تجمع اعتراضی کارکنان اتحادیه شرکتهای تعاونی بهشتی اردبیل

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع اعتراضی کارکنان اتحادیه شرکتهای تعاونی بهشتی اردبیل مقابل اداره کل امور عشایری استان!

یکی ازکارگران معترض: ما سه سال است که بیکاریم بدون اینکه به حق و حقوق ناشی از این بیکاری دست یابیم و در این مدت کسی به حرف ما گوش نداده است

جمعی از کارکنان اتحادیه شرکتهای تعاونی عشایری بهشتی استان اردبیل روز یکشنبه در اعتراض به دریافت نکردن حق وحقوق خود تجمع کردند.

به گزارش ۳آذرایرنا ، این افراد که تعداد آنها بیش از۳۰ نفر بود روز یکشنبه بانصب پلاکادری درمقابل اداره کل امور عشایری استان اردبیل به انحلال این اتحادیه و پایمال شدن حق وحقوق چندین ساله خود معترض بودند.

برپایه این گزارش،یکی از افراد معترض گفت: حدود سه سال است این اتحادیه منحل شده در حالی که ما جوانی وعمر خویش را در این اتحادیه سپری کرده ایم و در نهایت به چیزی دست نیافته ایم .

وی که خواست نامش بیان نشود افزود: سه سال است که بیکار بوده و در این مدت به سختی زندگی خود را می گذارند و اغلب همکارانش نیز وضعیت مشابهی با وی دارند.

یکی از این افراد نیز گفت: اداره کل عشایری باید به درخواست های ما پاسخگو باشد در صورتیکه مسوولان این اداره کل می گویند که این اتحادیه جزو بخش خصوصی بوده ومسایل پیش آمده به آنها ربطی ندارد.

وی بیان کرد: در اساسنامه این اتحادیه به صراحت آمده است که اداره کل امور عشایری استان وظیفه نظارت،هدایت، حمایت و حسابرسی اتحادیه را بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: ما سه سال است که بیکاریم بدون اینکه به حق و حقوق ناشی از این بیکاری دست یابیم و در این مدت کسی به حرف ما گوش نداده است.

معرفت آذری مدیرکل امور عشایری استان اردبیل در این باره گفت: اتحادیه شرکت تعاونی های عشایری شهید بهشتی زیر مجموعه این اداره کل نیست وبخش خصوصی این اتحادیه را ایجاد کرده و در قوانین نیز تابع این بخش است.

وی اظهار کرد: اتحادیه خود بازرس،مجمع وهئیت مدیره دارد ودر اساسنامه آن نیز در ماده ۵۰آمده است که استخدام، اخراج کارکنان ودیگر امور انسانی بر اساس مقرراتی است که به تصویب مجمع عمومی رسیده است.

وی افزود: از مدت ها پیش این اتحادیه ضررده بوده و علاوه برسرمایه، ذخیره واندوخته قانونی خود مقداری از سرمایه صاحبان سهام را نیز هزینه کرده است.

اتحادیه شرکت تعاونی های عشایری استان اردبیل که حدود ۱۵ هزار نفرعضو دارد به منظور ارائه خدمات به جامعه عشایر استان تشکیل شده بود وحدود۵۰ نفر در این اتحادیه و نمایندگی های آن در سطح استان مشغول به کار بوده اند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.