مهندس حشمت الله طبرزدی را دریابیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

متاسفانه گزارشهای دریافتی حاکی از وخامت حال مهندس حشمت الله طبرزدی، روزنامه نگار و دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران است. او در حالی دوران محکومیت خود را سپری می کند که در اثر سالهای طولانی زندان، انفرادی های طویل المدت و بازجویی های سنگین اکنون دچار عارضه قلبی شده. طبرزدی آخرین بار به دلیل مصاحبه با رسانه ها و محکومیت  شدیدالحن کشتار مردم در روز عاشورا دستگیر و به ۹ سال حبس محکوم گردید.

کسی که با وجود فشارهای سنگین روحی و جسمی دردوران بازداشت و زندان هرگز به خواسته های بازجویان تن نداد و سالهاست که  در قامت یک فعال سیاسی و مطبوعاتی بی پرده و صریح شخص علی  خامنه ای را به عنوان رهبر مطلق، مسوول کامل تمام جنایات رخ داده برعلیه معترضین و منتقدین در جمهوری اسلامی می داند.

اکنون نوبت ماست که او را دریابیم تا در زیر بار این همه درد و رنج سالیان خم نشود و استوار بماند. بر ماست، از هر راهی که می توانیم خواستار آزادی بی قید و شرط او شویم.  می توانیم از طریق تماس با خانواده  اش همبستگی و حمایت خود را از اوو همه زندانیان سیاسی اعلام کنیم. می توانیم این شماره را به همه دوستان و فعالان دیگر ارسال کنیم و در تماس با خانواده ایشان جمهوری اسلامی را مسوول مستقیم جان  حشمت الله طبرزدی معرفی کنیم.

بر ماست که این کارزار را تا آزادی او و همه  زندانیان سیاسی ادامه دهیم. این شماره را در اختیار سایتهای خبر ی و رسانه ها قرار دهیم و از آنان بخواهیم تا در مورد شرایط حاد او اطلاع رسانی نمایند. تقاضا داریم که این کارزار را از طریق  پیغام گذاشتن برای همه دوستان خود پیگیری کنید و از انتشار در شبکه های اجتماعی  خودداری کنیم.

شماره علی طبرزدی:
۰۰۹۸۹۱۹۳۷۲۹۶۳۷
 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.