تجمع کارکنان مراکز کم ظرفیت روستایی پیمانکاردر مخابرات تربت حیدریه دراعتراض به واگذاری به پیمانکار

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۲۰مردادمهر،ظهریکشنبه کارکنان مراکز کم ظرفیت روستایی نسبت به واگذاری این دفاتر به پیمانکاردر محل مخابرات تربت حیدریه تجمع کردند.

بنابهمین گزارش،، به دنبال درج آگهی مناقصه مخابرات تربت حیدریه در خصوص جذب پیمانکار جهت دفاتر مخابراتی روستایی، ظهر یکشنبه کارکنان مراکز کم ظرفیت روستایی شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و رشتخوار درمحل ساختمان مخابرات این شهرستان تجمع و نسبت به این تصمیم مخابرات اعتراض داشتند.

یکی از نمایندگان معترضین اظهار کرد: برابر قانون مجلس شورای اسلامی کلیه کارگران مراکز کم ظرفیت روستایی از سال ۸۹ تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند که متأسفانه مخابرات در مقابل این قانون مقاومت می کند در حالی که دولت مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان بابت بیمه این افراد در سطح کشور منظور کرده است و برابر مصوبه صادره بیمه این قشر از زمانی که مخابرات خصوصی شده است جزو تکالیف مخابرات قرار گرفته است و همچنین باید انعقاد قرار داد به صورت سیستم کارگری با این افراد توسط مخابرات تنظیم شود ولی مخابرات مقاومت می کند این در حالی است که با مسئولین رده بالای مخابرات در جلسه ای که در تهران داشتیم رئیس هیئت مدیره مخابرات با مهلت ۱۵ روزه از کمیسیون این موضوع را پذیرفت ولی متأسفانه مدیران استانی و شهرستانی حاضر به قبول این تصمیم گیری نیستند و ما درخواست داریم تا این مناقصه ابطال شود تا تکلیف ما را مشخص کنند ولی آقایان نمی پذیرند و می خواهند ما را ۲۰ سال سابقه کار از کار بیکار کنند و کار را به پیمانکار واگذار کنند.

علیرضا مهرانفر، رئیس اداره مخابرات تربت حیدریه اظهار کرد: برابر دستور مدیریت مخابرات خراسان رضوی قرار است مراکز کم ظرفیت روستایی به پبمانکار واجد شرایط واگذار شود تا نیرو های روستایی تحت نظارت پیمانکار فعالیت کنند و به حق و حقوق شان برسند.

رئیس اداره مخابرات تربت حیدریه افزود: ما براساس سیاست های جاری مخابرات خراسان رضوی است که این مناقصه را آگهی کرده ایم و البته مشابه آن هم در بعضی استان های کشور اجرا شده است.

مهرانفر اظهار کرد: در جلسه ای که با نمایندگان مراکزکم ظرفیت روستایی برگزار شد مقرر شد معترضین در خواست خود را مکتوب به ما ارائه کنند تا به نظر مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی منعکس و بر اساس نظر وی اقدام شود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.