حقوق ماه گذشته کارکنان شرکت نفت و گاز پارس هنوز پرداخت نشده است!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

حقوق ماه گذشته کارکنان شرکت نفت و گاز پارس هنوز پرداخت نشده است!

به گزارش۴آبان پانانیوز،یک مقام مسئول در وزارت نفت با انتقاد به واردات سالانه دو میلیارد دلار لوله چینی به پارس جنوبی بدون اخذ تائیدیه از مراجع ذیصلاح، اعلام کرد: به دلیل مشکلات مالی حقوق ماه گذشته کارکنان شرکت نفت و گاز پارس هنوز پرداخت نشده است.

علی محمد احمدی مشاور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در باره خرید لوله های سی آر اس که سالانه دو میلیارد دلار بار مالی برای شرکت نفت و گاز پارس به همراه دارد، تصریح کرد: در سال گذشته به غلط سه شرکت چینی سازنده این نوع لوله ها به تایید رسیدند درحالی که این شرکت ها نتوانسته اند تاییدیه تولید این نوع لوله ها را به صورت رسمی از مراجعه ذی صلاح اخذ کنند، اما به دلیل عملکرد بد مدیریتی و گرایش هایی که به سمت این شرکت ها در داخل وجود دارد شاهد خریداری این نوع لوله ها از چین هستیم.

وی افزود: نکته جالب این جاست که بعد از خریداری لوله های سی آر سی شرکت نفت و گاز پارس نمونه این لوله ها را برای تایید به یک شرکت مالزیایی داده شد تا تاییدیه از این شرکت دریافت شود، درحالی که بایستی اول باید سلامت لوله تایید شود بعد عملیات خرید انجام گیرد.

تاخیر در پرداخت حقوق ها

احمدی به اشاره به مشکلات مالی در امور جاری شرکت نفت و گاز پارس گفت: به عنوان مثال به رغم پرداخت حقوق مهر ماه در اکثر شرکت های تابعه شرکت ملی نفت حقوق کارکنان این شرکت هنوز پرداخت نشده است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.