جزئیات رسوایی مالی مکارم شیرازی + فایل صوتی

جزئیات رسوایی مالی مکارم شیرازی + فایل صوتی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جزئیات رسوایی مالی مکارم شیرازی + فایل صوتی

جزئیات جدید از رسوایی مالی مکارم شیرازی در فایل صوتی مکالمات وی با رحیم مشایی

مشایی 150ملیون دلار به مکارم شیرازی می دهد تا در کشور های عربی خرج شیعه پروری وتروریسم کند. مکارم پول ها را برای تجارت به دبی و… می فرستد. ماجرا لو میرود.  از سوی دفتر احمدی نزاد با مکارم  شیرازی تماس می گیرند . مکارم وقتی متوجه میشود که دست احمدی نزاد پر است وجای حاشا ندارد از او خواهش می کند به دیدارش به قم برود.  می گوید محدودیت های مرا در نظر بگیرید.  احمدی نزاد رحیم مشایی و یک تیم کار کشته امنیت دفتر رئیس جمهوری را برای دیدار با آیت الله مکارم شیرازی به قم می فرستد.  بعد از انکه  به اندرونی می روند وتنها میشوند.  مشایی می گوید اقا با شما تلفنی صحبت کردند. همه چیز روشن است. مکارم می گوید بله اقای احمدی نژاد مفصل  صحبت کردند. خداوند حفظشان کند. آبروی اسلام و نظام هستند.  مشایی می گوید خوب حاج اقا دستور می فرمائید چکار کنیم. بازرسی ریاست جمهوری  فشار می اورد. مکارم به مشایی التماس میکند: افشا نکنید .آبروی نظام میرود.  در ادامه گفتگو پای پسر وداماد مکارم به میان می آید. مکارم التماس می کند. اما  مشایی وهمراهان محاکمه اش می کنند. حاج اقا  صدقات  حق امام زنان است ،  باید به سوریه وعراق و افغانستان و یمن می رفت . چرا از دبی وشرکت تجاری شما واقازاده هایتان سر در اورده است؟  نقش ناصر واعظ طبسی در این معامله چه بوده است.؟ مکارم التماس می کند. نه، پای بیت مکرم اقای واعظ را وسط نکشید. الان هم جواب نمی توانم بدهم. دیگر پای ناصر اقا را وسط نکشید. یک جوری رفع  ورجوعش کنید . پای نظام در میان است . جواب اقا را چه می خواهید بدهید؟ مشایی می خنددو می گوید شانس اوردید که اقای احمدی نژاد همیشه با اقای اصلی مشورت می کند و ایشان خاطر شما را می خواهند.  فعلا کاری با شما نداریم. لطفا بقیه حساب را برگردانید و به اقا ناصر واعظ هم بگویید ان دویست ملیارد تومان با نک ملی  دبی را مستقیما به حساب ریاست جمهوری بریزند. اگر حسن نیت نشان بدهند ، واریز کنند،  اقا امام زمان هم شما را حفظ می کند.  به هر حال ما همه پشت سر شما نماز خوانده ایم یک عمر،  و هر گز نمی گذاریم به شما صدمه ای بخورد. مکارم شیرازی با خوشحالی می گوید الحمد الله که شما شیعه واقعی هستید و آبروی امام حسین را می خواهید . من حتمن به اقا ناصر می گویم که ان بدهی را بدهد. مشایی می گوید ما دست بوس بزرگان خود هستیم. جناب آیت الله اگر اجازه بدهید ما مرخص میشویم. نصیحتی برای ما ندارید؟  مکارم بغض می کند وگریه الود می گوید استغفرالله ، استغفرالله به خدا پناه می برم . گریه الود می گوید من چه نصیحتی به شما بکنم. شما از من به آقا نزدیک تر هستید. من می دانم شما آبروی امام زمان را نمی برید. خدا حفظتان کند. خدا پشتیبان شما باشد. مشایی می گوید حاج اقا برای ما دعا کنید. کار سختی داریم. پای شما که لغزید ، پای ما چطور نلغزد. مکارم زار زار صدایش می آیدو گریه الود می گوید: به خدا پناه ببریم فقط خدا. استغفرالله .

 

در اینجا فایل صوتی ظاهرا تمام شده است . مگر انکه دوستان بقیه انرا بفرستند.

امیدواریم تا فردا اطلاعات جدیدی در رابطه با جزئیات این رسوایی به دست آوریم و در اختیار هم میهنان قرار دهیم.

