سپاسگزاریم!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

سپاسگزاریم!

پس از انتشار خبر در گذشت عزیزمان محمد کعبی، ما با انبوهی از پیامهای همدلانه و همدردی‌های صمیمانه روبرو شدیم. در این روزهای سخت و دشوار هیچ چیز نمیتوانست به اندازه این همبستگی‌ها به ما نیرو دهد تا در مقابل این اندوه تاب بیاوریم.

وظیفه خود می‌دانیم از همگی، به ویژه از تیم پزشکی بیمارستان به خاطر تلاش‌های فوق‌العاده آنان، سخت‌کوشی، تعهد و احساس مسئولیتشان برای نجات جان عزیزمان محمد قدردانی کنیم. تلاشی ارزنده و قابل تحسین. از راهی دور دست آنان را صمیمانه می‌فشاریم.

شرکت پرشمار مردم در مراسم خاکسپاری و پس از آن، حضورشان در کنار خانواده، به ما نیرو داد تا بتوانیم در برابر این اندوه بزرگ ایستادگی کنیم. بسیاری از رفقا و دوستان، در داخل و خارج، از طریق فیس بوک و ایمیل و تلفن – چه به شکل فردی و چه جمعی – با ما همدلانه همراه شدند. جز تشکری صمیمانه چه می‌توان گفت، که پاسخی داده باشیم به این همه مهر و محبت بی‌شائبه.

شمار زیادی از احزاب وسازمانهای سیاسی، چه با حضور هیئتی از رهبری‌های خود در اردوگاه مرکزی کو‌مه‌له زحمتکشان در کردستان عراق (اتحادیه‌ میهنی کردستان، جنبش تغییر – “گوران”، حزب دمکرات کردستان عراق، حزب کومه‌له‌ کردستان، کومه‌له‌_سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، روند سوسیالیستی کومه له، حزب دمکرات کردستان ایران، حزب دمکرات کردستان، حزب آزادی کردستان – پاک، اتحادیه‌ دمکراتیک کردستان) و چه با صدور اطلاعیه و پیام (سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران، سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران – کمیته خارح از کشور، کنفدراسیون زندانیان سیاسی کردستان) با خانواده همدردی نمودند که برای ما بسیار ارزشمند بوده، از توجه و محبت آنها بی‌نهایت سپاسگزاریم.

با احترام

پویا، معروف، رضا و رئوف کعبی

پنج شنبه ۲۸ نوامبر ۲۰۱۳ برابر با ۷ آذرماه ۱۳۹۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.