ادامه تجمع دانشجویان دانشگاه هنر برای استعفای رییس دانشگاه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ادامه تجمع دانشجویان دانشگاه هنر برای استعفای رییس دانشگاه

به گزارش۲۶آذربهاران نیوز،دانشجویان دانشگاه هنر ساعت ۱۳ امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه رو به روی ساختمان حوزه ریاست دانشگاه دست به تجمع زدند و خواستار استعفای سعید کشن فلاح رئیس این دانشگاه شدند.

برپایه این گزارش، در این تجمع شعارهای چون “رئیس بی لیاقت استعفا استعفا” و نیز شعارهایی علیه رییس حراست دانشگاه سر داده شد و دانشجویان معترض خواستار برچیده شدن فضای امنیتی در دانشگاه بودند.

طبق گزارش ها از صبح امروز فضای امنیتی سنگینی بر دانشگاه حاکم شده بود و به انحا مختلف از تلفن گرفته تا احضار، دانشجویان تهدید شدند تا دست به اعتراض نزنند. حتی در حین تجمع نیز توسط مامورین حراست برای ایجاد ارعاب از تمام دانشجویان فیلم و عکس گرفته شد.

تجمع امروز در ادامه تجمع روز شنبه ۲۳ آذر شکل گرفت و دانشجویان همچنان برخواسته خود که استعفای رییس دانشگاه است پافشاری می کنند. در تجمع روز شنبه نامه ای خطاب به دکتر فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری قرائت شد که در آن دانشجویان خواستار حضور کمیته ای از وزارت علوم برای بررسی وضعیت دانشگاه، برکناری رییس فعلی و انتخاب رئیسی جدید از میان اعضای خوشنام هیئت علمی دانشگاه شده بودند. این نامه در تجمع امروز نیز قرائت شد و به امضا دانشجویان رسید.

همچنین دانشجویان و نمایندگان آنها تاکید کردند تا رسیدن به مطالباتشان دست به اعتراض خواهند زد و در صورتی که این امر تحقق پیدا نکند کلاس های درس را تعطیل نموده و از حضور در امتحان ها خودداری خواهند کرد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.