تجمع کارگران کارخانه نساجی کاشان مقابل وزارت کار

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع کارگران کارخانه نساجی کاشان مقابل وزارت کار

به گزارش ۳۰دی چهره نیوز، صبح امروز، سی ام دی ماه سال جاری، تعدادی از کارمندان کارخانه نساجی کاشان، بعد از به تعویق افتادن ۵۰ ماه معوقه و همچنین اجرایی نشدن وعده های مربوط به حق و حقوق بازنشستگی شان مقابل وزارت کار تجمع کردند تا شاید از این راه، بعد از به نتیجه نرسیدن جلسات متعدد خود با مسوولان کارخانه نساجی و همچنین تامین اجتماعی به دریافت حق و حقوق خود نزدیک تر شوند.

تعداد ۲۸۲ تن از کارمندان کارخانه نساجی کاشان با عدم پرداخت معوقه های ۵۰ ماهه و حق و حقوق بازنشستگی شان مواجه هستند که حتی با توجه به وعده سال گذشته سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت بیمه بیکاری مشمولان بازنشستگی اما هنوز بسیاری از این کارمندان بازنشست نشده اند. البته به گفته برخی تجمع کنندگان، تعداد اندکی از مشمولان بازنشستگی، بازنشست شده اند اما بسیاری از آن ها هنوز انتظار این اتفاق را می کشند.

چندی پیش جلسه ای با حضور سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، محسن زداع، معاون فنی و درآمدی سازمان تامین اجتماعی و منصوری نماینده کارخانه نساجی کاشان، مبنی بر پرداخت حق و حقوق و معوقه های کارگران این کارخانه نهایت تا ۱۵ / ۱۰ / ۹۲ برگزار شده بود که بعد از گذشت دو هفته هنوز از پرداختی ها خبری نیست.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.