پیام مهندس عباس امیرانتظام در بابِ زلزله غرب ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بنام حامى حق

هموطنان عزیز و درد آشنایم

بیش از ٢۴ ساعت است که با چشمانى مرطوب از اشک و بغضى محبوس شده در گلو نظاره گر صحنه هاى تکان دهنده زلزله اخیر در شبکه هاى خبرى هستیم. شاهد بودن تکرار دلخراش فجایع رودبار و بم سنگدل ترین دل ها را نیز به درد مى آورد چه رسد به چون منى که آسیب پذیر تر از همیشه گردیده ام.

بار دیگر بخشى از میهن و هم میهنان مظلوم ما غافلگیرانه قربانى قهر و خشم طبیعت گردیده و در این سرد روزها ناباورانه به سوگ عزیزان خود نشسته اند. خانه ها و کاشانه ها ویران، عده اى گرفتار زیر آوارها، و تعدادى نیز جان به جان آفرین تسلیم نموده اند. لذا اینجانب و همسرم ،محزون و حیران از این ناروایى ها، وقوع این حادثه هولناک را به همگان، بخصوص آسیب دیدگان در مناطق غربى کشور، صمیمانه تسلیت عرض کرده و عاجزانه استدعا داریم که هر یک از ما در هر کجا که هستیم، به هر نحوى که مى توانیم به یارى زلزله زدگان بى پناه شتافته و وظیفه انسانى خود را در حد توان ادا نماییم. به رغم تفکر رو به گسترش عمومى که : انسانیت دیگر در جامعه ما جایى ندارد، نمى خواهم و نمى توانم آنرا هرگز باور کرده و مصرانه و مفتخرانه بر این گفتار پا مى فشارم که :
بنى آدم اعضاى یکدیگرند… و چو عضوى به درد آورد روزگار ،دگر عضو ها را نماند قرار.
بدون شک خداوند دادرس نیز همواره یار و یاور همه ما در این راستا خواهد بود.باشد که تبلور انسانیت و تداوم آنرا را در انجام اعمال نوعدوستانه شاهد باشیم.
با امید به امداد رسانى عاجل و آرزوى توفیق مددکاران،

عباس امیر انتظام

سحرگاه ٢٣ آبان ماه ١٣٩۶

پیام مهندس عباس امیرانتظام در بابِ زلزله غرب ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.