آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

خطرتمامیت ارضی ایران توسط دولت متجاوز چین با انعقاد قرار داد ۲۵ ساله رقم خورد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

امین بیات

موضع مستقل من در گذشته نسبت به قرار داد ننگین 25 سال بطور روشن و در چند مطلب نگاشته شده در سایت رنگین کمان موجود است.
امروز حرکت در خدمت افشاء یک هدف عمده یعنی این قرار داد ننگین ، و دفاع بدون چون و چرا از منافع مردمان ایران و بویژه زحمتکشان میهنمان در قبال حفظ تمامیت ارضی ایران از هر مسئله سیاسی دیگر مهمتر، است.
در دوران حکومت سلطنتی شاه چین کمونیست از امتیازاتی بر خوردار بود و منافع مردم ایران در آن دوران هم نادیده گرفته شده بود و حفظ حکومت شاه ارجعیت داشت به حقوق بشر و منافع دراز مدت چین همه چیز را تحت الشعاء خود قرار داده، بود.
اما امروز با انعقاد این قرار داد که در گذشته عوامل ضد ایرانی طرفدارآن بخشی از ادعاهای ما را که در افشاء آن بنگارش در آمده بود انکار میکردند ، امروز هم بدون اینکه مردم را از متون آن مطلع کنند به پای امضاء این قرار داد ننگین، رفتنند.
یعنی جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار گرفته که از سر نا چاری و ورشکستگی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و نداشتن مشروعیت از جانب مردم ، برای جلو گیری از سقوط ، دست بدامن چین متجاوز شده و با بستن و امضاء کردن این قرار داد عملا مردمان ایران را حد اقل برای 25 سال به مستعمره چین و حزب کمونیست آن تبدیل کردند، میروند که تن به جدایی بخشی از خاک وطن، بدهند.
در گذشته چین دفاع از سیاست ژاندارمی شاه میکرد و امروز ” رژیم کمونیست چین” از حکومت جنایتکار و تروریست اسلامی دفاع کرده و با آن دست مودت داده و قرار داد منعقد میکند، این پیمان چیزی جز خیانت بمنافع مردمان ایران در بر، ندارد.
دولت چین با آگاهی از جنایات حکومت تروریستی آخوندی یعنی کشتار 86،88 و 96،97،98 و امروز کشتار مردم بلوچستان، دست مودت و دوستی با دولتی را میدهد که دست آغشته بخون حد اقل 1500 جوان ایرانی در یک روز است، بنظر من حکومت چین در این جنایات سهیم، است.
بالاخره دولت تروریستی و مستاصل اسلامی که با بحرانهای بی حد وحساب اقتصادی دست بگریبان است و از شعار “نه شرقی نه غربی” به شعار هم شرقی و هم غربی تنزل پیدا کرد، قرار است برای نجات خود سواحل خییج فارس ،جزیره کیش،بندر چاه بهار ، همراه با ورود ارتش چین به پایگاهائی درمنطقه استقرار نظامی و امنیتی جهت حفظ سرمایه گذاریها برای سرکوب معترضین ، مهمترین همکاریها در بخش ، امنیتی ، بانکی و تجاری استوار است ، و حفظ نظام تروریستی در دستور کار دولت چین سلطه گر قرار، دارد.
چین و حزب کمونیست آن، یعنی سوسیالیسم در حرف و امپریالیسم و توسعه طلبی در عمل ، تبدیل شده است.
در دورانی که چین متجاوز و امپریالیسم نو پا ، اقدام به حمایت رسمی و همکاری تجاری و اقتصادی و انعقاد قرار داد ننگین 25 سال با دولت اسلامی را کرده است ، خشم و نفرت نیروهای ملی ، دمکرات، مترقی و چپ مستقل را نسبت بخود چندین برابر کرده است و باید صدای اعتراض به انعقاد این قرار داد ننگین و ضد ایرانی را بلند تر کنیم که ما قویا آنرا محکوم میکنیم ، و در آینده آرامش نیروهای چینی مستقر در ایران را نخواهیم پذیرفت و زندگی را بر آنها دشوار خواهیم کرد.
در یک کلام سوسیالیسم چینی که بر مبنای انترناسیونالیسم کارگری بنا شده بود ، تبدیل شده به دشمن درجه اول کارگران و زحمتکشان ایران و 14 کشور دیگر مورد معامله با چین ، که قرار است در آینده توسط “کمونیستهای چینی” استثمار شوند، و سر پوش گذاشتن رسمی روی تضاد کار و سرمایه، است.

دولت تروریستی حکومت اسلامی با تکیه بر امپریالیسم نو پای چین و روسیه قصد بالا بردن مقاومت و دخالت در منطقه را دارد و با ورود سربازان چینی در کنار حشدالشعبیها برای سرکوب داخلی وارد صحنه جدیدی شده اند.
نتیجه :
نتیجه ی این قرار داد ننگین دوام و استمرار حکومت تروریستی اسلامی، با حمایت چین و روسیه است ، که جز استعمار نصیبی برای مردمان ایران ندارد و فروش نفت به چین را با این قرار داد بیمه میکند ، و این در حالیست که حکومت ایران در شرایط کاملا ضعف و بی عملی قرار گرفته و در حال فروپاشی است، بنیه ی مالی حکومت به صفر رسیده ، دولت چین به کلیه این شرایط کاملا آگاه برای بلعیدن ایران ثانیه شماری میکد و وام داده به ایران اسلامی با این شرایط و پیاده کردن نیروی نظامی ناظر بر وام ، تا در هنگام باز پرداخت که از همین حالا میداند ایران قادربه باز پرداخت آن نخواهد بود ، در حقیقت کل کشور در اختیار چین ” کمونیست” بخوانید امپریالیسم نو پا در حال رشد و سلطه گر قرار خواهد گرفت که وظیفه ی نیروهای مترقی علاوه بر محکوم کردن این قرار داد هم بطور رسمی و هم عملی ، به دولت چین اعلان کننند که در آینده همچنانکه مردم مبارز و ضد امپریالیست ویتنام سرباز بازان متجاوز امریکا را بیرون کردند ایرانیان نیز تا آخرین نفس اقدام به اخراج مسلحانه سربازان متجاوز چینی خواهیم، کرد.
27.03.202
Bayat.a@freenet.de
https://www.facebook.com/amin.bayat.9

تلویزیون رنگین کمان – بنیاد آزادی اندیشه و بیان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.