درمتن نامه جواهرلعل نگهدار به باباش !

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اسماعیل هوشیار

گیرم که نامه میدهی…..گیرم که میکشی……گیرم که میزنی…..گیرم که خواهان حفظ حکومت اسلامی باشی…..گیرم که هر تغییری را به تاخیر بیاندازی چون حالت را بد میکند…..گیرم که جامعه ایران را با سرنیزه و استمرار مذاکرات ۵ و یک ، تا مدتی درانقیاد نگه داری…..با شمال افریقا چه میکنی بدبخت !؟

 

راستش از نامه ایی که فرخ نگهدار به خامنه ای نوشت تعجب نکردم . چون این جناب فرخ نگهدار سالهاست که حرفها و مواضعش همین است . از همان ابتدای کار و به نام چپ…..( بیچاره چپ ) عاشق خط امام شد و سلاح سنگین و سپاه پاسداران ….و همیشه به خودش و مواضع باندش افتخار میکرد . و هیچوقت حاضر نشد مارک دیگری بخورد ! عاشق پاکباخته امام و اسلام و اینا…..
به نظرمن نامه نوشتن رسمی به خامنه ای را باید جایزه هم داد به نویسنده اش . چون این جماعت حداقل خودشان هستند اهل زیروروکشی و شعار الکی تغییر نیستند و در عمل با همان لجن موجود خوش هستند ! نمیدانم افسانه خارپشت را شنیده اید یا نه ؟ من که نشنیدم ولی خواندم .

در عصر یخبندان بسیاری از حیوانات یخ زدند و مردند. خارپشتها وخامت اوضاع رادریافتند تصمیم گرفتند دورهم جمع شوند و بدین ترتیب
همدیگررا حفظ کنند..وقتی نزدیکتر بودند گرمتر میشدند ولی خارهایشان یکدیگررا زخمی میکرد بخاطر همین تصمیم گرفتند ازهم دور شوند ‫ولی بهمین دلیل از سرما یخ زده میمردند. ازاینرو مجبور بودند برگزینند یا خارهای دوستان را تحمل کنند، یا نسلشان از روی
زمین بر کنده شود. دریافتند که باز گردند و گردهم آیند. آموختند که، با زخم های کوچکی که همزیستی با کسی بسیار نزدیک بوجود می آورد، زندگی کنند چون گرمای وجود دیگری مهمتراست. و این چنین توانستند زنده بمانند.

درس سیاسی ؛ عقیدتی  :

بهترین رابطه سیاسی ، ایدئولوژیک این نیست که اشخاص بی عیب و نقص را گردهم می آورد بلکه آن است که بیاموزند حیاتشان وابسته به هم است ! مثل همین فرخ نگهدار و ولی فقیه . درفاز سیاسی گرد هم آمدند و متحد شدند …بعد کمی با فاصله با هم حال کردند و حالا دوباره تصمیم گرفتند تا خارهای هم را تحمل کنند تا نسلشان منقرض نشود !
 
