کشف ارتباط نا مشروع خامنه‌ای واوباما

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

امین موحدی

بدون مقدمه باید عرض کنم که از اینگونه کشفیات در ایران زیاد رخ میدهد و بسیار اتفاق افتاده که مثلا اداره مفاسدومنکرات جمهوری اسلامی، زن و مردی را به جرم ارتباط نامشروع دستگیر و حتا آن بخت برگشته‌ها سنگسار هم شده اند اما بعدا معلوم گشته که این دونفر، زن و شوهر قانونی‌ هم بوده اند. خب از این اشتباهات پیش میاید و درست به همین دلیل می‌باید در رابطه با خبر ارتباط خامنه‌ای و اوباما رعایت احتیاط را نمود تا مبادا فردا معلوم شود که این دو کفتر عشق رسمأ نامزد ،صیغه و یا و عقد دائم هم بوده و جماعتی نا آگاه، بی‌خودی به آنها تهمت زده است.

مطابق اخبار منتشره ، طی‌ عملیاتی که معلوم نیست چه کسانی‌ انجام داده اند ،مقادیر زیادی «ارتباط» کشف و ضبط شده است و گفته میشود درمیان این «ارتباطات مکشوفه» مقادیر متنابهی پاسدار و سیاستمدار از جمله ولایتی و طائب وجود دارد .

البته تاآنجایی که حقیر خبردار است طی‌ بیش از سه‌ دهه گذشته ،مقادیر متنابهی از پاسداران و نمایندگان مجلس و وزیر و وکیل و حتا رایزن مسائل هسته‌ای ایران تنها با اضافه کردن پسوند«سابق» ساکن آمریکا شده و حتا تعداد «متنابهتری» از آنها بعنوان تحلیلگر مسائل سیاسی وروسای مراکز متعدد مطالعات استرتراتژیک و استاد دانشگاه، مشغول آموزش کفار در خاک ایالات متحده شده اند.

حال نمی دانم که چگونه وجود چند پاسدار و سیاستمدار بدون پسوند«سابق» موجب شده است که همگان از کشفی بزرگ سخن گویند که ایها الناس … ایران با آمریکا ارتباط دارد! مگر نداشت که حالا دارد؟مگر این‌همه پاسدار و مخلفات مربوطه که در بالا بر شمردیم، گله گله وارد آمریکا نشده اند ؟آمریکا که چه عرض کنم ،عوامل «آقا نایب آقا امام زمان» به اسرائیل هم می روند البته تحت عنوان مخالفین آقا، که بقیه باورشان نشود آقا با اسرائیل ارتباط دارد و بقیه باورشان شود که فقط مخالفین آقا به اسرائیل میروند نه موافقین ایشان!

با عرض معذرت، کشف تان بخورد توی سرتان، عجب کشفی کردید که بالاخره فهمیدید حضرت آقای نورانی، با یک آقای سیاهپوست در آمریکا ارتباط دارد! مگر همین دو آقای سیاه و سفید نبودند که طی‌ سالهای اخیر «خورجین خورجین» نامه عاشقانه رد و بدل کرده اند ؟و حتا روایت است که آقا، شبانه و دزدکی ودور از چشم اهل بیت وخوابیدن آنها ،ساعتها با اوباما تلفنی ،دل میدهند و قلوه می‌‌ستانند تا حدی که پول تلفن بیت رهبری، هر ماه به میلیونها تومان می‌‌رسد.

ای ول بابا… شما دیگه کی‌ هستید؟ببخشید، شما خوانندگان عزیز را عرض نمی کنم بلکه شما یا در واقع «آنها نویسندگان محترم» را عرض می‌کنم که از ارتباط آشکار دو کفتر عشق به عنوان کشف بزرگ یاد می فرمایند . نکند انتظار دارید بابت این کشف قبلا مکشوفه ،به شما جایزه هم بدهند؟اگر کسی‌ بعد از این‌همه سال که از کشف پنی‌سیلین می‌گذرد ناگهان ادعای کشف پنی‌سیلین را بکند ،آیا میدانید چه اتفاقی می افتد؟عرض میکنم ،ابتدا به ریش کاشف جدید می خندند بعد همان ریش مورد تمسخر را در اقدامی البته غیر اخلاقی، مورد هتک حرمت هم قرار میدهند!

از اینها که بگذریم ،پابلیک کردن مسائل خصوصی افراد اصلا کار اخلاقی‌ نیست ،اینکه مردی بامرد دیگری ارتباط داشته به کسی‌ چه ربطی‌ دارد؟تازه باید خوشحال هم بود زیرا مردی که در بیش از ۷۰ سال که از عمر بی‌ برکت اش نتوانسته با احدی ارتباط برقرار کند و حتا با رییس جمهور منتصب خود نیز مشکل دارد، ناگهان موفق به ایجاد ارتباط با یک مرد سیاه پوست ورییس جمهور کشوری بیگانه میشود،خب این کجایش بد است ؟اینکه حتی دیوار بلند بی اعتمادی نیز نمی تواند مانع ارتباط دو دلداده شود بد است؟مضاف براینکه دلداده آقا ،یک سیاهپوست میباشد که نشان میدهد، آقا با آنهمه نوری که دارد چقدر به ظاهر انسانها بی تفاوت است وخلاصه ، نژاد پرست نیست ،این معجزه عشق است و عشق از این معجزات زیاددارد که به قول معروف باید مجنون را از میان چشمان لیلی دید نه از منظر چشمان خود !

به نظر می آید ،خبرگزاریها با پیش کشیدن این ارتباط میخواهند آقا را خراب کنند و اینگونه وانمود نمایند که آقا ضّد زن است و به همین خاطر در اولین ارتباط زندگی اش ،ارتباط با یک مرد رابه ارتباط با زن ترجیح داده وگرنه ،چرا مثلا با هیلاری ارتباط برقرار نکرده؟ زبانم لال، میخواهند اینطور القا کنند که آقا، همجنس گرا هستند! استغفرالله ،مگر ما در ایران همجنسگرا داریم که آقا ، همجنسگرا باشند؟
هنوز معلوم نیست که این کشف انحرافی ،کار عوامل فتنه است یا کار جریان انحرافی و یا اساسا استکبار جهانی‌ که خواسته باشند با یک تیر دو نشان بزنند ،هم درآستانه انتخابات آمریکا آقای اوباما را خراب کنند وهم در آستانه انتخابات ایران ، حضرت آقا خامنه ای را؟
در هر صورت جامعه رسانه‌ای داخل و خارج کشور ،می‌باید ضمن هوشیاری و محکوم کردن نقض حریم خصوصی این دو آقا،از دامن زدن و کش دادن ارتباط آقایان فوق الذکر ،فارغ از خاستگاه‌های فکری آنها پرهیز نمایند…ببخشید متوجه نشدم اینکه گفتم یعنی‌ چه و قضیه چه ربطی‌ به خاستگاه‌ فکری واز این قبیل دارد ؟!منظورم این است یعنی‌ این بود که مسائل خصوصی افراد به خودشان مربوط است همین.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.