اطلاعیه شماره ۵۳- صدور قرار ۴ میلیون تومانی برای رضا شهابی و بازجویی از همسر وی!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بنا بر گزارش رسیده روز شنبه ۱۹ خرداد، رضا شهابی را به شعبه ی ۴ بازپرسی دادسرای اوین برده اند و به او اعلام کرده اند که ۱۲ روز غیبت داشته ای و به همین دلیل برای او ۴ میلیون تومان قرار صادر کرده اند! البته رضا شهابی به آنها گفته است: من غیبتی نداشته ام و مأموران امنیتی و دادستانی طی تماس های تلفنی به من گفته بودند که هر وقت قرار شد به زندان بازگردی ما خودمان زنگ می زنیم و آن وقت بیا و خودت را معرفی کن؛ طبیعتاً رضا هم بر این اساس عمل کرد و هنگامی که با وی تماس گرفته شد راهی زندان اوین شد. اکنون قرار شده است که این موارد را از دادستانی استعلام کنند.

همچنین لازم به ذکر است چند روز پیش ربابه رضایی، همسر رضا شهابی، به اداره ی پیگیری وزارت اطلاعات احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت. در این بازجویی ربابه رضایی برای انعکاس شرایط همسر زندانی خود مورد بازخواست قرار گرفت و در جواب این بازخواست ها عنوان کرد که: من تنها به تماس هایی که با من در رابطه با احوال پرسی همسرم می شود جواب داده ام و هیچ عمل خلافی انجام نداده ام.

کمیته ی دفاع از رضا شهابی ضمن محکوم نمودن صدور قرار نابجا برای رضا شهابی و همچنین بازجویی از همسر این کارگر زندانی، خواستار پایان دادن این برخوردهای ضدکارگری مأموران امنیتی و قضایی است.

کمیته ی دفاع از رضا شهابی- ۲۰ خرداد ۱۳۹۲

شماره تلفن سخنگوی کمیته دفاع از رضا شهابی، آقای محمود صالحی: ٠٩٣۵٧٣۵٣۴١٢

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.