احضار تیمور امجدی از بازداشت شدگان روز کارگر

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

طبق گزارشات رسیده «تیمور امجدی» فعال کارگری و از بازداشت شدگان ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر، جهت ارائه‌ی آخرین دفاعیات خود به شعبه‌ی ۴ دادیاری سنندج احضار شد.

«اقدام علیه امنیت ملی به نفع گروه‌های ضد انقلاب و عضویت در آنها»، «حمل پلاکارد در روز کارگر در خیابان غفور» و «سر دادن شعارهای براندازانه علیه حکومت ایران»، اتهامات وارده به «تیمور امجدی» بوده که وی آنها را بی‌پایه و اساس خوانده و از برگزاری مراسم روز جهانی کارگر دفاع نموده و آن را حق تمام کارگران جهان دانسته و همچنین بیان نموده که این روز مختص به هیچ حزب و گروه خاصی نیست و متعلق به تمامی کارگران جهان است .

کمیته‌ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری-۱ خرداد ۱۳۹۲

اخراج کارگران ایران خودرو در سنندج

بر اساس گزارش رسیده روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نمایندگی کارخانه ایران خودرو در سنندج (نمایندگی حیدری)، به دلیل واهی ورشکستگی کارخانه ۳۷ نفر از کارگران شاغل در این نمایندگی را که هر کدام میانگین ۱۷-۲ سال سابقه کار داشتند از کار اخراج کرد. کارگران اخراجی این نماینده در اعتراض به این عمل کارفرما، صبح روز اول خردادماه در مقابل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سنندج تجمع کردند و خواهان بازگشت به کار شدند. لازم به ذکر است که نمایندگی ایران خودرو در سه راه شهرک نایسر سنندج واقع شده است.

کمیته‌ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری-۱ خرداد ۱۳۹۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.