daroodi 01

نمایشگاه آثار ایران درودی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

daroodi 01

 daroodi 01

نمایشگاه آثار «ایران درودی» با حضور مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه ی هنرمندان، و جمع بسیاری از هنرمندان عرصه ی ادبیات، تجسمی، سینما و نیز برخی چهره های سیاسی و فرهنگی افتتاح شد. 

به گزارش شبکه ی خبری هنرمندان ایران، در این مراسم که با حضور ایران درودی برگزار شد، علاوه بر مدیرعامل خانه ی هنرمندان، عزت اله انتظامی، سیمین بهبهانی، سیف اله صمدیان، مرتضی کاخی، طاها بهبهانی، محمد فرنود، مجتبی میرطهماسب، رضا حداد، مهناز افشار، پژمان بازغی،کاوه آهنگری، مرتضی کاظمی، محسن ملک مدنی، احمد مسجد جامعی، حسین مسافر آستانه و محمد حیدری نیز حضور داشتند.

این مراسم در ازدحام بازدیدکننده هایی برگزار شد که با خرید کتاب آثار ایران درودی از وی می خواستند عکس هایی در کنار این چهره برجسته ی کشور و نیز امضا و یادداشتی از ایشان را به یادگار داشته باشند.

در پنجاه و هفتمین نمایشگاه نزدیک به ۷۰ اثر از این هنرمند به نمایش درخواهد آمد که برخی از آنها آثار جدید درودی است که پس از آخرین نمایشگاه او در ایران، طی دو سال گذشته خلق شده‌ و تاکنون به نمایش درنیامده‌اند.

علاوه بر این آثار که تعدادی از آنها برای فروش نیز عرضه می‌شود، کتاب های «در فاصله دو نقطه …!» زندگی‌نامه ی ایران درودی، «قصه انسان و پایداری‌‌اش» شناخت‌نامه ی او و نیز «چشم نوا» که دربرگیرنده ی نقاشی‌های وی است، در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

نمایشگاه آثار ایران درودی تا نهم خرداد ماه همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

{gallery}/weekly.report/daroodi_01/{/gallery}

عکس : رئوف محسنی – خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.