بیانیه مجامع اسلامی ایرانیان به مناسبت سالگرد ۱۸ تیر

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

رژیم حاکم بر فضای سیاسی اجتماعی ایران را بسته است . هر روز با شدت بخشیدن به اختناق و سرکوب  و نقض هرچه بیشتر حقوق شهروندان قصد یکدست کردن سلطه خود بر جامعه  را دارد .
فضای سراسر خشونت این نظام آینده را از جوان ایرانی ستانده است . نبود امنیت ، نبود ثبات اقتصادی ،گرانی بیش از حد ،  نبود اشتغال ، محیط زیست بسیار آلوده و نبود منزلت برای انسان و به رسمیت نشناختن حقوق انسانها از طرف استبداد ولی فقیه امکان حیات را از مردم ایران گرفته و فضای رشد و زیست را از جوان ایرانی سلب کرده است.

صدای اعتراض به خشونت حاکم از طرف مردم ایران و بخصوص  نسل جوان ایران ، به گوش جهانیان رسیده است . در آستانه ۱۸ تیر که مصادف  است با خشونت عریان رژیم و حمله عوامل آنها به دانشگاه و دانشجویان و ایلغار کوی دانشگاه که منجر به کشته و زخمی شدن آنها گردید ، شاهد تداوم و وسعت خشونت در کشور هستیم.
مقاومت نسل جوان و نیز جنبش دانشجویی در مقابل استبداد و خواست آنها برای رسیدن به آزادی وجدان همه جهانیان را مدافع خود نموده است وبه اعتلای  جنبش آزادی و استقلال طلبانه مردم یاری رسانده است.  خواستهای بر حق مردم ایران برای بازیافت حاکمیت خود ، استبداد خشونت طلب ولی فقیه را مستاصل نموده است .
حق با نسلی است که می خواهد آزاد زندگی کند و فردای خود را خود بسازد . فردایی که در آن ولایت از آن مردم است  و هیچ شخص و گروه و مرامی حق سلطه بر مردم را دارا نمی باشد.
از روزی که در ۱۸ تیر عزت الله ابراهیم نژاد، فرشته علیزاده و تامی حامی‌فر به دست عوامل ولی فقیه کشته شده اند ، صدای اعتراض دانشجویان هر روز بلند تر شده است . در میان اعتراض کنندگان گویی شهدای راه آزادی و استقلال ایران هم صدا فریاد اعتراضشان را به گوش همگان می رسانند . استبداد می داند که عمرش تمام شده است . این را فریادهای حق طلبانه مردم به گوش او رسانده اند .
ماندن بر خواستهای حق طلبانه مردم ما پیروزی بر استبداد را ممکن خواهد کرد .

۱۶ تیر ۸۹

 

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.