نامه دبیر کل کنفدراسیون بین المللی کارگران به سندیکای کارگران شرکت واحد و هفت تپه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به: اتحادیه رانندگان شرکت واحد و کارگران نیشکر هفت تپه
کنفدراسیون بین المللی کارگران
۲۵ آبان ۱۳۸۹
همکاران عزیز:
از شما برای نامه مورخ ۲ آبان ۱۳۸۹ تشکر می نمائیم. ما با توجه به نقض مستمر حقوق اتحادیه ها در ایران شرایط پیچیده استقلال اتحادیه شما را درک میکنیم.

من میخواهم به شما نسبت به همبستگی و حمایت مستمر کنفدراسیون بین المللی کارگران از اتحادیه شما اطمینان خاطر بدهم. کاری که شما انجام میدهید بسیار مهم و قابل قدردانی است. این کاری است که ایرانیان را به آینده جنبش کارگری امیدوار میکند.
من از این واقعیت اطلاع دارم که متاسفانه برخی از گروه ها سعی دارند از این موقعیت سخت در ایران سوء استفاده کرده و برای منافع خود حمایت کسب کنند. من به شما اطمینان خاطر میدهم که ما همیشه منابع دریافت اطلاعات خود را چک میکنیم.
ما به برخوردهای خود به نقض حقوق و فشار آوردن به مقامات در ایران ادامه خواهیم داد تا آنها بدانند که نقض حقوق اتحادیه های کارگری از طریق اعدام ، زندان، کتک و ارعاب رهبران و اعضای اتحادیه هائی که مایل در عضویت در اتحادیه های مستقل هستند درست نیست.
ما در کنفدراسیون بین المللی کارگران به راهنمائی کردن شما در جهت حمایت بهتر از مبارزه تان و اطمینان حاصل کردن از استمرار انجام وظایفی که اعضایتان به شما محول کرده اند ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که صدای ما به گوش مقامات در ایران برسد.

با همبستگی،
دبیرکل

برگرفته از سایت سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه

   جامعه رنگین کمان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.