کارگاه موسیقی ایرانی در قلب ارتفاعات اتریش

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مجید درخشانی استاد و نوازنده تار در کنار یکی از دریاچه‌های زیبای منطقه کوهستانی تیرول اتریش یک کارگاه آموزشی یک هفته‌ای برگزار می‌کند. هنرجویان سازهای زهی و آواز سنتی به شرکت ‌در این کارگاه دعوت شده‌اند. 

کارگاه یک هفته‌ای مجید درخشانی، همراه با آموزش تار و سه‌تار و سمینارهای متعدد در فاصله روزهای سوم تا نهم ژوئن امسال برگزار می‌شود. به همت دکتر حسن سعیدی استاد پیشین دانشکده خبر و دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی تهران، این کارگاه در فضائی کاملا استثنائی برگزار خواهد شد. 

برای برگزاری کارگاه آموزشی و سمینارهای جانبی آن، دریاچه ای به نام Frauensee انتخاب شده که در ارتفاعات زیبای منطقه تیرول اتریش واقع شده است. این دریاچه یک هکتاری با آب زلالی که از کوهستان سرچشمه می‌گیرد، برای شنا در روزهای گرم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

اعلام شده است که نوازندگان از مبتدی تا پیش‌رفته می‌توانند در کلاس‌های متعدد کارگاه آموزشی شش روزه درخشانی شرکت کنند. در این کلاس‌ها، تار، سه‌تار و آواز سنتی ایرانی آموزش داده می‌شود. 

از علاقمندان خواسته شده است که با توجه به محدودیت امکانات، در صورت علاقه هرچه زودتر برای شرکت در این کارگاه ثبت نام کنند. ثبت نام در فیس بوک با آدرس «Saz Avwaz» و همینطور از طریق پست الکترونیکی sazandawaz@yahoo.de امکان پذیر است. 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.