نمیدانم نامه های رسمی اوباما به خامنه ایی را یادتان هست یا نه ؟ در قیام خرداد ۱۳۸۷ و در اوج کشتار و زندان و کهریزک و سرکوب….اوباما نامه های رسمی به خامنه ای نوشت و خلاصه گفت نگران نباش . خیالت از بابت ما راحت باشد تو فقط مراقب مردم باش ( یعنی سرکوب کن ).
بعد من متن نامه سوم را از طرف اوباما برای خامنه ای به طنز نوشتم و با موج اعتراضات روبرو شدم که چرا ادب نداری و خلاصه کسی به اوباما اعتراض نداشت چون نامه هاش خیلی دیپلماتیک بود ! به جان هیلاری…..ولی خب ، این روزها همه به نگهدار اعتراض دارند . به اوباما اعتراضی نشد در حالی که از نظر سیاسی و بقیه نظرها نگهدار ، پشم اوباما و نظم نوین هم نمیشود . یعنی مجموعه سیاستهایی که رسما و قلبا در صدد حفظ حکومت اسلامی در ایران هستند !
کار زیادی که نمیشود کرد جز اینکه فوکوس کنیم روی اخباری و مسائلی که در شمال افریقا زاده میشود ؛ در ایران بالغ میشود و در هر کجای دیگر تبدیل میشود . انرژی هیچوقت از بین نمیرود !
دولت امریکا اعلام کرد مذاکرات با حکومت اسلامی ممکن است به جایی نرسد ! ( بابا تو دیگه کی هستی ) مگه اصلا از اول هم دنبال نتیجه بودید ؟
مذاکرات ۵ و یک با اسلام انقلابی دوباره شروع شد….
سود خالص گوگل در ۳ ماهه پایانی سال ۲۰۱۰ بالغ بر ۲ و نیم میلیارد دلارشد…..( ناکسا اونوقت میگن ضرر کردیم و ما رو ۸۰ فرانک جریمه میکنن ! )
خلاصه اطلاعیه شورای مجاهدین درمیاندوره جلسه : ما وفقط ما همچنان و کلا خیلی با حالیم . همه برای یکی و اون یکی هم برای ما…..همه چیز از ما شروع میشود و به ما ختم میشود ……میکشیم و کشته میشویم در استراتژی اشرف نشینی و این اراده خدای قرمساق است و ما با انقلاب ایدئولوژیک منتی هستیم بر تمام هستی ! کی به کیه ؟
آقایان و خانمای اپوزسیون ، شما امروز پول رو بریزید به حساب ما درشرق کانادا . ما تا ۲ سال دیگه خونه شما را در طبقه سوم ساختمان سکولاریسم تحویل میدیم و تموم میکنیم ، با دوغاب محکم و مصالح تضمینی غربی ! درضمن تمام اطلاعات مشتریان محرمانه خواهد ماند . بدو بدو که داره تموم میشه …..مشتری باشی باهاتون راه میائیم ! ……..امضاء : سربازان آلترناتیو ساز…….
تونی بلر به اوباما انتقاد کرد که چرا اینقدردرمقابل خامنه ای و محمودی نرمش نشون میدی ؟ اینارو باید بدون موا د نرم کننده استفاده کرد بیشتر حال میده …..
پرونده ازدواج مجدد امام زمان از دادگاه خانواده به دادگاه لاهه ارجاع شد…..
پرونده ما به جایی ارسال نشد . گذاشتن زیرشون تا شلوارشون خاکی نشه ! آشپزخونه تایمری داریم چون فقط شبها فعال است ، آلودگی صوتی…. و روزا همشون خوابند و ما هم سرکلاس چرت میزنیم ….
پدیده ایی به نام مبارزه در قهوه خانه مش قنبر خارج از کشور ، وارد فاز و مرحله جدیدی به نام فازو مرحله سرنگونی شد !
فایننشال تایمز در ۱۸ ژنویه ۲۰۱۱ نوشت : به نظرمیرسد حکومت اسلامی ایران آرام آرام به دیکتاتوری تبدیل میشود !
 ( استغفرالله……زبونتو گاز بگیر بی تربیت ! دیکتاتور یعنی چی ؟ ۳۲سال است آزادی و اسلام چنان با هم مچ شدند که محمودی رسما اعلام کرد ما آزادترین چیزها رو داریم…. آزادانه میکشیم….. آزادانه سنگسار میکنیم…. آزادانه کل ایران را زندان کرده ایم ….پیش همه حکومتها هم احترام داریم  …. حکومت اسلام به این باحالی ….به شماها که خیلی حال میده ! )
 
دوم بهمن ۱۳۸۹.
 ۲۲ ژانویه ۲۰۱۱
ژنو

info.tipf.www
hoshyaresmaeil@yahoo.com

جامعه رنگین کمان
 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.