گردهم آیی ایرانیان پاریس در حمایت از مهدی کروبی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

چهارشنبه ۸ سپتامبر ۲۰۱۰
از ساعت ۱۸ تا ۲۰
میدان ملزرب ، جنب خیابان ویلیه ،
متروی ملزرب

ایرانیان آزاده،
می دانیم که اخیرا حاکمیت نامشروع و کودتاساخته در راستای تشدید پروسه فشار بر مخالفین و دامن زدن به جو رعب و وحشت عمومی با توسل به یکی از شنیع ترین ابزار اعمال قدرت و استفاده از جمع قلیل گماشتگان و اراذل و اوباش منتسب به رهبر جمهوری اسلامی و نهادهای تحت امر وی از جمله سپاه پاسداران، حریم شخصی حجت الاسلام مهدی کروبی از رهبران معترض در ایران را مورد تعدی قرار داده است. این اقدام حاکمیت گام دیگری در مسیر تقابل با جنبش اعتراضی مردم در ایران را به نمایش می گذارد.
بدیهی است این تنها و نخستین نمونه رواداشت این رشته سیاست های ضد اخلاقی حاکمیت علیه منتقدین و موثرین جنبش اعتراضی نبوده، نیست و اقدامات اخیر نشان داد که آخرین آن هم نخواهد بود.
رویداد مذکور به مثابه زنگ خطریست که در صورت عدم بروز واکنش درخور از سوی نیروهای حامی جنبش آزادی پژوهی مردم در داخل و خارج از کشور، روندی تصاعدی یافته و عوارض و عواقب خطیری را متوجه فضای سیاسی و اجتماعی کشور و همچنین جنبش مردم خواهد نمود.
از این رهگذر کمیته مستقل ضد سرکوب شهروندان ایرانی از هموطنان گرامی مقیم پاریس دعوت می نماید در تجمعی که به منظور اعتراض به این سلسله اقدامات انزجار برانگیز حاکمیت و عناصر وابسته به آن برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

ما بیشماریم،

کمیته مستقل ضد سرکوب شهروندان ایرانی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.