نقض قرارداد و گران‌فروشی مسکن به کارگران فلزکار مکانیک

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 

رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن کارگران «فلزکار و مکانیک» مسئولان شرکت «عمران پرند» را به گرانفروشی و نقض قرارداد متهم کرد.

«مازیار گیلانی نژاد» با اعلام اینکه کارگران عضو این تعاونی تاکنون طبق قرارداد به تعهدات خود عمل کرده‌ و ۷۰ درصد هزینه ساخت ساختمان را پرداخت‌کرده اند، گفت: در مقابل مسئولان شرکت عمران پرند به جای انجام دادن تعهدات قانونی خود مبنی بر تحویل واحدهای مسکونی از کارگران طلب پول بیشتر کرده‌اند.

به گفته این فعال صنفی کارگری در شرایطی که به زمان تحویل این واحدهای مسکونی نزدیک می‌شویم مسئولان شرکت عمران پرند با ارائه قراردادی اقدام به افزایش ۵۰ درصدی آورده کارگران کرده‌ است.

وی افزود: شرکت عمران پرند در قرارداد جدید در حالی بابت هزینه ایجاد تسهیلات زیر بنایی مبلغ ۶ میلیون ریال مطالبه کرده است که نه مسئولان شرکت عمران در این خصوص اطلاعی دارند و نه در قرارداد قبلی به چنین هزینه ای اشاره شده بود.

وی یادآور شد: پیشتر زمان واگذاری این واحدهای مسکونی با شش ماه تاخیر از پایان پاییز سال ۹۱ به پایان بهار سال ۹۲ موکول شده‌ بود.

به گفته گیلانی نژاد در حالی که پیشتر قرار بود اعضای تعاونی مسکن کارگران فلزکار و مکانیک بابت ساخت و تحویل واحد‌های مسکونی ۷۴ متری بلوک‌های ۲۳۷ و ۲۳۲ پرو‌ژه پرند مبلغی در حدود ۳۵ میلیون تومان پرداخت کنند در حال حاضر این مبلغ به حدود ۴۱ میلیون تومان افزایش یافته است.

منبع:ایلنا-۲۸اردیبهشت

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.