حقوق ۳ ماه گذشته بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۲۴شهریورفارس،مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: از سه ماهه گذشته تاکنون هنوز حقوق بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده و این بازنشستگان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

براساس این گزارش،ابراهیم دستمزد امروز با اشاره به اینکه بازنشستگان صندوق فولاد از سال‌های گذشته تاکنون با مشکلات بسیاری مواجه هستند، اظهار داشت: مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد از دولت دهم به دولت یازدهم منتقل شده است.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه دولت و مجلس مصوبه انتقال ۱۲ هزار میلیارد تومانی باید توسط معاون اول رئیس جمهور امضاء شود، اضافه کرد: اما معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم این مصوبه را امضاء نکرده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکلات صندوق فولاد به دوش دولت یازدهم افتاده، تصریح کرد: اما مصوبه انتقال سهام ۱۲ هزار میلیارد تومانی هنوز به امضای آقای جهانگیری به عنوان معاون اول رئیس جمهور نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام مقدمات انتقال این سهام به صندوق فولاد فراهم شده و این انتقال تنها به امضاء و تأیید نهایی معاون اول رئیس جمهور نیاز دارد، ادامه داد: امیدواریم که آقای جهانگیری هر چه سریع‌تر نسبت به امضای این مصوبه اقدام کند.

دستمزد با بیان اینکه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد همچنان با تأخیر پرداخت می‌شود، تاکید کرد: از سه ماهه گذشته تاکنون هنوز حقوق بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده است و این بازنشستگان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بی‌مهری‌های دولت سبب ایجاد مشکلات بسیاری برای ۸۲ هزار بازنشسته صندوق فولاد شده، اذعان داشت: دولت و مجلس باید نسبت به اجرایی شدن مصوبه قانونی خود نسبت به رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد اقدام کنند و حقوق بازنشستگان باید در موعد مقرر پرداخت شود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.