شورای هماهنگی جنبش جمهورى خواهان دمکرات و لائیک ایران هرگونه اقدام تروریستى را محکوم می کند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

متأسفانه موج ترور و آدمکشی هر روز بیش از بیش در منطقه خاورمیانه گسترش پیدا می‌کند. غالباً دولت‌هایی که در حقیقت باید ضامن امنیت و آزادی و صلح و حقوق شهروندان خود باشند مخالفین خود را با خشونت و ترور از میان بر می دارند.
با کمال تاسف اطلاع پیدا کردیم که روز سه شنبه ٣٠ آذر ماه به هنگام خارج شدن مردم از مراسم سالگرد تولد زنده یاد عبدالرحمان قاسملو دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران – که خود در ۲۸ تیر ماه ۱۳۶۸در یک نشست برای مذاکره در شهر وین، توسط عوامل جمهوری اسلامی ترور شد- در شهر “کویه” واقع در اقلیم کردستان عراق در مقابل مقر حزب دمکرات کردستان دو بمب منفجر گردید. در این انفجار شش نفر کشته و تعدادى مجروح شدند. قربانیان عموماً از اعضاى این حزب بودند که مخالف رژیم جمهوری اسلامی ایران است.
به شهادت اسناد و مدارک، سی و هشت سال است که رژیم جمهوری اسلامی به طور مستقیم و غیر مستقیم دستش در خون مخالفین خود و آزادیخواهان ایران آلوده می باشد. تاریخچه تروریستی جمهوری اسلامی نشان مى دهد تا زمانى که این نظام واپسگرا بر ایران حاکم است، اپوزیسیون جمهوری اسلامی از دادن قربانی در اثر اقدامات تروریستی دولت اسلامی ایران در امان نخواهد ماند.
جنبش جمهورى خواهان دمکرات و لائیک ایران بر این باور است که عدالت، آرامش، امنیت، آزادی، رفاهیت، استقلال و دموکراسی که خواست به حق مردمان ایران می باشد و اپوزیسیون مدرن و مترقی و لائیک ایران برای آن مبارزه میکند تنها با سرنگونی نظام جمهوری اسلامی میسر خواهد بود.
جنبش جمهورى خواهان دمکرات و لائیک ایران هرگونه اقدام تروریستى را محکوم می کند.
ما در اینجا با هممیهنان کردمان همدردى می کنیم و به خانواده قربانیان و حزب دمکرات کردستان تسلیت می گوئیم.
جنبش جمهورى خواهان دمکرات و لائیک ایران در راستای دادخواهی مردم ایران و بر اساس مواد ۳، ۲۸ و ۳۰ اعلامیه جهانی حقوق بشر از سازمان ملل می خواهد که مقامات رسمی اقلیم کردستان عراق را در باره این اقدام تروریستی مورد بازخواست قرار دهد تا عاملین و عامرین این ترور و بمب گذاری شناسائی و طبق قوانین محاکمه و مجازات شوند.
سه شنبه ۱۴دی ۱۳۹۵
شوراى هماهنگى جنبش جمهورى خواهان دمکرات و لائیک ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.