شریف ساعدپناه به دادگاه احضار شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اتحادیه آزاد کارگران ایران: دیروز مورخه ۱۹ خرداد ماه ۹۲ شریف ساعد پناه یکی از هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی ۳۰ هزار نفری به دادگاه احضار گردید.

شریف ساعدپناه دیروز ساعت ۱۱ صبح به شعبه ۱ دادگاه انقلاب اسلامی سنندج جهت محاکمه احضار گردید و به مدت ۴۰ دقیقه مورد بازجویی قرار گرفت ودر پایان جلسه ، اقدام علیه امنیت ملی را به وی نسبت دادند.

ضمنا در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۲ نیز حکم محکومیت شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا در شعبه اول دادگاه بدوی انقلاب سنندج به وکیل این کارگران ابلاغ شد. بر اساس این حکم شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا هر کدام به اتهام واهی توهین به نظام به شش ماه حبس تعزیزی محکوم شده اند.

شریف ساعدپناه از ۱۵ دی ماه ۱۳۹۰ تا کنون مکررا مورد بازجویی و احضارو بازداشت قرار گرفته است در صورتی که هیچ جرمی جز دفاع از حقوق انسانی خود و همکارانش مرتکب نشده است

اتحادیه آزاد کارگران ایران احضار و محاکمه شریف ساعد پناه را اعمال فشاری علنی بر فعالین و رهبران کارگری برای به سکوت واداشتن آنان ارزیابی میکند و با محکوم کردن آن اعلام میدارد اعمال فشار برای به تمکین واداشتن کارگران معترض از طریق وارد کردن اتهامات واهی و به زندان افکندن آنان نه تنها ذره ای از صورت مسئله تحمیل شرایط غیر انسانی بر کارگران ایران و تلاش آنان برای دستیابی به یک زندگی انسانی را پاک نخواهد کرد بلکه بر عمق و دامنه نفرت و انزجار کارگران از وضعیت موجود خواهد افزود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.