کارگران شرکت صنعتی دوده فام: از ترس اخراج توهین‌ها را تحمل می‌کنیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۲۴شهریورایلنا،جمعی از کارگران شرکت صنعتی «دوده فام» با ارسال نامه‌ای مدعی شدند مدیرعامل این شرکت با به کاربردن الفاظ رکیک به شخصیت کارگران توهین می‌کند.

بنابهمین گزارش، در بخشی از این نامه آمده است: مدیر عامل شرکت صنعتی دوده فام، مسائل اخلاقی و انسانی را رعایت نمی‌کند و با فحش، ناسزا و بی‌حرمتی به پرسنل، آبرویی برای آن‌ها باقی نگذاشته است. ادبیات موهن و الفاظ رکیکی که مدیر عامل شرکت در خطاب قراردادن پرسنل به کار می‌برد شخصیت آن‌ها را خرد می‌کند.

به گفتهٔ این کارگران، مدیر عامل شرکت با زور و تهدید به اخراج، از همه کارگران سفته گرفته که باعث شده است کارگران از ترس به اجرا گذاشته شدن سفته‌هایشان، جرات اعتراض نداشته باشند.

این کارگران در نامه خود بعضی الفاظی که مدعی‌اند از طرف مدیرعامل بارها خطاب به آنان گفته شده است را ذکر کرده‌اند که بنا به دلایل اخلاقی از ذکر این الفاظ معذوریم.

کارگران دوده فام در پایان نامه با اشاره به اینکه این کارخانه از شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان و جانبازان است، خواستار نظارت بیشتر مدیران ارشد این موسسه عمومی بر عملکرد مدیران میانی شده اند.

در همین رابطه، « احمد رضوانی» مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با تأیید دریافت سفته از کارگران، گفت: از کارگران بابت تعهد به ادامه کارشان سفته گرفته ایم چون در نوبت اول استخدام ها، برخی پرسنل با پیدا کردن کار بهتر کارخانه را رها کردند.

وی ادامه داد: بنابراین از کارگران سفته گرفتیم تا نسبت به ادامه کارشان در کارخانه متعهد مالی شوند که البته در همه کارخانه ها متداول است .

رضوانی با تکذیب استفاده از الفاظ رکیک در خطاب قراردادن کارگران اظهار داشت: در شرکت سخت گیری، نظم، دقت و به موقع کار کردن داریم اما به هیچ وجه توهینی در کار نبوده است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.