 

استیضاح حوزوی مکارم شیرازی در مورد بالا کشیدن ۱۵۰ میلیون دلار

پس از مطرح شدن نام بیت مکارم شیرازی در بالا کشیدن «۱۵۰ میلیون دلار» از پول مردم ستم دیده، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای سرگشاده خطاب به مکارم شیرازی از ایشان خواستند که در این مورد پاسخگو باشد. در نامه جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم به مکارم شیرازی نوشته شده است:« این روزها وضعیت در خیابانهای این مملکت به نحوی شده که برخی از طلاب و روحانیون، لباس روحانیت را هنگام عبور و مرور از تن درآورده اند، نظر مردم نسبت به روحانیت کاملا برگشته است، و از هر کس که به روحانیت هتک حرمتی میکند تجلیل می شود..

حضرت مکارم شیرازی، استحضار دارید که ۹ سال پیش وقتی در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ برای اولین بار آقای عباس پالیزدار از چپاول بیت المال توسط برخی روحانیون وابسته به حاکمیت پرده برداشت، چه مسائلی در ارتباط با حوزه و بخصوص بیت جنابعالی مطرح شد، حال پس از گذشت این سالها صحبت از جابه جایی «۱۵۰ میلیون دلار پول بیت المال» در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد توسط افراد مرتبط به بیت حضرتعالی به میان آمده است.

 

حضرت مکارم، متاسفانه بدتر از موضوع «۱۵۰ میلیون دلار»، صحبت از نوار صوتی است که در آن حضرتعالی در حال تمنا و خواهش کردن از افرادی «برای سرپوش گذاشتن بر روی نقش بیت جنابعالی در جابه جایی مبلغ ذکر شده(۱۵۰ میلیون دلار) از بیت المال»، هستید!

 

آیت الله,  این روزها وضعیت در خیابانهای این مملکت به نحوی شده که برخی از طلاب و روحانیون، لباس روحانیت را هنگام عبور و مرور از تن درآورده اند، نظر مردم نسبت به روحانیت کاملا برگشته است، و از هر کس که به روحانیت هتک حرمتی میکند تجلیل می شود. آیت الله، ما جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم از شما تقاضا داریم قبل از اینکه این فایل صوتی منتشر شود، و باعث برانگیختن خشم عمومی بر علیه روحانیت گردد به شبهات پیش آمده در ارتباط با این فایل و نقش بیت حضرتعالی در جابه جایی مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار از بیت المال، پاسخ داده و رفع شبهه فرمایید.

آیت الله، همچنان صحبتهایی از نقش بیت جنابعالی در پرونده سازی علیه حضرت آیت الله العظمی محمد رضا نکونام، مرجع عالیقدر شیعه در رسانه ها منتشر شده است، که امیدواریم در این مورد هم روشنگری فرمایید، چرا که برای همگان جای سوال است که چگونه در نظام جمهوری اسلامی ، مرجع صاحب نام و بلند آوازه ای مانند حضرت آیت الله العظمی نکونام در شرایط وخیم جسمانی در رنج و حبس و شکنجه است، و غارتگران بیت المال در هر کوی و برزن جولان داده و «فریاد وا اسلاما» سر می دهند.

منبع: خبرگر

 

آتوی احمدی نژاد از آیت الله مکارم شیرازی: فایل صوتی در مورد دزدی 150 میلیون دلاری

جزئیات رسوایی مالی مکارم شیرازی + فایل صوتی

https://www.youtube.com/watch?v=azjp6qp3YMw

 

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

2 پاسخ

  1. سلام آقای فرهنگ الان در تهران ساعت یک ربع به به دو بعد از نیمه شب است. دوستی سربسته گفت که در قم و تهران و حتا شهر ری و در مشهد هم آخوندان می ترسند بدون محافظ در خیابان ظاهر شوند و مورد طعن و لعن مردمند. اتفاقا من دوست یکی از شاعران القصیده الانتریه فی احوالات رهبری علویه که در محراب به خود ریده هستم. آن شخص به من ندا داد که حتا شما هم که در امنیت کاملید تن به سانسور داده اید . مرذم در سراسر ایران عرصه را بر روحخانیون تنگ کرده اند. مداحها همگکی دبا کلت کمری اینجا و اونجا ظاهر می شوند و با بدترین فحش های رکیک پذیرایی می گردند و شما القیصده را سانسور کرده اید. حیف از شما و سایتتان. بدانید که آن القصیده کاری ست گروهی و بسیار زیبا و مهم و هنری. بسیاری از مکردم آنرا خوانده اند. بسیاری نمیز به خهاطر دشواری نظر دادن و نوشتن در سایت شما از آن صرف نظر کرده اند. ما با بسیاری تنگناها برای شما مطلب و نظر می نویسیم. لطفا آنها را منتشر شان دکنید.

  2. شغال بیشه ی آیین و قرآن
    نگیرد جز سگ مازندرانی
    بله آقای مشایی از مازندران است.
    گوش کنید:
    https://www.youtube.com/watch?v=BFXObLgHYmE
    در ضمن ماجرای القصیده چیست؟ عنوان جالبی ست.
    کجا می شود آنرا خواند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.