مرخصی اجباری۶۰۰کارگربدنبال تعطیلی کارخانه نوری تازه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مرخصی اجباری۶۰۰کارگربدنبال تعطیلی کارخانه نوری تازه به دلیل کاهش فشار گاز!

به گزارش۱۱دی ایرنا،افت فشار و قطع گاز موجب تعطیلی یک واحد تولید بلور و شیشه روز چهارشنبه در فشافویه از توابع شهرستان ری شد.

این واحد تولید بلور و شیشه تحت عنوان ˈکارخانه نوری تازه ˈواقع در شهرک صنعتی شمس آباد توابع حسن آباد به دلیل کاهش فشار گاز در معرض تعطیلی قرار گرفته است .

معاون اجرایی کارخانه نوری تازه گفت: به طور معمول فشار گاز مصرفی کوره این واحد تولیدی روی ۶۰ پوند است و ما درخواست داریم حداقل شرکت گاز منطقه این فشار را حداقل بر روی ۱۰ نگه داشته تا کوره خاموش نشود.

نریمان شریف زاده افزود: از صبح امروز /چهارشنبه/ تمامی خطوط تولیدی متوقف شده و کارگران را تا هنگام برگشت فشار گاز به اجبار مرخص کرده اند.

بخشدار فشافویه با اشاره به تصمیم شرکت گاز حسن آباد برای قطع گاز مصرفی این شرکت گفت: شرکت گاز حسن آباد علت قطع گاز مصرفی این شرکت را برودت هوا و کمبود گاز اعلام کرده است.

کریم رئوف افزود: فرمانداری ری نیز برای جلوگیری از خاموش شدن کوره ها و همچنین بیکاری کارگران این کارخانه خواستار کاهش گاز مصرفی این کارخانه و روشن نگه داشتن کوره ها شدند.

وی با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر قطع نشدن کامل گاز این واحد تولیدی تصریح کرد: قطع کامل گاز این واحد تولیدی افزون بر بیکاری کارگران موجب تحمیل خسارت مالی می شود.

شمار کارگران این واحد ۶۰۰ نفر عنوان شده است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.