کارگران اخراجی صدراناراضی ازبه گروگان گرفته شدن درپروسه تصفیه حساب مالی!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

کارگران اخراجی صدراناراضی ازبه گروگان گرفته شدن درپروسه تصفیه حساب مالی!

به گزارش۱۵مهرمهر،تعدادی از کارگران شرکت کشتی‌سازی صدرای بوشهر چند هفته‌ای است که بی‌کار شده‌اند و همچنان در انتظار تصمیم مناسبی از سوی مسئولان برای بازگشت به کار خود هستند.

شرکت صدرا همواره به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه دریا و کشتی و به عنوان یکی از قطب‌های اشتغال و اقتصاد استان بوشهر بوده است.

در هفته‌های اخیر تعدادی از کارگران این شرکت بی کار شده‌اند که البته به زعم مسئولان این شرکت، اخراجی در کار نبوده است و قرارداد این کارگران تمدید نشده است.

یکی از این کارگران گفت: شرکت صدرا به جای اینکه دنبال گرفتن کار جدید باشد اقدام به اخراج کارگران خود کرد و هم‌اکنون تعدادی از کارگران این شرکت بی‌کار هستند.

وی اضافه کرد: تعداد کارگران بی‌کار شده کم است و این افراد هم حقوق بالایی دریافت نمی‌کردند که بیکار شدند و آنها بخواهد در سرنوشت شرکت بزرگ صدرا تاثیرگذار باشد؛ بدیهی است که این اخراج‌ها گره‌گشای کار شرکت نیست.

یکی دیگر از کارگران شرکت صدرا که بیش از ۱۰ سال سابقه کار در این شرکت را دارد و دوره‌های مختلفی را نیز گذرانده است، در این رابطه گفت: شرکت صدرا شرکت بزرگی است و به راحتی می‌تواند هزینه پرسنل خود را تمدید کند و نیازی به اعلام عدم‌نیاز به ما نبود.

وی ادامه داد: برای این موضوع نیز باید حداقل یک‌ماه قبل از آن به ما اطلاع می دادند تا در جستجوی کار جدید باشیم ولی متاسفانه حدود یک هفته قبل از اخراج متوجه این موضوع شدیم و الان هم کاری پیدا نکرده‌ایم.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.