دیروز در ایران روز مادر بود!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

rahim-mahmudi_01سر دستە تیر خلاص زنان، احمدی نژاد در سایت بازتاب آنلاین بە تاریخ ٢/٣/١٣٩٠ در همایش «بانوی بصیر» کە بە منظور تجلیل از زنان برگزیدە جمهوری اسلامی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد افزود: اگر روزی همسرم را نبینم می‌میرم. وی ادامە داد: بە خداسوگند کە حاضرم همە دنیا را بدهم تا یک لبخند مادرم و همسرم را ببینم. از قدیم گفته‌اند دغلکاران همیشە خودشان را مثال می‌زنند، چون از خودشان کسی مناسب‌تر پیدا نمی‌کنند. اولین زنان برگزیدە نظام اسلامی چه کسانی هستند؟ از نظر احمدی نژاد، این زنان، غیراز خوهران زینب، کە (طرح امنیت اجتماعی مبارزە با بدحجابی، مزاحمت برای خانم‌ها در خیابانها بر عهد دارند) کس دیگری نمی‌تواند باشند. یا شاید منظور احمدی نژاد خانم نسرین ستودە حقوقدان، وکیل دادگستری و فعال اجتماعی عضو کانون مدافعان حقوق بشر، عضو کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض آمیز علیە زنان، و انجمن حمایت از کودکان که‌وکالت پروندەهای بسیاری از فعالان حقوق بشر و فعالان حقوق زنان و نیز کودکان را بعهده داشته است باشد!
در طول ۳۳ سال عمر رژیم جمهوری اسلامی کم نیستند مادرانی که‌در گوشەو کنار ایران در غـم و اندوه عزیزانشان کە بدست ماموران نیروی انتظامی و لباس شخصی‌ها کشتە شدند سوگوار نشده باشند. بیست و یک نفر از مادران عزادر را در مراسم هفتگی‌شان در پارک لالە بازداشت می‌کنید؛ این مادران چە می‌خواهند، غیراز اینکه نمی‌خواهند خون فرزندانشان فراموش شود، و یا بچەهایی کە در زندان هستند آزاد شوند وبە این کشتارهای صورت گرفتە رسیدگی شود. شما کە جایگاە مادر را درک کرده‌اید! پس چرا مادران دیگر را داغدار می‌کنید؟در زمان پاسداری شما، سال ۵۸ کە تمرین تیر خلاص زنی می‌کردید بە قارنا و قەلاتان در کردستان بە سر کردگی ملاحسنی امام جمعه‌ی ارومیه حملە شد. مادران این روستاها با فرزندانشان به شیوه‌ی مغول‌ها با تبر به قتل رسیدند. از سال ۵۸ رژیم جمهوری اسلامی کردستان انقلابی را اشغال نظامی کرده است. بە بهانە کنترل و تامین جادە تونل گوشت بر پا کرده‌اند، بە فاصلە هرچند صد متر چند نفر از نیروهای نظامی کنار جادە ایستاده‌اند و مردم را کنترل می‌کنند. کم نیستند مادرانی کە فرزندانشان را هنگامیکه در مزرعە کار می‌کردند به‌وسیله‌ی این جانیان به قتل رسیدند و برای همیشه داغدارشدن مگر این مادران حق نداشتن لبخند برلب داشتە باشند.روستای تیکان‌تپە، نمونه‌ی روشنی است از اعمال وحرکت ضد بشری رژیم جمهوری اسلامی سال ۱۳۵۸، سالی کە کردستان بدست این جنایتکاران اشغال شد.
روستای تیکان‌تپە در منطقە فیض اللەبیگی اولین روستایی بود کە مورد خشم جنایتکاران جمهوری اسلامی قرار گرفت، چرا، چونکە روستای تیکان‌تپە داشت در منطقە جایگاە سیاسی خود را پیدا می‌کرد؛  رژیم تاب تحمل سیاسی شدن زحمتکشان را نداشت. هدیە نوروز ۱۳۵۷ برای مردم شریف زحمتکش، شهید کردن رهبر انقلابی رفیق مهندس سلیمان تیکان‌تپە بود. رژیم به قدری از این روستا می ترسیدو بە محض اینکە بر منطقە مسلط شد در اخبار ساعت ۲ بعداز ظهر خود درسطراول خبراعلام کرد، کە پاسدران اسلام روستای تیکان‌تپە را از وجود عناصر ضد انقلاب پاکسازی کردند و کتابخانە گروهک فدائی را تصرف کردند، حتی رژیم از آوردن اسم نام کوملە عاجز بود. بعداز ۲۸ مرداد ۵۸ یکی از پیشمرگان کوملە که در این روستا در حال استراحت بود از طرف نیروهای رژیم و با همکاری مزدور منطقە، رشید حیدری برای دست گیریش اقدام می‌کنند. ولی رفیق پیشمرگ با هوشیاری و همکاری مردم می‌تواند از روستا خارج شود. مزدوران متوجە می‌شوند، کە رفیق پیشمرگ با لباس شخصی در حال بیرون رفتن از روستاست، فرمان ایست می‌دهند، ولی رفیق پیشمرگ بە ایست مزدوران توجە نمی کند بطرفش تیرندازی می‌کنند مادر رفیق پیشمرگ پشت سر جنایتکاران ایستادە لحظە شماری می کند فرزندش کی بە تیر پاسدارن نقش زمین میشود و در حالت تعقیب از مزدوران نارنجک دستی بە جا می ماندکه بعدها توسط دو نوجوان روستا پیدا می شود و در دست آن‌ها منفجر می‌شود وجان میبازند. اسماعیل محمودی، احمد شوانکارە کە قربانی جنگ افروزی دولت جمهوری اسلامی شدند. پدران ومادران این عزیزان با هزاران آرزو فرزندان خود را بە مدرسە فرستادند تا در آیندە بە جامعە کردستان خدمت کنند   اما رژیم جنایتکار اسلامی این شکوفە های درخشان را از ما گرفت و نگذاشت این شکوفەها باز شوند.
در سال ۱۳۶۱ بالگردهای رژیم هر چند روز یک بار برفراز روستابرای ترساندن این مردم مبارزدر پرواز بودند سلیمان کرمی کنار روستا در حال چراندن گوسفندان مورد حملە قرار گرفت در جا جانباخت. نیروهای رژیم مستقر در پایگاە قلندر خمپارە باران روستا می کردند در نتیجە یک پسر بچە دو سالە در حال بازی تو کوچە بە کاروان جانباختگان می پیوندد.
جمهوری اسلامی لبخند را ازروی لبهای مادران آزادە دور کردە است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.