سوختن۴کارگر(۲زن و۲مرد)درشهرگلستان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۸شهریورمهر،شب گذشته در جریان حادثه آتش سوزی یک واحد کارگاهی تولیدی کفش در شهر گلستان شهرک الهیه، به دلیل تاخیر بیش از اندازه نیروهای آتش نشانی، متاسفانه در فاصله ۵۰ متری ایستگاه آتش نشانی، چهار کارگردر آتش سوختند.

برپایه این گزارش، این حادثه زمانی رخ داد که تعدادی از کارکنان این واحد کارگاهی مشغول فعالیت بودند که در یک لحظه خود را در محاصره کامل آتش می بینند و تعدادی از شهروندان در حین تردد از مقابل این واحد تولید متوجه این حادثه می شوند و سریعا با عوامل آتش نشانی تماس می گیرند ولی تاخیر بیش از حد آتش نشانی که در فاصله ۵۰ متری محل وقوع آتش سوزی واقع شده بود منجر به کشته شدن چهار نفر از کارکنان این واحد تولیدی می شود که متاسفانه دو تن ازکشته شدگان این حادثه خانم بودند.

یکی از شاهدین عینی این حادثه گفت: باید مسئولان بهارستانی بویژه عوامل سازمان آتش نشانی با این سرعت عمل دست مریضا گفت که در فاصله ۵۰ متری خود نتوانستند از مهار یک حادثه آتش سوزی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: کوتاهی عوامل آتش نشانی گلستان منجر به کشته شدن چهار نفر کارگر بیگناه شد، باید به اتهام قتل عمده محاکمه شوند تا درس عبرت به افرادی بشود که نسبت به مشکلات شهروندان بی اعتنا هستند.

یکی دیگر از شهروندان ساکن الهیه با انتقاد از مسئولان امر اظهار داشت: در اثر بی توجهی آتش نشانی گلستان، چهار شهروند در فاصله ۵۰ متری ایستگاه مرکزی کشته شدند ولی جالبتر آنکه نیروها بلد نبودند کپسو ل اکسیژن راه بیندازند.

یکی دیگر از معترضین در مقابل سازمان آتش نشانی گلستان با انتقاد شدید از برخی عوامل استخدامی که الفبای شغل سازمانی خود را نمی داند نیز گفت: متاسفانه امروز سازمان آتش نشانی بجای پرداختن به مهارتهای تخصصی خویش به محل برگزاری متینگ های خاص تبدیل شده است.

ذاکر حسینی افزود: اگر مدیران این سازمان که به نظرم با مفهوم محرومیت مردم ناآشنا هستند و یکروز هم خانواده خودشان در این منطقه محروم زندگی می کردند چنین بی توجه به جان و مال مردم نمی شدند و باید به حال مردم این منطقه گریست که چنین افرادی در این شهرداری و آتش نشانی به شعور مردم فهیم منطقه اینچنین توهین می کند.

بعد از این حادثه و کشته شدن ۴ نفر از شهروندان بیگناه که در یک واحد کارگاهی مشغول فعالیت بودند، تعدادی از شهروندان مقصر اصلی این امر را کوتاهی و تامل بیش از حد عوامل آتش نشانی شهرداری گلستان می دانند و با تجمع اعتراض آمیز خود در مقابل این سازمان خواستاری برکناری فوری رئیس سازمان و ماموران خاطی شدند ولی ظاهرا از سوی این سازمان اقدامی صورت نگرفته است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.