تومان پرداخت کند و با لغو این قرارداد، بیمه آرمان ۱.۵ میلیون تومان می‌داد که با این بیمه نیز قرارداد انجام نشد و بیمه آتیه‌سازان نیز بیمه عمر ندارد و در واقع مبلغی از بیمه عمر نصیب بازماندگان افراد متوفی نمی‌شود.

این شهروند در ادامه تصریح کرد: وضعیت بیمه تکمیلی نیز اصلاً مشخص نیست و حدود ۱۰ ماه قراردادهایی صورت گرفته که تا به امروز حق بیمه تکمیلی ما پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان کانون مذکور در حال سرگردانی و بلاتکلیفی هستند، یادآور شد: نمی‌دانیم تا چه هنگام باید منتظر بمانیم که حق بیمه تکمیلی و بیمه عمر ما پرداخت شود در حالی که بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات اقتصادی مواجه هستند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.