تاسیس تعاونی بدون اطلاع ۲۵۰۰ پرسنل شرکت توزیع برق تهران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جمعی از پرسنل شرکت «توزیع برق تهران» در نامه‌ای به رئیس اداره تعاون تولید و توزیع شهرستان تهران از تخلف ۵ نفر از کارمندان مالی و اداری این شرکت که خود را موسس تعاونی «انرژی گستر توزیع برق تهران» معرفی می کنند خبر داده اند.

به گزارش۴خرداد ایلنا، در ابتدای این نامه که توسط بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان شرکت توزیع برق تهران امضا شده است، آمده است: ۵ نفر از کارمندان شرکت توزیع برق تهران که از مسئولین مالی و اداری شرکت هستند بدون اطلاع و هماهنگی با ۲۵۰۰ نفر پرسنل دیگر شرکت، خود را موسس تعاونی انرژی گستر توزیع برق تهران معرفی و در تاریخ ۱۸ مردادماه سال گذشته به تاسیس تعاونی به شماره درخواست ۱۷۲۷۹۵۸ اقدام کرده اند.

کارکنان معترض در ادامه با اشاره به برگزاری «پنهانی» مجمع عمومی تعاونی و انتخاب اعضای هیات مدیره در تاریخ ۲۶ مهر ماه سال ۹۱، آورده اند: اگر مجمع عمومی به صورت قانونی برگزار شده است اطلاعیه تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به شماره ۲/۳۲۵۶ به چه معناست؟

اطلاعیه فوق از سوی موسسان تعاونی انرژی گستر توزیع برق تهران به معاونت های ستاد راهبردی، مدیران دفاتر مستقل، معاونت های هماهنگی و نظارت و مدیریت مناطق برق ارسال شده و از آنان خواسته است تا فرم های عضویت در تعاونی که به اطلاعیه پیوست شده اند توسط پرسنل تکمیل و پس از امضا برای اقدام بعدی عودت داده شود.

به گفته ی پرسنل شرکت توزیع برق تهران، اطلاعیه‌ی مذکور بعد از حدود ۹ ماه با اعمال نفوذ مسئولان و سوء استفاده از موقعیت شغلی با سربرگ شرکت توزیع برق صادر شده است.

کارکنان معترض در انتهای نامه، هیات مدیره‌ی تعاونی انرژی گستر توزیع برق تهران را «فاقد وجاهت قانونی» معرفی کرده اند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.