تجمع اعتراضی اعضای تعاونی مسکن مهر سیرجان مقابل فرمانداری

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع اعتراضی اعضای تعاونی مسکن مهر سیرجان مقابل فرمانداری

به گزارش ۴آبان فارس از سیرجان، اعضای تعاونی ۴۸۶ واحدی مسکن مهر سیرجان با نام تعاونی فردای ماندگار ظهر امروز در مقابل فرمانداری سیرجان تجمع و نسبت به عملکرد بد هیئت مدیره این تعاونی اعتراض کردند.

حسن امیرزاده‌، احمد امجدی‌، مرتضی آران‌، مجتبی قلندری‌، محسن شهسواری و محمد اسماعیلی به نمایندگی از این اعضا طی گفت‌وگویی اظهار داشتند: سال ۸۸ که برای مسکن در این تعاونی ثبت‌نام کردیم مقرر شد در شهریورماه سال ۹۱ مسکن خود را تحویل بگیریم، اما هر چند ماه یک بار به بهانه‌های مختلف مقداری مبلغ را از ما دریافت می‌کنند و خبری از مسکن نیست.

به گفته معترضان‌ هنوز زیر‌سازی‌، آسانسور‌ و راه‌پله‌های مسکن مهر باقیمانده است و شرکت تعاونی نیز اعلام کرده که باید ۲۳‌ میلیون تومان دیگر پرداخت کنید در غیر این صورت از لیست مسکن حذف می‌شوید.

معترضان می‌گویند: ما برای این عضو‌ تعاونی شدیم تا بر اساس قرارداد ۲۵ میلیون وام و تحویلی خود دارای مسکنی شویم در صورتی که در همان زمان می‌توانستیم با این مقدار پول زمین و مسکن تهیه کنیم.

معترضان می‌گویند: اگر هیئت مدیره کوتاهی کرده تا تورم شامل مسکن ما شود، گناه ما چیست و ما باید امروز تکلیف خود و تهدیدهای هیئت مدیره را روشن کنیم و خواستار حقوق خود هستیم.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.